www.LVTPR.comContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!

Logitech G introduceert tenkeyless mechanisch gaming-toetsenbord

Logitech G410 Atlas Spectrum TKL mechanisch gaming-toetsenbord beschikt over Romer-G mechanische toetsen, intelligente RGB-verlichting en Arx Control-integratie

Leusden, 29 september 2015 - Logitech kondigt het Logitech G410 Atlas Spectrum TKL Mechanical Gaming Keyboard aan. Dit ultralichte toetsenbord is voorzien van Logitech’s exclusieve Romer-G mechanische toetsen. Het Logitech G410 Atlas Spectrum TKL Mechanical Gaming Keyboard reageert 25 procent sneller dan standaard mechanische toetsenborden, heeft een verbeterde duurzaamheid en RGB-verlichting in een tenkeyless-ontwerp. Daarnaast beschikt het toetsenbord over Arx Control-integratie, een Logitech G-app die uitgebreide in-game informatie weergeeft op je mobiele apparaat.

“Bij de ontwikkeling van dit ultralichte toetsenbord, dat duurzaam en comfortabel is, hebben we nauw samenwerkt met gamers uit alle leeftijdscategorie en onze eSports teams”, zegt Ujesh Desai, vice president en general manager gaming bij Logitech. “De G410 Atlas Spectrum is het mechanisch toetsenbord waar onze fans om hebben gevraagd. Klein genoeg zodat er extra ruimte is om met je muis te bewegen en licht genoeg om in je rugzak te stoppen en mee te nemen om buiten de deur te gamen.”

Exclusieve Romer-G mechanische toetsen
De Logitech G410 Atlas Spectrum beschikt over exclusieve Romer-G mechanische toetsen, die toetsaanslagen tot 25 procent sneller registreren dan andere mechanische toetsen. Met een nauwkeurigheid van 1,5 mm, ontvangen de Romer-G toetsen commando’s sneller. Dit geeft gamers bij game-competities waar elke milliseconde telt, een voorsprong. Door de verbeterde duurzaamheid van 70 miljoen toetsaanslagen, dat is tot 40 procent langer dan andere beschikbare toetsenborden, is het toetsenbord bestand tegen intensief gebruik.

Ultralicht en tenkeyless ontwerp
De Logitech G410 Atlas Spectrum beschikt over alle benodigde gaming-toetsen, is eenvoudig mee te nemen naar LAN-events of vrienden en geschikt voor kleine gaming-ruimtes. Doordat het numerieke toetsenbord of de macro-toetsen ontbreken, zijn er grotere bewegingen te maken met de muis en is er dus meer ruimte om te gamen. Daarnaast plaatst het compacte ontwerp je handen dichter bij elkaar voor meer comfort. Wat vooral belangrijk is voor lage DPI-gamers.

Intelligente Full Spectrum RGB-verlichting
Door de achtergrondverlichting zijn eenvoudig de juiste toetsen zowel in-game als in het donker te vinden. In combinatie met de Logitech Gaming Software kun je de kleur van elke toets individueel aanpassen. Je kunt kiezen uit 16,8 miljoen verschillende kleuren. Dankzij deze software zijn kleurpatronen van verschillende Logitech G-producten op elkaar af te stemmen en te markeren zodat het eenvoudig is om codes of commando’s te onthouden. De kleuren zijn ook aanpasbaar aan je set-up of aan te passen aan verschillende game-profielen. Ook de helderheid is af te stemmen om de perfecte verlichting voor je game-omgeving te creëren. De Logitech G410 Atlas Spectrum verdeelt het licht gelijkmatig over de toetsen voor een strakke en leesbare uitstraling.

Arx Control-integratie
Logitech Arx Control is een gratis mobiele app voor iOS of Android. Met de app is het mogelijk onder meer in-game informatie en de belangrijkste systeemprestaties te ontvangen op je mobiele apparaat. De Logitech G410 Atlas Spectrum wordt geleverd met een Arx Control dock, een uittrekbare houder voor een telefoon of tablet die je eenvoudig op een bureau kan neerzetten, voor toegang tot Arx Control.

Prijs en beschikbaarheid
De Logitech G410 Atlas Spectrum is naar verwachting vanaf oktober beschikbaar in Nederland voor een adviesprijs van 149,- euro. Voor meer informatie, ga naar gaming.logitech.comonze blog en/of de Logitech Gaming Benelux Facebook-pagina.

Over Logitech
Logitech ontwerpt producten die een alledaagse plek hebben in het leven van mensen en hen verbindt met de gewenste digitale ervaring. Logitech is meer dan 30 jaar geleden begonnen met het verbinden van mensen door middel van computers. Nu ontwerpt Logitech producten die mensen bij elkaar brengt door middel van muziek, gaming, video en computing. Logitech International is opgericht in 1981 en genoteerd aan de beurs in Zwitserland onder LOGN en in Noord-Amerika aan de NASDAQ onder LOGI. Voor meer informatie kijk op: http://www.logitech.com/nl-nl/home.

Whizpr
Renée Rijken / Julien Harbers / Daphne Groenhard
E. logitech(at)whizpr.nl

Logitech Nederland
Jordy Kroeze
Marketing Manager Benelux (Gaming, Core en Harmony)

Consumenten
Logitech-klanten kunnen met hun vragen terecht bij de Logitech Klantenservice via telefoonnummer 020 200 8432. Zij helpen u graag verder.
Laatste van Logitech

Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo Puur Data
Logo Descartes
Logo Extreme Networks
Logo Dutchitchannel.nl
Logo TJIP
Logo Cisco
Logo CRM Partners
Logo Thinkwise
Logo Eaton
Logo Pro Contact
Logo PA Consulting
Logo Newion
Logo Red Hat, Inc.
Logo Genesys
Logo Qualys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl