www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (6 jaar en 43 dagen geleden)
PR: LEWIS

Progress verrijkt digitale ervaringen met de nieuwste release van Telerik Sitefinity

Progress kondigt de nieuwste releases van Telerik® Sitefinity™ CMS en Digital Experience Cloud(DEC) aan. Hiermee biedt het internationale ondernemingen verbeterde synchronisatie van meerdere sites, predictive analytics en uitgebreidere ontwikkeltools. Ook ondersteunen de nieuwste releases het volgen van content en personalisatie van mobiele applicaties. Progress kondigt bovendien nieuwe vertaalfunctionaliteit en een strategische samenwerking met Lionbridge aan.

“Internationale ondernemingen moeten nu meer dan ooit tevoren alle vormen van klantinteractie ondersteunen - van bezoekers die een site voor de eerste keer bezoeken tot terugkerende klanten,” stelt Svetozar Georgiev, Senior Vice President, App Development bij Progress. “De nieuwste releases van Telerik Sitefinity CMS en Digital Experience Cloud bieden nog betere ondersteuning aan internationale ondernemingen. Organisaties kunnen de klantervaring wereldwijd verbeteren door een gepersonaliseerde, naadloze ervaring te creëren in alle talen, voor alle sites en mobiele applicaties.”

Het beheren van vertalingen
Nu wereldwijde content exponentieel toeneemt, is het een vereiste voor iedere onderneming om met klanten te communiceren in hun voorkeurstaal. Telerik Sitefinity CMS is uitgerust met vertaalmanagementfuncties om het proces van content-vertaling te vereenvoudigen en te automatiseren als met vertaalbureaus wordt samengewerkt. Door een out-of-the-box integratie met vertaaldiensten te bieden, vereenvoudigt Telerik Sitefinity CMS het beheerproces van vertaalopdrachten in samenwerking met vertaalbureaus. Dit verbetert de snelheid, reduceert de kans op fouten en biedt de mogelijkheid om alle vertaaltaken centraal te beheren. Telerik Sitefinity CMS integreert automatisch met Lionbridge Freeway en translations.com. Organisaties die dit implementeren kunnen bovendien zelf eenvoudig vertaaldiensten toevoegen.

Verbeterde voorspellende en beschrijvende analyses, mobiele personalisatie en campagne-ondersteuning
Marketeers hebben nieuwe instrumenten en informatie nodig om effectievere marketingprogramma’s voor hun onderneming te ontwikkelen, of dit nu voor het web of mobiele devices is. Met Telerik Sitefinity CMS en Digital Experience Cloud richt Progress zich op digitale marketingmogelijkheden die marketeers in staat stellen om de effectiviteit te verbeteren. Telerik Sitefinity CMS biedt nu onder andere de volgende verbeteringen:
  • Aanbevelingen voor conversie met een rangorde op basis van de waarschijnlijkheid van verwachte uitkomsten
  • Het traceren en personaliseren van mobiele applicaties, gebaseerd op het gedrag op websites en de CRM-data. Het doel hierbij is efficiëntere real-time marketing
  • Meer mogelijkheden om segmenten te definiëren, waarbij demografische data wordt gebruikt zoals functietitel, locatie en meer
  • Meer traceermogelijkheden die het voor websitebeheerders mogelijk maken om bezoekers eenvoudig te volgen op verschillende Telerik Sitefinity CMS websites en mobiele applicaties. Bovendien stelt het beheerders in staat om traffic van specifieke IP-adressen uit te sluiten
  • Eenvoudigere integratie met Microsoft Dynamics, Salesforce.com en Oracle Eloqua, waarbij data gemakkelijker kan worden samengevoegd
  • Biedt online marketingcampagnes met ondersteuning van grote e-mailcampagnes, integratie met mailservices die gehost zijn in de cloudzoals SendGrid, en verbeteringen van de gebruiksvriendelijkheid
Nederlandse ondernemingen bieden verbeterde gebruikerservaring, meertalige ondersteuning en responsive design met Telerik Sitefinity CMS
In Nederland maken twee toonaangevende ondernemingen, GDF SUEZ E&P en Unique, gebruik van Telerik Sitefinity CMS. GDF SUEZ E&P Nederland B.V. maakt deel uit van een van de grootste energiemaatschappijen ter wereld (GDF SUEZ Group) en is een belangrijke speler op het gebied van olie- en gaswinning aan de Nederlandse kant van de Noordzee. De nieuwe website van GDF Suez, geïmplementeerd door Sitefinity partner Suneco, maakt gebruik van diverse opties van Sitefinity, zoals Microsoft Azure ondersteuning, taalondersteuning voor de Nederlandse en Engelse versies van de website en load balancing-functies. De website is bovendien volledig responsive voor een optimale ervaring op smartphone of tablet. Unique is een brede HR-dienstverlener en is actief in arbeidsbemiddeling. De onderneming biedt een breed palet aan HR-diensten en producten en is onderdeel van USG People. Met Unique.nl gaat de HR-dienstverlener nog een stapje verder dan responsive design. Unique zet Telerik Sitefinity CMS in om de website-content op een intuïtieve en aantrekkelijke manier aan te bieden. Bezoekers kunnen de content in hun voorkeurstaal (Nederlands, Engels of Pools) doornemen. Dankzij diverse personalisatiemogelijkheden kan content bovendien nog beter worden afgestemd op de behoefte van de bezoeker. De website van Unique werd ontwikkeld door het Nederlandse internetbureau SWAT, Platinum Partner van Sitefinity.

Bezoek voor meer informatie: www.sitefinity.com

Over Progress
Progress (NASDAQ:PRGS) vereenvoudigt de ontwikkeling, de implementatie en het beheer van bedrijfsapplicaties op iedere smartphone, tablet of laptop, zowel lokaal als in de cloud. Dit met minimale complexiteit van IT en een lage total cost of ownership. Meer informatie: www.progress.nl of bel ons op: 010-235 1111 (NL) / 015-307700 (BE)

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met LEWIS, Global Public Relations
E-mail: progressNL@lewispr.com
Laatste van Progress Software BV
Progress kondigt NativeScript 2.0 aan voor native mobile app development met Angular 2

Progress introduceert DigitalFactory met nieuwe digital transformation-oplossingen

Onderzoek Progress: de trends onder .NET-ontwikkelaars
Verstreken tijd: 6 jaar en 43 dagen
Progress Softw.. contact

Logo Progress Software BV

marcom@progress.com
  www.progress.com/nl
Progress Softw.. sociaal

Progress Softw.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.