www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

ScanSource Communications distribueert Unify-portfolio in Nederland

Unify breidt nu ook aanwezigheid op Nederlandse markt uit, na succesvolle lancering in het Verenigd Koninkrijk

5 oktober, Utrecht – Unify, expert in communicatiesoftware en -diensten, breidt zijn pan-Europese distributie uit in Nederland door een samenwerking met ScanSource Communications – de toonaangevende distributeur van communicatieproducten en een verkoopeenheid van ScanSource Inc., [NASDAQ: SCSC]. Binnen de samenwerking, die eerder dit jaar werd ondertekend, voorziet ScanSource Communications Nederlandse resellers van het volledige aanbod van Unify’s unified communications (UC) voice-producten, naast een uitgebreid service- en supportaanbod.

Met Unify’s communicatieoplossingen breiden resellers hun UC-aanbod voor eindgebruikers uit door toegang te bieden tot toonaangevende oplossingen op het gebied van IP voice, websamenwerking, videoconferenties en mobiliteit. Door het aanbieden van de Unify-producten helpen resellers eindgebruikers ook hun zakelijke processen en productiviteit te verbeteren, door hen te helpen profiteren van nieuwe werkwijzen. In Nederland helpt de samenwerking ScanSource Communications om innovatieve producten te leveren aan de markt en resellers te voorzien van de nieuwste oplossingen.

“We zijn trots op onze samenwerking met Unify, een leider op het gebied van UC. Hiermee helpen we onze resellers hun communicatie- en UC-aanbod in Nederland uit te breiden”, zegt Phil Boyd, vicepresident Merchandising van ScanSource Communications Europa. “Het portfolio van Unify-producten en -diensten, gecombineerd met de uitgebreide kennis, diensten en support van ScanSource Communications, stelt resellers in deze regio in staat optimaal te voldoen aan de behoeften van eindgebruikers.”

De gezamenlijke stap richting Nederland volgt op de succesvolle lancering van distributiesamenwerking in het Verenigd Koninkrijk. De samenwerking helpt bewustzijn te creëren rondom Software-as-a-Service en Circuit, en de concrete voordelen die deze oplossingen leveren aan bedrijven.

“Door het partnerschap met ScanSource Communications en onze Nederlandse partners helpt Unify de businesswereld bij het creëren van meer flexibiliteit, nieuwe werkwijzen en betere samenwerking. De samenwerking met ScanSource sluit aan bij Unify en zijn doel om te transformeren tot een kanaalgerichte organisatie”, aldus Rene Hochstenbach, landelijk manager bij Unify. “Het stelt ons ook in staat in contact te komen met nieuwe Nederlandse partners wiens klanten profiteren van een grotere diversiteit op de UC-markt.”

Bezoek voor meer informatie over ScanSource Communications www.scansourcecommunications.eu.

Over Unify
Unify is een van ’s werelds toonaangevende bedrijven in communicatiesoftware en -diensten, en levert geïntegreerde communicatieoplossingen aan ongeveer 75 procent van de Fortune Global 500. Onze oplossingen, inclusief Circuit, brengen verschillende netwerken, apparaten en applicaties samen tot één gebruiksvriendelijk platform dat teams in staat stelt deel te nemen aan belangrijke conversaties. Dit resulteert in een hervorming van de communicatie en samenwerking binnen het bedrijf, en versterkt de gezamenlijke inzet, stimuleert de business en verbetert zakelijke prestaties. Unify heeft een lange geschiedenis in productbetrouwbaarheid, innovatie, open standaarden en veiligheid.
Let op: alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaar.
Voor meer informatie:
LVTPR
Telefoon: +31 (0)30 65 65 070
E-mail: info@lvtpr.nl
Laatste van Unify B.V.
ScanSource Communications distribueert Unify-portfolio in Nederland

Sacha Shoes kiest voor Unify

Unify en BT gaan samen Unified Communications oplossingen aanbieden in focusmarkten
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo LVTPR
Unify B.V. contact

Logo Unify B.V.

nl@unify.com
  www.unify.com/nl
Unify B.V. sociaal

Unify B.V. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage