Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (6 jaar en 51 dagen geleden)

Ultimate Ears legt lat nog hoger met UE BOOM 2

Ultimate Ears introduceert nieuwe, anywhere-you-go, mobiele speaker

Leusden, 15 september 2015 - Ultimate Ears komt met de UE BOOM 2, een uitbreiding van zijn kleurrijke line-up draadloze, mobiele, Bluetooth-speakers. De UE BOOM 2 daagt liefhebbers van een spontaan feestje verder uit; of je nu op het strand, in de sneeuw of waar dan ook bent. Ultimate Ears blijft de manier waarop mensen samen muziek beleven transformeren. Wat eerder begon met de UE BOOM, wordt nu met de UE BOOM 2 voortgezet.

Waterproof en valbestendig
De UE BOOM 2 mag nat en vies worden, kan tegen een serieus stootje en produceert een krachtig geluid in iedere richting. Dankzij het gebruik van de hoogwaardige materialen die je van Ultimate Ears mag verwachten, is de UE BOOM 2 waterproof (IPX 7), valbestendig (van maximaal 1,5 meter), gedurfd en vooral fun. De speaker heeft het formaat van een waterfles en past daardoor eenvoudig in de fleshouder van je fiets. De UE BOOM 2 is ook aan je tas te klemmen voor een extra muzikale dimensie op elk moment.

Overal en altijd muziek
De nieuwe speaker bouwt voort op de bekroonde UE BOOM, de 360-graden speaker die Ultimate Ears in 2013 introduceerde. De UE BOOM 2 levert geluid dat 25 procent harder is, beschikt daarnaast over een groter draadloos bereik van 30 meter en heeft een volledig waterproof ontwerp. Hierdoor kun je jouw muziek overal delen, ongeacht waar je bent of wat je doet. De UE BOOM 2 heeft een accu die 15 uur mee gaat en beschikt daarnaast over een nieuwe tap-control waardoor je nummers kunt overslaan, zonder je telefoon in je hand te hoeven hebben.

“Muziek weet mooie momenten, tot geweldige momenten te maken”, zegt Rory Dooley, general manager van Ultimate Ears. "Door muziek mee te nemen, kun je deze geweldige momenten overal met anderen delen. Dat is de reden waarom iedere speaker die Ultimate Ears ontwerpt, inclusief de UE BOOM 2, een duurzaam en adventure-proof ontwerp heeft met bovendien een 360-graden geluid. Met de UE BOOM 2 leggen we de lat opnieuw hoger.”

Updates
De UE BOOM 2 wordt - net als de UE MEGABOOM - almaar beter. Met de UE BOOM 2-app voor iOS en Android kun je het geluid verdubbelen door de speaker te koppelen met elke andere speaker van Ultimate Ears, de speaker op afstand inschakelen vanaf je telefoon of wakker worden met jouw favoriete muziek. Nieuwe updates worden draadloos via de app naar de Ultimate Ears speakers verstuurd. Hierdoor kun je er eenvoudig extra features aan toevoegen en nog meer van je speaker genieten. De UE BOOM 2 is beschikbaar in zes kleurvariaties, namelijk Cherrybomb, Yeti, Phantom, GreenMachine, Tropical en BrainFreeze.

Prijs en beschikbaarheid
De UE BOOM 2 is naar verwachting vanaf september in Nederland beschikbaar voor een adviesprijs van 199,00 euro. Kijk voor meer informatie op www.ultimateears.com.

Over Ultimate Ears
Ultimate Ears (UE), een merk van Logitech en in 1995 opgericht door muzikant Alex Van Halen en zijn sound engineer, heeft de manier waarop artiesten optreden op het podium van een revolutie voorzien door middel van zijn op maat gemaakte earphones. Vandaag de dag is Ultimate Ears het meest gebruikte merk earphones. Ultimate Ears ontwikkelt earphones en luidsprekers die de manier waarop mensen hun favoriete muziek van een andere dimensie voorzien. Ultimate Ears is toonaangevend leverancier van in-ear-monitors voor professionele musici en aanbieder van hoogwaardige mobiele luidsprekers voor de consumentenmarkt. Voor meer informatie, ga naar www.ultimateears.com.

Whizpr
Julien Harbers / Renée Rijken / Daphne Groenhard
E. ue(at)whizpr.nl

Ultimate Ears Nederland