www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
INFLUX PR#Herken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 5 dagen geleden)
PR: Whizpr

VMware versnelt de cloud-transformatie van Communication Service Providers met uitgebreid Network Functions Virtualization-initiatief

• Algemene beschikbaarheid van VMware vCloud NFV vereenvoudigt adoptie van multi-function, multi-vendor NFV-platform
  • VMware Ready for NFV-programma verzekert interoperabiliteit met NFV-partneroplossingen
  • VMware en partner leveren carrier-grade ondersteningsdiensten die tegemoet komen aan de eisen van CSP’s

VMworld Europe, Barcelona, 13 oktober 2015VMware, Inc. (NYSE: VMW) kondigt nieuwe Network Functions Virtualization (NFV)-functies aan die communications service providers (CSP’s) moeten helpen hun implementatie van NFV te versnellen. Zo kondigt VMware de algemene beschikbaarheid aan van het VMware vCloud NFV-platform, een nieuw VMware Ready for NFV-accreditatieprogramma en nieuwe carrier-grade diensten van VMware en zijn partners. Deze oplossingen en partnerships zijn deze week te zien op VMworld 2015 Europe in Barcelona.

Communication Service Providers (CSP’s) transformeren hun organisatie met NFV door kosten aanzienlijk te helpen verlagen en snelle, agile innovatie van diensten mogelijk te maken. Zo willen zij de trend van marge-erosie omkeren als gevolg van de hoge kosten van de infrastructuur en het gebrek aan servicedifferentiatie. Er zijn twee primaire modellen van NFV-inzet ontstaan, één op basis van op maat gemaakte software-stacks en één op basis van een gemeenschappelijk virtualisatieplatform. Een recent whitepaper dat gepubliceerd is door ACG Research concludeert dat het gemeenschappelijke platform-model waar VMware voor pleit op de lange termijn meer flexibiliteit en kostenbesparing oplevert.

“Een gemeenschappelijke platformbenadering ondersteunt een duurzaam bedrijfsmodel en is de enige benadering die het lineaire verband tussen groei en kosten doorbreekt. Dit stelt operators in staat te innoveren op snelheid en op schaal”, zegt Michael Kennedy, principal analyst bij ACG Research. “Door de low-cost NFV-knooppunten van het gemeenschappelijke platform en de mogelijkheid aanhoudende arbeidsproductiviteit en asset efficiency gains te genereren, kan het in minder dan een jaar tijd terugverdiend worden en meer dan 350 procent ROI genereren in vijf jaar tijd.”

VMware vCloud NFV – Een unified, multi-function, multi-vendor platform
VMware vCloud NFV brengt de kerncomponenten van virtualisatie en management samen die nodig zijn om de inzet van NFV te versnellen. VMware vCloud NFV stelt CSP’s in staat een unified, multi-vendor en multi-function NFV-platform te implementeren dat elke applicatie in alle fases van de cloud-evolutie ondersteunt. Het vCloud NFV-platform ondersteunt meer dan 40 virtuele netwerkfuncties van 30 verschillende VNF-leveranciers. Het platform stelt de IT-afdeling in staat bestaande vaardigheden en operationele ervaring te benutten met VMware-virtualisatie. Dit zorgt voor een snellere en soepelere implementatie en voortdurend beheer van Telco clouds. VMware vCloud NFV bevat de volgende onderdelen:

Production-Proven NFVI-oplossingen: VMware vSphere is een virtualisatie-oplossing die high-performance, schaalbaarheid en beschikbaarheid voor mobiliteit en vastelijndiensten in de cloud levert. VMware Virtual SAN is volledig geïntegreerd in de VMware-stack om de meest veeleisende mobiele core- en IMS-functies te ondersteunen. Zo levert het betere performance dan een virtuele toepassing of extern apparaat om de storage requirements van netwerkfuncties en -diensten te ondersteunen. VMware NSX is een netwerkvirtualisatieplatform dat kritieke L2/L3-netwerkfuncties biedt in software om CSP’s te helpen de voordelen van servervirtualisatie te realiseren voor het gehele datacenter/centrale kantoor.

Openheid en keuze in cloud management: VMware levert flexibele opties voor virtual infrastructure management (VIM) met VMware vCloud Director-SP en VMware Integrated OpenStack. VMware vCloud Director pakt NFV-behoeften aan met nieuwe self-service provisioning-mogelijkheden, vApp-verbeteringen en tennant throttling. VMware Integrated OpenStack is gebaseerd op Kilo en bevat Load-Balancing as a Service (LBaaS), Ceilometer en Heat Auto Scaling om VMware-gebaseerde OpenStack-clouds schaalbaarder, beter presterend en veerkrachtiger te maken.

Servicegarantie met Day 2 en doorlopende activiteiten: VMware biedt CSP’s volledig geïntegreerde en unified operation tools om doorlopende servicegarantie voor multi-tentant netwerkfuncties te leveren. VMware vRealize Operations Insight en VMware vSphere met Operations Management leveren uitzonderlijke Quality of Experience om end-subscriber stickiness te garanderen en uiteindelijk te leiden tot hogere omzet.

Nieuw VMware Ready for NFV programma – Vertrouwen opbouwen voor Global CSP’s
VMware Ready for NFV stelt partners in staat hun VNF’s te certificeren om compatibiliteit met de VMware NFV-infrastructuur te garanderen. Het VMware Ready-certificaat biedt CSP’s het vertrouwen dat NFV-oplossingen geïmplementeerd kunnen worden met vCloud NFV en dat ze goed draaien en ermee samenwerken. Het VMware Ready-programma is VMware’s hoogste niveau van goedkeuring voor producten en oplossingen gemaakt door onze gevestigde partners. Deze accreditatie bouwt vertrouwen van de klant en versnelt partnerkansen. De eerste partners die zich verbinden aan het VMware Ready NFV-programma zijn onder andere Affirmed Networks, Brocade, Metaswitch, Mitel, NEC, Nokia, Velocloud en Versa Networks.

Nieuwe carrier-grade ondersteuning voor NFV-implementaties
Carrier-grade ondersteuning door VMware en zijn partners verkleint het risico op prestatievermindering of storingen en vergroot operationele efficiëntie voor CSP’s. VMware’s carrier-grade ondersteuning bevat verbeterde SLA’s rond respons en het herstellen van service, SLA’s voor probleemoplossing, proactieve omgevingsmonitoring, toegewijd accountmanagement, toegewijde senior support engineers en verbeterde engineering-ondersteuning.

VMware Partnership met Nokia Networks voor Carrier-Grade ondersteuning
De klanten van Nokia Networks draaien sinds 2014 VoLTE-diensten op VMware cloud-infrastructuren en ook de eerste commerciële VNF-producten voor VoLTE draaien op VMware cloud infrastructuur. Nokia TotalCare for VMware is een ondersteuningspakket dat beschikbaar is via Nokia cloud wise Care Services. Het ondersteunt VMware-implementaties met een verlengde SLA en Nokia Networks als de enige contact interface richting klanten. Nokia gebruikt hun beste O&M-methoden en -processen.

NFV Partner Pavilion @ VMworld
Op VMworld 2015 Europe laat VMware zijn ecosysteem van partners zien in de eerste VMworld NFV Solutions Exchange ooit. De focus ligt op het delen van ervaringen van echte NFV-implementaties. Het NFV Partner Pavilion bevat een reeks van NFV-demonstraties voor mobiele en vastelijn-operators. Oplossingen gaan over hardwareplatformen, mobiele core en virtuele CPE Virtual Network Function (VNF’s), orchestratie van diensten, OSS en BSS. Partners zijn onder andere Affirmed Networks, Amdocs, Brocade, Dell, EMC, GigaSpaces, Metaswitch Networks, Nokia en Versa Networks.

Over VMware
VMware is wereldwijd leider in cloud-infrastructuur en business mobility. De oplossingen van het bedrijf, die zijn gebaseerd op VMware’s gerenommeerde virtualisatietechnologie, maken een nieuw IT-model mogelijk dat altijd beschikbaar, flexibel en bovendien veiliger is. Klanten kunnen hierdoor sneller innoveren, en automatisch en veiliger elke applicatie leveren of consumeren. VMware behaalde in 2014 een jaaromzet van 6 miljard dollar, heeft meer dan 500.000 klanten en meer dan 75.000 partners. VMware is gevestigd in Silicon Valley, met kantoren over de hele wereld en kan online worden gevonden op www.vmware.com/nl.

VMware
Marcel Leenhouts
Telefoon: 030 284 95 00
E-mail: mleenhouts(at)vmware.com

Whizpr
Laura Witlox / Mandy Willemsen / Winnie Silvertand
E-mail: vmware(at)whizpr.nl

Laatste van VMware Nederland
VMware presenteert nieuwe producten en diensten tijdens VMworld 2021

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 6 jaar en 5 dagen
VMware Nederla.. contact

Logo VMware Nederland

www.vmware.com/nl.html
VMware Nederla.. sociaal

VMware Nederla.. tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix