www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Herken zakelijke websitebezoekersINFLUX PR#

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 24 dagen geleden)
PR: Marcommit

Capgemini en Unit4 gaan partnerschap aan

Krachtenbundeling om te voldoen aan toenemende vraag naar Business Process as a Service (BPaaS)

Capgemini, een van 's werelds grootste leveranciers van consulting-, technologie-  en outsourcingdiensten, en Unit4 zijn een wereldwijde samenwerking aangegaan. Unit4 is wereldwijd leverancier van gebruiksvriendelijke bedrijfssoftware voor dienstverlenende organisaties. De ERP- en bedrijfsapplicaties in de cloud van de softwareleverancier, zijn nu toegevoegd aan het aanbod van Capgemini’s Business Process Outsourcing (BPO).

Dankzij het partnerschap vergroot Capgemini zijn aanbod van backoffice-oplossingen in de cloud voor grote bedrijven, terwijl Unit4 zijn positie als toonaangevende wereldwijde ERP-speler versterkt. Capgemini integreert processen, toepassingen en infrastructuur. Door de toepassingen van Unit4 toe te voegen aan het cloudgebaseerde ecosysteem van oplossingen, biedt Capgemini zijn klanten meer flexibiliteit in HR-, inkoop-, financiële,- en accountingprocessen met tegelijkertijd een betere gebruikerservaring. Met de toepassingen van Unit4 wordt voldaan aan de toenemende vraag van organisaties naar een snellere wendbaarheid en een betere gebruikerservaring. Anders gezegd: bedrijven die hun groei willen ondersteunen door hun technologie-infrastructuur te moderniseren, hebben nu bij Capgemini een ruimere keuze uit het aantal cloudtoepassingen.

Met hun nieuwe partnerschap spelen Capgemini en Unit4 in op de toenemende vraag naar BPaaS-oplossingen (Business Process as a Service). De samenwerking tussen Capgemini en Unit4 biedt meer keuze aan bedrijven die hun groei willen ondersteunen door hun technologie-infrastructuur te moderniseren. Ook stelt het klanten in staat:
  • zakelijke uitdagingen snel en gemakkelijk aan te pakken;
  • de totale kosten van de service te optimaliseren en te voorspellen (verschuiving kosten van CAPEX naar OPEX);
  • het implementatie- en leveringsrisico te verminderen;
  • de omzetgroei te stimuleren;
  • toekomstvaste, schaalbare, betrouwbare en inzichtelijke oplossingen te verkrijgen;
  • acquisities te integreren en desinvesteringen sneller af te ronden.
Het aanbod van Capgemini en Unit4 is vooral gericht op het onderwijs, non-profit organistaties, zakelijke dienstverleners, detailhandel en de financiële sector in belangrijke regio’s als Scandinavië, Noord-Amerika, Duitsland, Spanje, Nederland, Het Verenigd Koninkrijk, Ierland en Azië-Pacific.

Christopher Stancombe, CEO van Business Process Outsourcing bij Capgemini en lid van het Group Executive Committee: "Er is een groeiende vraag naar Software as a Service (SaaS) en Business Process as a Service (BPaaS). Bedrijven zijn op zoek naar mogelijkheden om hun producten sneller op de markt te brengen, kostenverlagingen en een grotere innovatiekracht. Meer dan tweederde van de bedrijven wil de komende drie jaar ERP-oplossingen vernieuwen. Onze oplossing biedt hen een innovatief alternatief om veranderingen sneller door te voeren tegen lagere kosten. Onze samenwerking met Unit4 versterkt ons portfolio.”

Anwen Robinson, SVP en Manager van het Global Partner Ecosystem bij Unit4: "De samenwerking met Capgemini zorgt ervoor dat meer ondernemingen gebruik kunnen maken van onze ERP-software en uitstekende financiële systemen om hun processen te implementeren, sneller te anticiperen op veranderingen en meer waar voor hun geld te krijgen. Onze cloudsoftware is ontworpen met aandacht voor mensen, bedoeld om de productiviteit te verhogen dankzij op hun sector afgestemde applicaties die bovendien eenvoudig zijn in het gebruik. Deze samenwerking is strategisch om de waarde die we klanten brengen te vergroten,  onze groeiende wereldwijde business te versterken en het uitbreiden van onze mogelijkheid om diensten van wereldklasse aan te bieden.”

BPO as a Stack is  de Business Process as a Service (BPaaS) oplossing van Capgemini om de snelheid naar de markt te verhogen en de totale totale kosten van de diensten te verlagen, terwijl innovatie wordt vergemakkelijkt. De oplossing van subassemblages bestaat uit een geïntegreerde mix van diensten, processen, applicaties en infrastructuur. Uit deze voorraad deeloplossingen kan de klant zijn eigen relevante componenten kiezen. Capgemini fungeert daarbij als een servicepartner die de klant verzekert van de juiste keuze van componenten en de integratie daarvan. Dit is een heel andere benadering dan de traditionele meerlaagse aanpak met meerdere leveranciers. Capgemini helpt klanten met het verlagen van servicekosten, terwijl tegelijkertijd de leverings- en uitvoeringsrisicico’s worden geminimaliseerd.

Meer informatie over BPO as a Stack: http://www.slideshare.net/capgemini/bpo-as-a-stack-2pager

Unit4 en Capgemini zullen ook samenwerken als traditionele SI (system integratie) Partners. In een aantal landen ontwikkelen ze al activiteiten op dit gebied.

Unit4
Unit4 is een toonaangevende leverancier van bedrijfssoftware voor dienstverlenende organisaties. Met ruim 4000 medewerkers wereldwijd genereert Unit4 een jaarlijkse omzet van meer dan 500 miljoen euro. Unit4 levert ERP, branchegerichte en best-in-class applicaties. Duizenden organisaties uit sectoren als zakelijke en publieke dienstverlening, onderwijs, non-profit, vastgoed, groothandel en financiële dienstverlening werken met business software van Unit4. Unit4. In business for people.
Voor meer informatie: http://www.unit4.nl, Twitter @Unit4_NL en LinkedIn.

Capgemini
Met bijna 145.000 mensen in meer dan 40 landen is Capgemini een van de meest vooraanstaande aanbieders van consulting-, technology- en outsourcingdiensten. In 2014 rapporteerde Capgemini Group wereldwijd een omzet van 10,573 miljard euro. Samen met zijn klanten creëert en realiseert Capgemini resultaatgerichte business- en technology-oplossingen, toegesneden op de klantbehoefte. Als een cultureel diverse organisatie heeft Capgemini zijn eigen onderscheidende manier van werken, de Collaborative Business ExperienceTM. Hierbij maakt Capgemini gebruik van het mondiale leveringsmodel Rightshore®.

Meer informatie via www.nl.capgemini.com.

Rightshore® is een handelsmerk van Capgemini

Contact details

Freek Janssen
E-mail: freek.janssen@lewispr.com
www.lewispr.com

Alexander Kühn
Tel.:+ 31 6 224 85 221
alexander.kuhn@capgemini.com
Laatste van Unit4
North Sea Port kiest voor Unit4 ERP

Financiële teams met AI presteren aanzienlijk beter dan vakgenoten zonder de technologie

Global Center on Adaptation zet Unit4 ERP in ter ondersteuning voor een klimaatbestendige toekomst
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 6 jaar en 24 dagen

Logo Marcommit
Unit4 contact

Logo Unit4

+ 44 (0) 1423 537 837
  www.unit4.com/nl
Unit4 sociaal

Unit4 tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix