Xerox demonstreert nieuwe technologieën voor verbeterde workflow tijdens de Graph Expo

Drie Xerox oplossingen gekozen tot ‘MUST SEE ‘EMS’

Breukelen, 14 september 2015 – Grafimediabedrijven zoeken constant naar manieren om productiever te werken, hun productie meer te automatiseren en drukwerk verder te personaliseren. Daarom demonstreert Xerox nieuwe technologieën die hier naadloos op aansluiten tijdens de Graph Expo, die 13 t/m 16 september plaatsvindt in McCornick Place, Chicago.

Xerox zal op haar stand (#613) een reeks hoog volume kleurenpersen, workflow oplossingen en business development tools demonstreren. Met deze oplossingen kunnen drukwerkleveranciers profiteren van kansen in de snel groeiende digitale kleurenproductiemarkt, die naar verwachting wereldwijd groeit van bijna 460 miljard pagina's naar 725 miljard pagina’s in 2018.1

Robert Stabler, senior vice president en general manager, Global Graphic Communications Business Group bij Xerox: “Er is een opleving gaande in de manier waarop consumenten reageren op print. Ook leveranciers zien dit terug in hun toegenomen omzet, de vraag naar nog betere outputkwaliteiten en de toenemende vraag naar maatwerk. Om hen te helpen groeien, beter te laten werken en te helpen bij het transformeren van hun activiteiten, bieden we digitale printtechnologie, applicaties en workflow oplossingen die hun efficiëntie een extra boost geven.”

MUST SEE’EMS

Onder de producten die Xerox tentoonstelt zijn er drie oplossingen uitgeroepen tot Graph Expo MUST SEE ‘EMS. Deze categoriewinnaars worden voor het eerst in Amerika getoond. De Xerox iGen® 5 pers, de Xerox Rialto™ 900 Inkjet pers en de Xerox FreeFlow® Core Cloud zijn de producten die volgens de grafische experts niet gemist mogen worden tijdens een bezoek aan de Graph Expo.

De nieuwe FreeFlow Core Cloud oplossing maakt automatisering eenvoudiger dan ooit. Er hoeft geen nieuwe hardware te worden geïnstalleerd en onderhoud en IT-support zijn niet nodig. Andere cloudoplossingen die Xerox presenteert zijn de Xerox FreeFlow Digital Publisher Cloud Configuration en de XMPie® StoreFlow Cloud.

Ook nodigt Xerox deelnemers uit bij de stand om een-op-een te praten over de nieuwste inkjettechnologie, verpakkingsoplossingen en manieren om nieuwe digitale drukwerktoepassingen winstgevend in te zetten. Daarnaast worden ook een aantal nieuwe Xerox ProfitAccelerator® Business Development Resources gepresenteerd. Deze tools zijn ontworpen om de investering in digitale afdrukapparatuur te optimaliseren. Ook nieuw op de Xerox stand is de XMPie PersonalEffect® versie 8.0 software. Deze oplossing levert zeer effectieve, gepersonaliseerde cross-media communicatie om digitale media te personaliseren.

Xerox iGen® 5

Xerox Rialto™ 900 Inkjet pers

1 Global Production Printing and Copying Market Forecast: 2013-2018, InfoTrends

-XXX-

Over Xerox
Xerox helpt bij de verandering van de manier waarop wij werken. Met onze expertise in imaging, bedrijfsprocessen, analytics, automatisering en onze kennis van wat gebruikers willen, geven wij vorm aan de workflow en versterken wij productiviteit, efficiëntie en personalisering. Meer dan 130.000 Xerox-medewerkers, actief in 180 landen, werken aan betekenisvolle innovaties en bieden business process dienstverlening, printapparatuur, software en oplossingen die het verschil maken voor onze klanten en hun klanten. Vind meer informatie over Xerox Nederland op www.xerox.nl.

Xerox®, Xerox en Design®, FreeFlow®, Rialto™, iGen® en ProfitAccelerator® zijn handelsmerken van Xerox Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Prijzen, kenmerken, specificaties, mogelijkheden, vormgeving en beschikbaarheid van Xerox producten en diensten kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving.

Alle genoemde handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke bedrijven.

-------------------------------------------------
Bijschrift bij afbeelding: De Xerox iGen® 5 pers en de Xerox Rialto™ 900 Inkjet pers

Noot voor de redactie, niet voor publicatie.

Voor het ontvangen van RSS feeds, bezoek http://nieuws.xerox.nl/pr/xnl/rss.aspx. Voor open discussies, perspectieven vanuit de sector en events bezoek www.facebook.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxnederland, www.twitter.com/xeroxmkb

Voor meer informatie, kijk op www.xerox.nl, of neem contact op met:

Xerox (Nederland) B.V.

Voor algemene vragen: +31 (0)346 255255 informatie@xerox.com en voor perszaken:
Patty de Jong, +31 (0)346 255770, patty.dejong@xerox.com

Marcommit (voor Xerox)