www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

SimpliVity slaat handen ineen met Cegeka en Acknowledge

Amsterdam, 19 oktober 2015 - SimpliVity, leverancier van hyperconverged infrastructuur-oplossingen, breidt haar partnerkanaal uit met twee nieuwe partnerships. Zowel Cegeka als Acknowledge gaan de samenwerking aan en dragen hiermee bij aan de uitbreiding van het channel ecosysteem voor het Cisco-portfolio van SimpliVity. Naast haar eigen hyperconverged IT-platform Omnicube, biedt SimpliVity ook een hybride oplossing op basis van Omnistack geïntegreerd met Cisco UCS. Met dit product kunnen klanten gebruik maken van de voordelen van de cloud en tegelijkertijd profiteren van prestaties, security en functionaliteit op enterprise-niveau. Bovendien is het mogelijk om met deze oplossing grote besparingen te realiseren op de total cost of ownership ten opzichte van een traditionele infrastructuur. SimpliVity realiseert met dit partnership meer groei op de Nederlandse markt. Cegeka en Acknowledge zijn nu in staat zich nog beter te onderscheiden met hun productportfolio.

Sander Lochtenberg, Directeur Solutions & Project NL bij Cegeka: “SimpliVity is een jonge organisatie die innovatieve technologie levert. Met de keuze voor A-merk hardware biedt SimpliVity een volwassen oplossing die eenvoud in beheer, lineaire schaalbaarheid en ingebouwde dataprotectie biedt. Met dit partnership kunnen we klanten helpen hun private cloud vorm te geven zonder complexiteit toe te voegen. Bovendien hebben we beiden een resultaatgerichte en flexibele instelling, waardoor we vrijwel aan iedere vraag kunnen voldoen.”

Erik Frey, BU Manager ICT Solutions bij Acknowledge: “SimpliVity heeft met haar eigen oplossing een uniek product in handen. Door het bundelen van de krachten met Cisco kunnen zij zich nog sterker maken voor een onderscheidende positie in de hyperconverged markt. Het partnership met Cisco is voor ons aanleiding  geweest om deze samenwerking aan te gaan. Dankzij de goede combinatie van flexibiliteit, ervaringen en kennis van processen zijn wij ervan overtuigd dat we een vruchtbare samenwerking tegemoet gaan.”

Carel Bak, regional sales director bij SimpliVity: “We zijn trots dat we deze twee partijen mogen toevoegen aan ons channelportfolio. Begin 2015 hebben we de samenwerking met Cisco aangekondigd en dat heeft ertoe geleid dat we flink zijn gaan groeien. We willen daarom ons partnerkanaal ook uitbreiden. Met Cegeka en Acknowledge maken we een mooie start. De eerste projecten zijn al uitgerold. Beide partijen hebben ontzettend veel kennis, een groot netwerk en zijn self supporting. Dit stelt ons in staat verder op te schalen en de SimpliVity propositie verder uit te dragen.”

-------------------------

Over SimpliVity
SimpliVity is opgericht met een missie om IT te vereenvoudigen. Als pionier in de hyperconverged infrastructuurmarkt helpt SimpliVity bij het vereenvoudigen van het beheer van complexe en logge legacy IT-systemen. SimpliVity's hyperconverged IT-platform levert enterprise-class prestaties en geeft IT-managers de beschikbaarheid die zij vandaag de dag nodig hebben. Geen enkel ander bedrijf heeft alle IT-elementen onder de hypervisor (8-12 ongelijksoortige functies) in een eenvoudige 2U building block samengebracht, om IT te vereenvoudigen, operationele efficiëntie, en 3x TCO op te kunnen leveren. De unieke data virtualisatie-architectuur verbetert prestaties, beveiliging en data-efficiëntie. Tegelijkertijd is het centrale beheer toegankelijk via slechts één enkele interface. Voor honderden bedrijven wereldwijd heeft SimpliVity IT-systemen gerevolutioneerd. De organisatie heeft meer dan 276 miljoen risicokapitaal en wereldwijd 550 medewerkers in dienst. Het hoofdkantoor is gevestigd in Westborough, Masschachutes. Het business model van SimpliVity is 100% indirect. De oplossingen en professionele diensten zijn wereldwijd verkrijgbaar via een netwerk van resellers en distributeurs. Voor meer informatie over SimpliVity: http://www.simplivity.com.

Over Cegeka
Cegeka is een onafhankelijke, Europese ICT–dienstverlener. Het bedrijf helpt zijn klanten met IT-consultancy opdrachten, de integratie van ICT-infrastructuur, de ontwikkeling en implementatie van toepassingen en outsourcing. Het van origine Belgische ICT-bedrijf huisvest ICT van zijn klanten in de eigen datacenters in Hasselt, Leuven, en Veenendaal (NL). Een nieuw, state-of-the-art datacenter opent eind 2015 in het Nederlandse Geleen. Cegeka Groep heeft meer dan 3500 medewerkers en verwacht voor 2015 een geconsolideerde omzet van 400 miljoen euro. Cegeka heeft vestigingen in België, Duitsland, Frankrijk, Italië Nederland, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slowakije en Tsjechië. Aan klanten in heel Europa levert Cegeka diensten voor softwareontwikkeling, 24-uurs servicedeskbeheer, begeleiding van agile transformaties, integratie van cloudsoftware en omnichannelmarketing. Voor meer informatie over Cegeka: www.cegeka.com.

Over Acknowledge
Business optimalisatie is ons doel, ICT is hét middel. Een club van 230 gepassioneerde mensen, die klanten helpen om sneller en efficiënter hun business doelen te behalen, door technologie in te zetten als vliegwiel voor organisaties. Dat is Acknowledge.
  • Business innovatie: realiseer sneller organisatiedoelen door inzet van de juiste innovaties.
  • Customer care: de juiste processen voor het bereiken van een optimale klantbeleving.
  • ICT dienstverlening: doeltreffende ICT dienstverlening vormt de fundering van groeiende organisaties.

Voor meer informatie over Acknowledge: www.acknowledge.nl.

Tags bij dit bericht