www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: LEWIS

OpenText lanceert wereldwijd partnerprogramma

Nieuw programma versimpelt, verandert en versnelt de levering van EIM-oplossingen aan klanten wereldwijd

Hoofddorp, 12 oktober 2015 – OpenText, wereldwijd marktleider in Enterprise Information Management (EIM), heeft een nieuw Global Partner Program aangekondigd. De verandering helpt partners met de versimpeling, transformatie en snelheid waarmee ze oplossingen, diensten en ondersteuning aan klanten wereldwijd kunnen leveren. Het partnerprogramma bevat een aantal investeringen van OpenText ter ondersteuning van zijn globale partners, waaronder een ontwikkelingsfonds voor marketing- en loyaliteitsprogramma's.

Het nieuwe OpenText Global Partner Program geeft partnerondersteuning tijdens de gehele cyclus van een klantrelatie. Het biedt verschillende programma's, voordelen en investeringen voor drie soorten partners; resellers, service providers en technologiepartners, waaronder software- en hardwareverkopers. Het nieuwe programma verandert het go-to-market-model van OpenText voor het digitale tijdperk. Het maakt schaalbaarheid en wereldwijde consistentie mogelijk voor oplossingen voor informatiemanagement, bedrijfsnetwerken en analytics.

Zilver, goud en platina partnerprogramma’s
Elk programma bevat drie nieuwe gradaties; zilver, goud en platina. Partners treden toe tot een nieuwe gradatie wanneer ze een specifieke target halen en verdienen hiermee commerciële voordelen en beloningen.

"Het Global Partner Program van OpenText geeft onze investering in onze partner community weer. Nu klanten toetreden tot de digital world, zoeken ze naar partners die kunnen helpen bij het transformeren van hun organisatie", zegt Ingrid Bosman, Country Manager Benelux bij OpenText. “We zien onze partners als een verlengstuk van ons wereldwijde verkoopteam. Zij verbinden hun klanten met oplossingen van OpenText. Door te werken aan een betekenisvolle relatie tussen OpenText en onze waardevolle partners, zorgen we ervoor dat klanten toegang hebben tot de juiste oplossingen, adviezen en ondersteuning."

Incentive-programma’s
Naast het nieuwe partnerprogramma, investeert OpenText ook in drie nieuwe incentive-programma’s voor partners:
  • OpenText Market Development Fund Program: met dit programma kunnen marketinguitgaven van partners één-op-één worden gekoppeld aan goedgekeurde bedrijfsplannen, om zo het bereik van de marketingactiviteiten door middel van OpenText-campagnes van partners te vergroten.
  • OpenText Partner Loyalty Program: met dit programma kunnen punten worden verdiend. Deze punten kunnen worden ingezet voor verkoopondersteuning, toegang tot evenementen, training, accreditatie en andere diensten van OpenText voor partners die activiteiten voltooien binnen een bepaalde tijd.
  • OpenText Referral Program: met dit programma ontvangen partners beloningen voor het introduceren van nieuwe klanten en/of kansen voor OpenText.
OpenText zal partners meer details over het Global Partner Program verstrekken tijdens de jaarlijkse Partner Summit. Deze Summit vindt plaats op 9 en 10 november tijdens Enterprise World 2015 in Las Vegas.
Laatste van OpenText
OpenText sluit partnerovereenkomst met Google Cloud

OpenText breidt EIM-platform uit

OpenText Exstream beschikbaar op Salesforce AppExchange
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
OpenText contact

Logo OpenText

OpenText sociaal

OpenText tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage