www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: LEWIS

Konica Minolta gaat samenwerking aan met Ronald McDonald Huis

Amsterdam, 19 oktober 2015 – Konica Minolta gaat een samenwerking aan met het Ronald McDonald Huis AMC Amsterdam. Als ‘Vriend van het Huis’ voeren medewerkers van Konica Minolta verschillende sponsoractiviteiten uit. Mede dankzij deze hulp hebben ouders de mogelijkheid om dicht bij hun zieke kind te zijn.

Het Ronald McDonald Huis AMC Amsterdam ontvangt geen overheidssteun en is volledig afhankelijk van donaties, sponsorbijdragen en acties. Hulp vanuit het bedrijfsleven is daarom zeer waardevol. Vanuit de MVO-gedachte vindt Konica Minolta het belangrijk om niet alleen financiële steun te bieden, maar ook medewerkers actief te betrekken. Daarom heeft de organisatie zich aangesloten als ‘Vriend van het Huis’ en dragen de medewerkers van Konica Minolta samen hun steentje bij.

De samenwerking houdt in dat de medewerkers van Konica Minolta gedurende drie jaar activiteiten uitvoeren voor het Huis. Deze sponsoractiviteiten lopen uiteen van tuinieren en schoonmaken tot koken voor de gezinnen die in het Huis verblijven.

Xavier Biermez, President Konica Minolta Business Solutions Nederland BV: “Wij vinden het belangrijk om een bijdrage te leveren aan de samenleving. De visie van het Ronald McDonald Huis raakt ons. Naast het bieden van financiële steun, willen ook echt iets doen in de directe werkomgeving. Ik ben ontzettend trots op onze collega’s die de mouwen opstropen en aan het werk gaan om deze gezinnen te steunen in moeilijke tijden.”

“Als een kind in het ziekenhuis moet verblijven hebben ouders en kinderen elkaar het hardst nodig. Kleine dingen, zoals een nachtzoen, een knuffel of een verhaaltje voor het slapen gaan zijn dan van onschatbare waarde. Het Ronald McDonald Huis AMC Amsterdam maakt dit mogelijk. Deze instelling, een thuis ver van huis voor ouders, broertjes en zusjes van een kind dat in het naastgelegen Emma Kinderziekenhuis verblijft, kan alleen blijven bestaan dankzij de inzet van vrijwilligers en donaties van particulieren en bedrijven. We zijn daarom ontzettend blij dat de medewerkers van Konica Minolta ons te hulp schieten als Vriend van het Huis”, aldus Karin Alberts, Assistent Manager bij Ronald McDonald Huis AMC Amsterdam.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Altijd als eerste de laatste persberichten van Konica Minolta via deze RSS-feed: http://www.octanewire.com/nl/rss.php?client=42

Over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV
Konica Minolta Business Solutions Nederland BV, gevestigd in Amsterdam, Nederland, is een volledige dochter van Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH, gevestigd in Langenhagen, Duitsland. Het hoofdkantoor bevindt zich in Tokio, Japan. Het bedrijf levert producten, systemen, diensten en software-oplossingen die voorzien in de behoefte van kantoor- en productie print-omgevingen, op het gebied van documentoplossingen. Het productaanbod omvat kleur en zwart-wit multifunctionals, productie printsystemen, laser printers en all-in-one printers. Daarnaast levert Konica Minolta managementsoftware, waarmee alle systemen naadloos kunnen worden geïntegreerd in bestaande werkprocessen en IT-omgevingen. Om klanten optimaal te ondersteunen met kwalitatief hoogwaardige en duurzame oplossingen, investeert Konica Minolta continu in onderzoek en ontwikkeling en zet daarmee regelmatig nieuwe normen voor de gehele printindustrie op het gebied van innovatie, groen en veiligheid. Konica Minolta is binnen EMEA actief in meer dan 50 landen. Meer informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV is te vinden op de website en blog. Verder kunt u in contact komen via Facebook of Twitter.

Voor algemene informatie over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV kunt u contact opnemen met:
Neeltje van de Werf
Team Manager Marketing Communications
Telefoon: +31 20 658 4275
E-mail: Neeltje.vanderWerf@konicaminolta.eu

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met OCTANE PR:
OCTANE PR
Telefoon: 040 266 11 30
E-mail: konicaminolta@octanepr.com

Illustratiemateriaal kunt u ook vinden op: http://www.konicaminolta-images.com/
Laatste van Konica Minolta Business Solutions
IT-trends in 2020: hoe AI alle andere trends gaat beïnvloeden

Print Experience 2020: Frame your Future

MKB-bedrijven: vergeet niet de printer te beveiligen
Konica Minolta.. contact

Logo Konica Minolta Business Solutions

Konica Minolta.. sociaal

Konica Minolta.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel