www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: Archetype Agency BV

Polycom markeert kwart eeuw aan leiderschap met introductie van innovatieve samenwerkingsoplossingen

• Polycom RealPresence Trio vormt de iconische driepuntige conferentietelefoon om tot een systeem voor het delen van spraak, content en video
  • Polycom RealPresence Centro unieke oplossing die centraal staat in de ruimte en hiermee perfect geschikt voor het ondersteunen van brainstorms, ideeënontwikkeling en probleemoplossing
  • Polycom RealPresence Debut: zakelijke videosamenwerkingsoplossing voor kleine ruimtes
  • Nieuwe oplossingen voor de werkplek van de toekomst en een primeur met Microsoft Office 365
Amsterdam, 12 oktober 2015Polycom, Inc. (Nasdaq: PLCM) introduceert een aantal nieuwe samenwerkingsoplossingen die gericht zijn op de werkplek van de toekomst. Traditionele kantoren en vergaderzalen maken plaats voor open team- en mobiele ruimtes, alsook compacte werkruimtes. Deze zorgen voor uitdagingen op het gebied van effectieve samenwerking. Om samenwerking te stimuleren, moeten organisaties beschikken over de juiste tools. Samenwerkingsoplossingen moeten eenvoudig te gebruiken zijn en passen op elke werkplek. De nieuwste producten van Polycom zijn ontworpen om op deze uitdagingen in te spelen. Zij stellen klanten in staat om efficiënter samen te werken op een breder scala van werkplekken.

“Vandaag zetten we een grote stap voorwaarts in het realiseren van onze visie op het optimaal stimuleren van de kracht van samenwerking”, zegt Peter Leav, bestuursvoorzitter en Chief Executive Officer van Polycom. “Nu we ons 25-jarig bestaan vieren, introduceren we oplossingen die mensen in het hart van de samenwerking plaatsen, zodat ze beter, slimmer en efficiënter werken. We bieden vandaag de werkplek van morgen.”

Polycom RealPresence Trio. Vormt de bekende driepuntige conferentietelefoon om tot een systeem  voor spraak en het delen van content en video. Een meeting is snel op te starten dankzij one-touch integratie met agenda’s. Deelnemers kunnen probleemloos mobiele devices of laptops koppelen en zo content in HD-kwaliteit met elkaar delen. Voeg een eenvoudige webcam toe en je beschikt over een complete, visuele samenwerkingsoplossing. De RealPresence Trio-technologie is makkelijk inzetbaar en integreert moeiteloos met Skype for Business, Microsoft Lync, Broadsoft en veel andere unified communications-omgevingen.

Polycom RealPresence Centro. Onderzoek van Polycom toont aan dat de traditionele vergaderkamer nog steeds veel gebruikt wordt. Niettemin geven medewerkers de voorkeur aan flexibele en meer open samenwerkingsruimtes. Polycom RealPresence Centro is de eerste samenwerkingsoplossing die speciaal is ontwikkeld met menselijk gedrag als uitgangspunt. Daarbij was het idee leidend dat mensen zich in een ronde omgeving prettig voelen. De gepatenteerde 360-graden spraak- en videotechnologie volgt de spreker automatisch en laat op hetzelfde scherm tegelijkertijd de volledige kamer zien. Met RealPresence Centro zijn alle deelnemers even dichtbij en even duidelijk aanwezig in de conversatie. Dat zorgt voor meer betrokkenheid, snellere besluitvorming en betere resultaten. De intuïtieve touchscreens maken het heel makkelijk om een meeting op tijd te starten. De RealPresence Centro-oplossing maakt ook het draadloos koppelen van diverse devices mogelijk. Ze beschikt verder over unieke ingebouwde nabijheidssensoren voor responsieve en intelligente interactie.

Polycom RealPresence Debut. Heeft een eenvoudig en elegant design en is geschikt voor samenwerken in kleine ruimtes en voor bedrijven met beperkte IT-middelen. De oplossing is binnen enkele minuten in gebruik te nemen. De interface is zo gebruiksvriendelijk, dat iedereen direct een gesprek kan opzetten. Het alles-in-ééndesign omvat de uitstekende audiokwaliteit van Polycom met Polycom NoiseBlock-technologie en een flexibele camera met 1080p-videokwaliteit tegen een lage prijs. RealPresence Debut is voorbereid op cloudgebruik en makkelijk te koppelen aan de RealPresence Cloud-services van Polycom.

Polycom RealPresence Medialign. Deze oplossing maakt het mogelijk om samenwerkingsoplossingen te gebruiken zonder noodzakelijke aanpassingen aan de ruimte. RealPresence Medialign heeft een modern, alles-in-éénontwerp en is de enige Polycom-oplossing die spraak, content delen en beheren, en videotechnologie combineert. De RealPresence Medialign-technologie is snel zonder tools te monteren en te installeren. De oplossing is te combineren met alle bekende UC-platforms. Net als alle andere RealPresence Group Series-oplossingen biedt RealPresence Medialign de unieke NoiseBlock-technologie, de Polycom Acoustic Fence-audiotechnologie en de Polycom EagleEye Producer- en Polycom EagleEye Director-cameratechnologie.

Polycom Concierge is de eerste zakelijke software die een persoonlijk device automatisch koppelt aan een van de oplossingen van het Polycom-portfolio. Dat kan een pc of smartphone zijn. Met de Polycom Concierge-technologie staat het gebruiker-device als controlemiddel centraal op basis van een draadloze verbinding met oplossingen als RealPresence Group Series, RealPresence Medialign,

Polycom Open Telepresence Experience-ruimtes en RealPresence Immersive Studio-systemen. Bij binnenkomst in een conferentieruimte krijgt de gebruiker de bekende interface te zien voor het beheren van gesprekken en het delen van content. Deelnemers kunnen probleemloos andere deelnemers uitnodigen, het volume of de camera-instellingen aanpassen, en deelnemers op ‘stil’ zetten. Dat kan allemaal met hun eigen device. Zij kunnen ook content delen en zelfs content zien, die anderen delen. Verder is het mogelijk om in elke ruimte een gesprek direct vanuit de agenda te starten.

Nieuwe oplossingen voor Microsoft O365-omgevingen – Polycom maakte het portfolio van Polycom VVX-mediatelefoontoestellen als eerste geschikt voor de cloud voice-service van Microsoft binnen Microsoft Office 365. Hiermee breidt Polycom de samenwerking met Microsoft verder uit. Meer dan veertig Polycom-oplossingen integreren nu met Skype for Business/Microsoft Lync.

Beschikbaarheid
RealPresence Trio is vanaf november 2015 leverbaar en RealPresence Medialign en RealPresence Concierge vanaf december 2015. RealPresence Debut vanaf januari 2016.

Over Polycom
Polycom helpt organisaties de kracht van samenwerking te ontketenen. Wereldwijd overbruggen meer dan vierhonderdduizend bedrijven en organisaties afstanden met veilige video-, spraak- en contentoplossingen van Polycom. Polycom en zijn partnerecosysteem bieden flexibele samenwerkingsoplossingen voor elke omgeving en leveren de beste gebruikerservaring en ongeëvenaarde investeringsbescherming.

Progress Communications
Inger Hund / Corinna Peekel
Telefoon: +31 (0)20 363 11 52
E-mail: Polycom@progresscommunications.nl
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Polycom BV
Plantronics neemt Polycom over voor 2 miljard dollar

Polycom lanceert nieuwe cloud-dienst waarmee klanten de technologie in hun vergaderruimte kunnen meten en beheren

Polycom kondigt nieuwe mogelijkheden aan met partners Microsoft, AWS, BlueJeans en Zoom
Talking Bikes: Siemens Mobility maakt fietsers digitaal zichtbaar

Nieuwe softwareomgeving voor financiële dienstverlener SKG

Johnny Pronk aangesteld als key accountmanager bij Renewd

Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Greenhouse verdubbelt capaciteit datacenter Naaldwijk en benoemt Chief Commercial Officer

Uptime datacenter BIT cruciaal voor kwaliteit van diensten Missing Piece

Sharp introduceert stijlvol zwart PV-zonnepaneel met half-cut-cellen

commercetools erkend om B2B-commerce

Toshiba Tec Retail gaat verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Razer Gigantus V2 – go big or go home

F5 maakt Tom Fountain topman voor wereldwijde services en strategie

Nakko becomes Notificare partner

Scale-up Gymeyes lanceert bestelkiosk voor horeca

Vanaf 1 juni reserveren bij cafés en terrassen met nieuwe app

Cybereason sluit samenwerking met Pinewood om slagkracht in Nederland te vergroten

GitLab breidt functionaliteiten van DevSecOps-platform uit met release 13.0

VMware introduceert tweede generatie van VMware Cloud on Dell EMC

CM.com takes Conversational Commerce to the next level through the acquisition of leading Conversational AI provider CX Company

Verdwijnen DWDD doet literatuurwereld veel pijn
Workiva en Trintech kondigen strategische samenwerking aan die financiële afsluitprocessen en wettelijke rapportageprocessen transformeert

Snel groeiende vraag naar managed securitydiensten creëert nieuwe kansen voor MSP’s

Sales, marketing en corona: licht aan het einde van de tunnel?

MeetingpointAdvies biedt kosteloos videobellen aan financieel adviseurs

Nieuwe Zyxel Multi-Gigabit switch helpt bedrijven eenvoudig aan de WiFi 6-standaard

Nutanix breidt integratie met ServiceNow uit en stroomlijnt IT-operations en -kosten

Secureworks introduceert nieuw wereldwijd partnerprogramma

Drie nieuwe Fiber Aggregation Switches met optioneel cloud-beheer

Amsterdam eindigt als tweede op wereldwijde ranglijst artificiële intelligentie

Women in Tech komt met een 24 hour virtual conference

Logo Archetype Agency BV
Polycom BV contact

Logo Polycom BV

www.polycom.nl
Polycom BV sociaal

Polycom BV tweets

Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl