www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: Influx PR & Communicatie

Odin kondigt Plesk 12.5 aan met verbeterde gebruikersinterface en beveiliging

Apeldoorn / Londen –  13 Oktober 2015 – Odin kondigt de nieuwste release van Plesk 12.5 aan, de meest gebruikte webserver en websitemanagement tool. Plesk 12.5 bouwt verder op de lancering van Plesk 12 van vorig jaar om te voorzien in een verbeterde gebruikersinterface en meer up-sell mogelijkheden voor providers inclusief beveiligingsfuncties zoals Server Shield Plus en MagicSpam. Aan de kant van de serverbeheerder is er een volledig vernieuwde look voor mobiele apparaten waardoor het voor serviceproviders makkelijker is om te communiceren met klanten en de toegang tot zelf-reparatie tools. Plesk blijft vier verschillende edities bieden, gecreëerd voor de unieke behoeften van webbeheerders, applicatieontwikkelaars, web-professionals en hosting serviceproviders.

Onze partners zijn op zoek naar hoogstaande diensten en meer mogelijkheden om hun klanten flexibiliteit en betere ondersteuning te bieden”, zegt Bertil Brendeke, Regional Sales Director North West Europe Odin. “Plesk 12.5 maakt het mogelijk dat serviceproviders hun klanten beter bedienen met verbeterde beveiliging, add-ons en gebruikersinterface.”

Plesk 12.5 omvat functies voor verbeterde ondersteuningsmogelijkheden en gebruikerservaringen. Dankzij de nieuwe interface kunnen gebruikers vanuit één platform gemakkelijk hun websites installeren en beheren. Verbeterde migratiehulpmiddelen zorgen voor een eenvoudige overgang van oude naar nieuwe versies en migratie van cPanel. Plesk servers zijn makkelijker te onderhouden door serviceproviders en nieuwe gebruikers die niet aan het beheer van servers gewend zijn.

Geautomatiseerde reparatie- en herstel-functionaliteit (zelf-reparatie tools) is in Plesk 12.5 ingebouwd zodat veel technische problemen via zelf-reparatie mogelijk zijn zonder deskundige ondersteuning.

Verbeterde doelgroep focus voor websiteontwikkelaars: Door middel van de ingebouwde WordPress toolkit maakt Plesk 12.5 het mogelijk dat web-professionals thema's en plug-ins en masse beheren, terwijl de back-end administratieve eisen zijn vereenvoudigd.

De Sidekick.pro-extension helpt nieuwe functies te markeren zonder dat de gebruiker extra ondersteuning nodig heeft. Zelfbediening tutorials leiden gebruikers stap-voor-stap door taken middels tekst, spraak en visuele handleidingen.

Upgrade beveiliging met de mogelijkheid om Server Shield Plus toe te voegen: Deze CloudFlare WAF (web application firewall) stopt bedreigingen voordat ze de server bereiken, is actief in de periferie van het netwerk en installatie van extra hardware of software is niet nodig. Extra upgradet beveiligingsfuncties komen van nieuwe security packs, inclusief MagicSpam dat is opgenomen in de e-mailbeveiliging packs.

"We zijn erg blij om ServerShield Plus te lanceren als onderdeel van Plesk 12.5”, stelt Maria Karaivanova, business development, CloudFlare. “Deze nieuwe versie van ServerShield geeft zowel hosting providers als Plesk servergebruikers toegang tot CloudFlare's webapplicatie firewall door het waarborgen van bescherming van de websites van klanten tegen gemeenschappelijke webbedreigingen en speciale aanvallen voordat ze hun servers te bereiken."

"Zeer verheugd zijn we om onze lange-termijn partnership met Odin voort te zetten en de gebruikers de nieuwe functies van onze managed en volledig beheerde VPS hosting oplossingen van de meest recente versie van Plesk te bieden," reageert J A Gregor, senior product manager, Media Temple. "Onze klanten willen we alleen de beste producten bieden via de nieuwste technologieën die beschikbaar zijn."

Andere Odin partners die momenteel Plesk 12.5 bieden zijn onder meer: Adplus, Diadem, Layershift, Netsonic, Simplyroot door LiWiNeA GmbH, Strato AG en ZNetLive.
Meer informatie over Plesk 12.5: zie de Odin-website. Een Plesk 12.5 video is hier via YouTube te bekijken.

Over Odin
Odin levert de software die de mogelijkheden van het cloud-ecosysteem ten volle benut; van kleine en lokale hosters tot een aantal van 's werelds grootste telecommunicatiebedrijven. Door de samenwerking met Odin krijgen serviceproviders toegang tot branche-expertise, een overzicht van de meest gevraagde cloudapplicaties en de meest uitgebreide selectie van software inclusief webserver management, servervirtualisatie, geautomatiseerde provisioning en facturering. Met kantoren in 15 landen ondersteunt Odin (onderdeel van Parallels) meer dan 10.000 serviceproviders bij het leveren van applicaties en clouddiensten aan meer dan 10 miljoen bedrijven in het MKB. Voor meer informatie: www.odin.com, volg ons op Twitter of like ons op  Facebook.

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Jakob Brons, telefoon: 055-3663034, e-mail: odin@influx-pr.com
Laatste van Odin
Odin 2015 Global SMB Cloud Insights™ Report: opkomende markten profiteren van toenemende vraag naar clouddiensten

Odin kondigt Plesk 12.5 aan met verbeterde gebruikersinterface en beveiliging

Gøran Andersson treedt toe als Director of ISV Market Development Odin
Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
Datto integreert met Intel®: beheer op afstand op basis van Intel vPro®-technologie

Cisco vereenvoudigt security en pakt complexiteit aan met geïntegreerd cloudplatform: Cisco SecureX

Workfront benoemt David Burggraaf tot Chief Technology Officer

Innovatie-enabler Rubix kiest voor strategische PR- en marketingaanpak van Lubbers De Jong TECH PR

Embedded World 2020 – Wibu-Systems op kruispunt van industriële transformatie

Genealogisch computerprogramma Ancestor Tree Manager

Nuance kondigt de beschikbaarheid van Ambient Clinical Intelligence in de VS aan

Motiv ICT Security en KnowBe4 partneren in strijd tegen social engineering

Cisco 2020 CISO Benchmark: meer investeringen in cloudsecurity en automatisering om complexiteit te bestrijden

IT-managers luiden noodklok voor digitale veiligheid door massale route naar de cloud

Ultimum en Baangericht sluiten bijzonder convenant

BlackBerry breidt mogelijkheden EPP en EDR uit met verbeterd CylancePROTECT® en CylanceOPTICS®

Yolt Technology Services biedt open banking-dekking van +90% in Nederland

Liferay benoemt Pieter van der Werf tot General Manager Benelux

Europees Onderzoek: open data aanjager economie

Rabo Frontier Ventures Commits to Speedinvest 3

Logo Influx PR & Communicatie
Odin contact

Logo Odin

odin@influx-pr.com
  www.odin.com
Odin sociaal

Odin tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Databricks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl