www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl

Timesharestop bestaat 1 jaar!!!

Deze maand bestaan wij precies 1 jaar en gedurende dit jaar is er zeer veel gebeurd! Veel timeshare consumenten in Nederland en daarbuiten willen hun timeshare overeenkomst annuleren maar kregen in Nederland geen hulp, of ze werden van het kastje naar de muur gestuurd. Hierin is het afgelopen jaar duidelijk-, en succesvol verandering gekomen met de komst van Timesharestop.

Wij zijn 1 jaar geleden begonnen met het adviseren en behulpzaam zijn van timeshare gedupeerden, maar ook met het helpen van gedupeerden die hun timeshare overeenkomst annuleren willen. Aangezien er in Nederland nooit enig orgaan geweest is dat aantoonbaar een timeshare overeenkomst annuleren kon (en kan), betekende dit voor ons een enorme hoeveelheid werk. Timeshare eigenaren zijn eigenlijk nooit op een goede en objectieve wijze voorgelicht in de Nederlandse taal, over het reilen en zeilen in de timeshare industrie. Hier lag voor ons dan ook een grote uitdaging. Een uitdaging die we met beide handen hebben aangepakt. Dat het animo zo extreem groot was, hadden wij echter niet verwacht. Dagelijks worden wij door vele timeshare gedupeerden benaderd. Allen met dezelfde wens: Ze willen hun timeshare overeenkomst annuleren.

Timesharestop bestaat 1 jaar!

In het begin werden wij bestookt met leugens en werden we tegengewerkt door vele timeshare bedrijven, organisaties en stichting die zeer nauwe banden hadden (en nog steeds hebben) met deze dubieuze- en uitermate ondoorzichtige industrie. Gelukkig zijn deze leugens in Nederland inmiddels gerectificeerd., en kunnen wij verder met hetgeen we nu een jaar doen: uw timeshare overeenkomst annuleren.

Vele timeshare gedupeerden zijn door ons geholpen om het annuleren van hun timeshare overeenkomst mogelijk te maken. Het is dan ook erg fijn om te zien dat al deze voormalige timeshare eigenaren ons zo dankbaar zijn. Af en toe plaatsten wij dan ook, met toestemming van onze klanten, reacties van hen.  Al deze reacties zijn uiteraard volkomen verifieerbaar en zijn vaak een geruststelling voor vele timeshare consumenten in Nederland en daarbuiten. Op deze manier zien de vele timeshare slachtoffers, dat er wel degelijk een manier is om hun wens: een timeshare overeenkomst annulering, uit te laten komen. Veel timeshare eigenaren zijn al eerder in contact geweest met instanties in Nederland, echter instanties (Personen of Stichting) maakten veel beloftes maar deden weinig tot niets. Timeshare eigenaren werden of worden door hen niet geholpen. Dit tot grote frustraties van de timeshare consument in Nederland en daarbuiten. Dit was voor ons dan ook de reden om deze personen/stichting onder de loep te nemen. De uitkomst hiervan was voor veel timeshare eigenaren opzienbarend. Uiteraard hebben wij hierdoor vele bedreigingen ontvangen vanuit de timeshare industrie. Wij laten ons hierdoor echter niet ontmoedigen en blijven de timeshare consument, die zijn of haar timeshare overeenkomst annuleren wil, behulpzaam. Wij doen dit net zo lang totdat onze klanten de bevestiging hebben ontvangen van het timeshare bedrijf. Een timeshare overeenkomst annuleren is pas definitief gerealiseerd wanneer u en wij een bevestiging van de ontbinding hebben ontvangen van de timeshare overeenkomst.

Uw timeshare overeenkomst annuleren met zekerheid!

Zoals wij tijdens de uitzending bij RTL4 al hebben aangegeven: een timeshare overeenkomst annuleren wordt door ons gegarandeerd. Dit betekent dat, indien u gebruik maakt van onze dienstverlening, wij met zekerheid kunnen zeggen dat uw timeshare verplichting ten einde is! Dit zijn geen loze woorden, aangezien al onze klanten voordat ze gebruik maken van onze dienstverlening, onze referenties kunnen en mogen raadplegen. Het gaat hierbij om klanten die al bij ons zijn geweest en waarvan de timeshare overeenkomst al met succes is ontbonden. Deze klanten waren al jarenlang gebonden aan hun timeshare verplichting en zagen geen enkele mogelijkheid om dit op eigen kracht te realiseren. Timeshare gedupeerden die hun timeshare overeenkomst annuleren willen en geen gebruik meer kunnen maken van de wettelijke cool-off periode (momenteel 14 dagen) , kunnen met de hulp van Timesharestop uit Amersfoort, alsnog uit hun timeshare verplichting stappen. Mocht u een overeenkomst hebben afgesloten en u bevindt zich nog binnen deze wettelijke cool-off periode dan kunt u dit eenvoudig zelf realiseren. Voelt u zich onzeker of u wordt geconfronteerd met een taal die u niet of nauwelijks machtig bent? Neem dan gewoon even contact op met Timesharestop, wij zijn u dan graag, uiteraard geheel gratis, behulpzaam.

1 jaar lang goede ervaringen met Timesharestop

Als wij terugblikken op het afgelopen jaar, dan mogen we dit met erg veel trots doen. 100% van onze klanten zijn door ons geholpen bij het annuleren van hun timeshare overeenkomst. Ook hebben wij vele klanten geholpen bij het terugvorderen van bijvoorbeeld, de door hun gedane aanbetaling bij een timeshare bedrijf. Hierdoor kunnen en mogen wij dan ook zeggen dat wij uw timeshare overeenkomst annuleren – GEGARANDEERD!!

Wilt u uw timeshare overeenkomst annuleren? Neem dan snel contact met ons op!

Telefoon: +31 33 2022 096 of klik hier Wij nemen altijd binnen 24 uur contact met u op, ook in het weekend.

Binnenkort meer informatieve films via Timesharestop TV

Wij willen via deze weg dan ook iedereen bedanken, voor het in ons gestelde vertrouwen. We hopen nog vele timeshare gedupeerden behulpzaam te mogen zijn en zullen ons werk blijven voortzetten. Het blijft ons doel om timeshare gedupeerden te informeren over alle wantoestanden in deze ondoorzichtige timeshare industrie. Timeshare eigenaren die hun timeshare overeenkomst annuleren willen, worden door ons vakkundig en snel geholpen!

EEN TIMESHARE OVEREENKOMST ANNULEREN IS VOOR VELEN EEN WENS. VOOR TIMESHARESTOP IS HET EEN DOEL DAT GEGARANDEERD WORDT! AL EEN JAAR LANG!!
Laatste van Global Timeshare Terminal BV
Timesharestop bestaat 1 jaar!!!

Timeshare ellende begint weer

Timeshare gedupeerden
Accon avm vervangt 1100 mobiele telefoons voor Nokia smartphones omwille van veiligere bedrijfscommunicatie

Bereidheid tot volgen van opleiding binnen de zorgsector groot

Derde werknemers vermoedt dat collega’s bewust sjoemelen met declaraties

NetApp Reports Fourth Quarter and Fiscal Year 2020 Results

Onderzoek Proofpoint: 72% van de Nederlandse bedrijven kampte afgelopen jaar met minstens één cyberaanval

Databricks verwelkomt Paul Leventis als nieuwe Senior Director Software Engineering & Site Lead

Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan
Snowflake onthult de Data Cloud, zodat organisaties kunnen verbinden, samenwerken en waarde kunnen toevoegen met data

Snowflake kondigt nieuwe fase van samenwerking met Salesforce aan om zakelijke transformaties van klanten met data te versterken

Staples introduceert 'Plan C' en helpt organisaties bij de veilige terugkeer naar de werkplek en met aanpassingen aan ´het nieuwe normaal´

Panasonic produceert prototype beademingsapparatuur voor COVID-19 patiënten

Bynder neemt video-creatie en distributie platform We Adapt over

Poly introduceert Room Solutions voor Microsoft Teams Rooms voor slimme, eenvoudige en consistente samenwerking

Nutanix autoriseert Arrow Electronics als officieel opleider

Netwerkbeheerders spelen sleutelrol in creatie omzet uit nieuwe diensten voor edge-computing

Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s

Pega introduceert Pega Process Fabric - het 'platform voor platforms' dat taken tussen enterprise systemen stroomlijnt

Dataiku en Snowflake sluiten partnership voor cloud enterprise AI-oplossingen

Capgemini en Audi starten nieuwe joint venture XL2

Lineas stapt over op endpoint-bescherming van SentinelOne

VMware introduceert elastische infrastructuur voor AI/ML-applicaties met VMware vSphere 7

Dedrone en BlackBerry werken samen tegen ongeautoriseerde droneactiviteiten

Trendship wil lef en ondernemerschap tonen

Thierry Delaporte nieuwe CEO & Managing Director Wipro

Dell Technologies versnelt inzet van AI in public en private clouds

LANCOM LW-600: nieuw Wi-Fi 6 access point met rookmelder-design

Nieuws! Serie interviews met de beste ‘Digital Transformers’ in de markt

Plus500 gaat partnerschap aan met BSC Young Boys, kampioen van de Zwitserse Super League

Hybride voordeel met de nieuwe Razer Ornata V2

Matrix42 helpt zorgpersoneel op COVID-19-afdelingen door licenties te schenken voor video call devices
Global Timesha.. contact

Logo Global Timeshare Terminal BV

Global Timesha.. sociaal

Global Timesha.. tweets

Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel