www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2498 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

IFS Applications verbetert effectiviteit Quad/Graphics Europe met 30 procent

Een van Europa’s grootste commerciële printmediabedrijven stroomlijnt bedrijfsprocessen met IFS Applications

Quad/Graphics Europe Sp. z o.o. – een van de grootste commerciële printmediabedrijven van Europa – implementeerde IFS Applications™ van IFS, wereldwijd leverancier van enterprise applications. Doel was de belangrijkste zakelijke processen van Quad/Graphics Europe, zoals financiën, productie en distributie, te verbeteren.

Quad/Graphics Europe Sp. z o.o. is een van de grootste en meest geavanceerde commerciële printmediabedrijven binnen Europa. Het bedrijf heeft twee drukkerijen – in Wyszków en Radzymin, Polen – die de allernieuwste printmediadiensten bieden. Quad/Graphics Europe is tevens eigenaar van CRT, de inktleverancier van de twee drukkerijen.

IFS Applications geeft het bedrijf volledig inzicht in de uitvoering van de belangrijkste bedrijfsprocessen, biedt snelle toegang tot informatie en stroomlijnt het besluitvormingsproces van het management. De IFS-oplossing heeft inmiddels bijgedragen aan significante verbetering van het proces rondom financiële en belastingrapportages en zorgt voor snellere documentverspreiding en -verwerking.

“Met IFS Applications managen we onze werkzaamheden efficiënter. We hebben nu uitgebreid en snel inzicht in financiële data. Dankzij het systeem vergroten we onze effectiviteit met dertig procent; dit is namelijk de stijging van het aantal verwerkte transacties in IFS Applications. We verwachten dat de effectiviteit de komende jaren nog verder toeneemt”, zegt Marek Gruszecki, CFO van Quad/Graphics Europe Sp. z o. o. “Met dit systeem kunnen we soepel en flexibel inspelen op de ontwikkelingen in de branche en blijven aansluiten bij de wensen van onze klanten. Daardoor concurreren we effectiever op de printmediamarkt.”

De geïmplementeerde oplossing van IFS ondersteunt alle belangrijke werkzaamheden van het bedrijf: financiën, productie, distributie, personeelsbeleid en payroll. Ruim 130 werknemers van Quad/Graphics Europe maken gebruik van IFS Applications.

“We zijn blij dat de implementatie van IFS Applications bij Quad/Graphics Europe de werkzaamheden heeft gestroomlijnd en daarmee bijdraagt aan een betere klantervaring. We zijn ervan overtuigd dat onze oplossing Quad/Graphics Europe ook in zijn toekomstige groei succesvol zal ondersteunen”, zegt Marcin Taranek, president van IFS CEE.

Over Quad/Graphics Europe Sp. z o. o.
Quad/Graphics Europe Sp. z o. o. is een van de grootste bedrijven in de printmediasector binnen Europa. De door het bedrijf geleverde printmediadiensten worden uitgevoerd met de meest geavanceerde machines. Met twee drukkerijen – in Wyszków en Radzymin, Polen – biedt Quad/Graphics Europe vooruitstrevende printmediadiensten. Het bedrijf biedt zijn klanten complexe diensten, van het voorbereiden van materialen voor printmedia tot de productie en distributie. Klanten in 22 Europese landen maken gebruik van de diensten van Quad/Graphics Europe. Het bedrijf is een dochteronderneming van het Amerikaanse bedrijf Quad/Graphics, een van de grootste en technisch gezien meest geavanceerde printmediabedrijven ter wereld. Bezoek voor meer informatie: www.quadgraphic.pl.

Over IFS
IFS™ is wereldwijd een erkend leider in het leveren van enterprise-software op het gebied van Enterprise Resource Planning (ERP), Enterprise Asset Management (EAM) en Enterprise Service Management (ESM). IFS brengt zijn klanten in specifieke sectoren dichterbij hun business en helpt hen zich slagvaardiger te maken om optimaal te kunnen inspelen op veranderingen. IFS is een beursgenoteerde onderneming (XSTO: IFS), opgericht in 1983, met meer dan 2.700 medewerkers. IFS ondersteunt meer dan 2.400 klanten wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners. Meer informatie is te vinden op www.ifsworld.com. Contactinformatie

IFS

Petra Tuitert
Marketing Manager Benelux
Petra.tuitert@ifsworld.com

LVTPR
Kirsten Meij
ifs@lvtpr.nl
Laatste van IFS
Data-integratieplatform van Boomi biedt optimale connectiviteit voor IFS-klanten dankzij 200 ingebouwde connectors

IFS overtreft de markt in 2019 met 32 procent groei in licenties en EBITDA

Eerste vestiging SPIE Nederland in recordtempo aangesloten op enterprise-platform van IFS
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain

Logo LVTPR

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl