www.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LEWIS

OpenText lanceert wereldwijd partnerprogramma

Nieuw programma versimpelt, verandert en versnelt de levering van EIM-oplossingen aan klanten wereldwijd

Hoofddorp, 12 oktober 2015 – OpenText, wereldwijd marktleider in Enterprise Information Management (EIM), heeft een nieuw Global Partner Program aangekondigd. De verandering helpt partners met de versimpeling, transformatie en snelheid waarmee ze oplossingen, diensten en ondersteuning aan klanten wereldwijd kunnen leveren. Het partnerprogramma bevat een aantal investeringen van OpenText ter ondersteuning van zijn globale partners, waaronder een ontwikkelingsfonds voor marketing- en loyaliteitsprogramma's.

Het nieuwe OpenText Global Partner Program geeft partnerondersteuning tijdens de gehele cyclus van een klantrelatie. Het biedt verschillende programma's, voordelen en investeringen voor drie soorten partners; resellers, service providers en technologiepartners, waaronder software- en hardwareverkopers. Het nieuwe programma verandert het go-to-market-model van OpenText voor het digitale tijdperk. Het maakt schaalbaarheid en wereldwijde consistentie mogelijk voor oplossingen voor informatiemanagement, bedrijfsnetwerken en analytics.

Zilver, goud en platina partnerprogramma’s
Elk programma bevat drie nieuwe gradaties; zilver, goud en platina. Partners treden toe tot een nieuwe gradatie wanneer ze een specifieke target halen en verdienen hiermee commerciële voordelen en beloningen.

"Het Global Partner Program van OpenText geeft onze investering in onze partner community weer. Nu klanten toetreden tot de digital world, zoeken ze naar partners die kunnen helpen bij het transformeren van hun organisatie", zegt Ingrid Bosman, Country Manager Benelux bij OpenText. “We zien onze partners als een verlengstuk van ons wereldwijde verkoopteam. Zij verbinden hun klanten met oplossingen van OpenText. Door te werken aan een betekenisvolle relatie tussen OpenText en onze waardevolle partners, zorgen we ervoor dat klanten toegang hebben tot de juiste oplossingen, adviezen en ondersteuning."

Incentive-programma’s
Naast het nieuwe partnerprogramma, investeert OpenText ook in drie nieuwe incentive-programma’s voor partners:
  • OpenText Market Development Fund Program: met dit programma kunnen marketinguitgaven van partners één-op-één worden gekoppeld aan goedgekeurde bedrijfsplannen, om zo het bereik van de marketingactiviteiten door middel van OpenText-campagnes van partners te vergroten.
  • OpenText Partner Loyalty Program: met dit programma kunnen punten worden verdiend. Deze punten kunnen worden ingezet voor verkoopondersteuning, toegang tot evenementen, training, accreditatie en andere diensten van OpenText voor partners die activiteiten voltooien binnen een bepaalde tijd.
  • OpenText Referral Program: met dit programma ontvangen partners beloningen voor het introduceren van nieuwe klanten en/of kansen voor OpenText.
OpenText zal partners meer details over het Global Partner Program verstrekken tijdens de jaarlijkse Partner Summit. Deze Summit vindt plaats op 9 en 10 november tijdens Enterprise World 2015 in Las Vegas.
Laatste van OpenText
OpenText sluit partnerovereenkomst met Google Cloud

OpenText breidt EIM-platform uit

OpenText Exstream beschikbaar op Salesforce AppExchange
OpenText contact

Logo OpenText

OpenText sociaal

OpenText tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Banking Circle
Logo Waterland Private Equity Investments
Logo PA Consulting