www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!

Tools4ever realiseert applicatiekoppeling met ORTEC Harmony

Tijdelijk extra autorisaties toekennen op basis van roosterinformatie

Baarn, 29 september 2015 – Tools4ever, de marktleider op het gebied van Identity Governance & Administration (IGA), heeft een koppeling gerealiseerd met personeelsplanningsoftware ORTEC Harmony. Dankzij de koppeling kan Tools4evers IGA-oplossing UMRA op basis van roosterinformatie uit ORTEC Harmony aanvullende autorisaties toekennen aan het bestaande autorisatieprofiel van een medewerker. Dat kan nodig zijn wanneer een medewerker bijvoorbeeld in moet vallen op een andere afdeling en tijdelijk extra rechten op het netwerk en/of in applicaties nodig heeft om werk uit te voeren. Het voordeel van deze koppeling is dat autorisaties niet handmatig hoeven worden toegekend, dat medewerkers altijd tijdig over de juiste autorisaties beschikken en dat een strakke en flexibele planning gerealiseerd kan worden.

Goedkeuringsnotificatie
UMRA biedt de mogelijkheid om een extra goedkeuringsslag in het proces van rechtentoekenning toe te voegen. Wanneer de roostermaker in ORTEC Harmony aangeeft dat een medewerker op een andere afdeling gaat werken, herkent UMRA welke extra autorisaties moeten worden toegekend en stuurt hiervan een notificatie naar de verantwoordelijke manager die vervolgens de aanvraag voor extra rechten goed- of af kan keuren.

Informatie over wat het standaard autorisatieprofiel en extra benodigde autorisaties van een bepaald medewerker zijn, kan UMRA ophalen uit een RBAC model. Op die manier krijgen medewerkers alleen die autorisaties die voor hun functie en rol van toepassing zijn. Er kan bovendien worden ingesteld dat extra verkregen rechten enkel voor een bepaalde periode gelden. Wanneer deze periode dreigt af te lopen kan wederom een notificatie naar de manager worden gestuurd om te verifiëren of de extra verkregen autorisaties inderdaad ingenomen moeten worden.

Naast een koppeling met ORTEC Harmony beschikt Tools4ever met UMRA over ruim 150 out-of-the-box koppelingen met diverse applicaties en systemen die gebruikersinformatie bevatten, zoals ECD’s, Active Directory, Exchange, ERP-systemen, facility management systemen, toegangssystemen en tal van andere systemen. Voor meer informatie over de koppelingen die Tools4ever biedt, bezoek https://www.tools4ever.nl/software/umra-identity-and-access-management-software/koppeling/

Over Tools4ever
Tools4ever onderscheidt zich met een no-nonsense aanpak en een lage Total Cost of Ownership. In tegenstelling tot vergelijkbare Identity Governance & Administration oplossingen levert Tools4ever een volledige oplossing in enkele weken i.p.v. maanden of jaren. Mede dankzij deze benadering is Tools4ever in Nederland dé absolute marktleider op het gebied van Identity Governance & Administration met meer dan 1,6 miljoen beheerde user accounts. Tools4ever levert verschillende software producten en geïntegreerde consultancy diensten op het gebied van Identity Management, zoals User Provisioning, RBAC, Password Management, SSO en Access Management. Voor meer informatie: www.tools4ever.nl.

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Tools4ever
Purdey Horbach
p.horbach@tools4ever.com
Laatste van Tools4ever BV
Tools4ever introduceert Puzzle Challenge!

Opnieuw Succesvolle HelloID Security scan

Tools4ever laat leerlingen snel en eenvoudig inloggen met QR-badge
Tools4ever BV contact

Logo Tools4ever BV

marketing@tools4ever.com
  www.tools4ever.nl
Tools4ever BV sociaal

Tools4ever BV tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl