Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 9 dagen geleden)
PR: LVTPR

Aspect breidt cloudcontactcenteroplossing Zipwire uit met nieuwe mogelijkheden voor agent experience

Amsterdam, 15 september 2015
  • Geconsolideerde knowledge base biedt agents de mogelijkheid omni-channel ervaringen te bieden via e-mail, chat en sms, met meer inzicht in SLA-prestaties
  • Spraak, video en chat nu geïntegreerd in mobiele applicatie
  • Levering via de Aspect Cloud, het uitgebreide en gepatenteerde wereldwijde datacenter en de telecommunicatie-infrastructuur van Aspect
Aspect Software heeft zijn cloudcontactcenteroplossing Zipwire uitgebreid met nieuwe middelen om de klant- en agent-ervaring te verbeteren. Zipwire is een honderd procent cloudoplossing. De uitbreidingen bieden klanten de mogelijkheid om verschillende kanalen te gebruiken. Met de nieuwe Agent Desktop-features verbeteren callcenteragents de interactie met klanten, wat de efficiëntie, productiviteit en prestaties verhoogt.

“Voor de klant is de customer journey niet een reeks van geïsoleerde gebeurtenissen maar een continue conversatie. Wanneer hun gegevens niet meegaan van interactie naar interactie, raakt de conversatie gefragmenteerd en gefrustreerd”, zegt Joe Gagnon, senior vicepresident en general manager Cloud Solutions bij Aspect. “De nieuwste uitbreidingen binnen Zipwire spelen niet alleen in op de groeiende klantvraag naar mobiele en self-service-mogelijkheden maar ook op de behoefte aan continue interactie tussen kanalen. Wij zien ook dat het creëren van een optimale klantervaring eenzelfde optimale ervaring van de agent vereist.”

De belangrijkste kenmerken van de nieuwe versie zijn:
  • Mobiele en web-API’s – Deze ondersteunen tweeweg audio- en video-conversaties en bestandsoverdracht voor desktops en mobiele applicaties.
  • Presence - Zipwire biedt nu informatie over de beschikbaarheid van mensen, direct op de Agent Desktop.
  • Persoonlijke en groepsgebaseerde routing – Een binnenkomende interactie is te distribueren naar de agent die eerdere interacties met dezelfde klant verzorgde.
  • Voicemail-welkom – Door de agent gecoördineerd voicemailbeheer en ondersteuning van verschillende voicemailbegroetingen.
  • Real-time data-feed – Contactcenter-KPI’s zijn te gebruiken om externe systemen te voeden.
Een andere uitbreiding is ondersteuning van ARIA (Accessible Rich Internet Applications). ARIA maakt het mogelijk om webapplicaties beter toegankelijk te maken voor verschillende gebruikers, bijvoorbeeld via speech-to-text. Met ARIA is de Agent Desktop uit te rusten met een screen-reader voor het verwerken van inbound-gesprekken, waaronder adviesgesprekken, transfers en interne chat. Screen-readers zijn programma’s die blinden of slechtzienden gebruiken om computertekst te lezen met een spraaksynthesizer of braille-display.

Volgens een notitie van Gartner eerder dit jaar is een slechte klantenservice schadelijk voor customer engagement. Gartner stelt dat bijna zestig procent van de klantenservice-interacties in 2014 menselijke tussenkomst vereiste. In 2017 zal dat bijna gehalveerd zijn door “radicalere self-service, community’s, meldingen en mobiele devices”.

Zipwire is onderdeel van de wereldwijde Aspect-cloud, managed services en telecommunicatie-infrastructuur. Het is een van de grootste clouds in de branche. Meer informatie over Zipwire is te vinden op: http://www.aspect.com/products/interaction-management/aspect-zipwire.

Over Aspect
De volledig geïntegreerde oplossing van Aspect brengt de drie belangrijkste facetten samen van de moderne customer engagement-strategie: beheer van consumenteninteractie, personeelsoptimalisatie en back-office. Met een volledige suite van cloud-, self-hosted en hybride opties helpen we de meest veeleisende contactcenters en back-offices hun mensen, processen en contactmomenten naadloos op elkaar aan te sluiten en zo bijzondere consumentenervaringen te bieden. Ga voor meer informatie naar www.aspect.com.

Volg Aspect op Twitter via @AspectBNLux. Lees onze blogs op http://blogs.aspect.com.

Voor meer informatie:

LVTPR
Michael Ros / Eline Alberts
T: +31 (0)30 – 65 65 070
E: aspect@lvtpr.com
Laatste van Aspect Software
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 6 jaar en 9 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric
Logo PA Consulting