www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!

Nieuw: Clavister’s W50 High Performance NG Firewall

7 Oktober 2015 – De W50 Next Generation firewall levert een ongeëvenaarde performance, is robuust, flexibel en beschikt over een zeer geavanceerde set aan features waardoor deze high performance firwall ideaal is voor de Enterprise, Data Center and Service Provider markt.

Clavister, een leider in high-performance network security, introduceert een nieuwe next generation firewall in haar portofolio, de W50. Deze firewall levert ongekende firewall performance, flexibel te configureren poort modules en ingebouwde redundancy om aan de hoge eisen van data centers, service providers en enterprise tegemoet te komen.

The W50 levert een firewall  performance van maximaal 55Gbps, acht (8) Gbps VPN throughput, acht (8) million gelijktijdige connecties en heeft vier (4) modaire slots. Deze  modulaire slots kunnen worden voorzien van Clavister expansion modules die beschikbaar zijn in verschillende poort configuraties.  Dit maakt het mogelijk dat de W50 eenvoudig kan meegroeien met de capaciteitsbehoeften van het netwerk,  van netwerken in een datacenter en van service providers.

Enkele belangrijke features van de W50 zijn:
  • Meerdere interface module opties, inclusief 8xGbe (RJ45), 8xSFP en 2xSFP+, die een flexibel platform bieden en daardoor een brede behoeften kan voorzien.
  • Next-generation firewalling, Anti-DDoS, WAN Load Balancer en Server Load Balancer mogelijkheden die bedrijven  veelzijdige functionaliteiten bieden.
  • Een volwassen Operating System, cOS Core, met redundante PSU’s waardoor een maximale uptime kan worden gegarandeerd.
  • Beschikbaar met een flexibel (pay-as-you-grow) licentiemodel.
De W50 draait op Clavister’s nieuwste operating system, cOS Core version 11.00, welke een zeer hoge performance levert en naast de al bekende Next Generation security features ook enkele nieuwe features biedt, waaronder enhanced anti-spam functionaliteit en malicious link protection. The Clavister W50 firewall is beschikbaar in twee software upgradable modellen, de standard en de Pro versie en is per direct beschikbaar via BlackIP, Clavister’s gecertificeerde distributeur in Nederland, of een van haar geautoriseerde resellers.

Over Clavister:
Clavister, opgericht in 1997, is een Zweedse leverancier van next generation security gateways. De bekroonde oplossingen van het bedrijf zijn gebaseerd op design, eenvoud en extreme prestaties om ervoor te zorgen dat Enterprises, Cloud Service Providers en Telecom operators gegarandeerd zijn van de hoogst mogelijke beveiligingniveaus tegen de netwerkbedreigingen van vandaag en morgen. Clavister heeft in 2012 en 2013 de “Product Quality Leadership Award” ontvangen van onderzoeksbureau Frost & Sullivan voor haar toonaagevende producten en diensten.

Clavister is actief lid van Intel’s Network Builders program (networkbuilders.intel.com), een intiatief van verschillende marktpartijen die als doel heft om telecom- en cloudproviders in staat te stellen om bedrijfskritische infrastructuren te bouwen en te beheren met lagere kapitaal- en operationele kosten. Clavister wordt verhandeld op de NASDAQ OMX Stockholm en heeft meer dan 4500 aandeelhouders. Meer informatie is te vinden op: www.clavisterfirewall.nl
BlackIP BV contact

Logo BlackIP BV

info@blackip.nl
  www.blackip.nl
BlackIP BV sociaal

BlackIP BV tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl