Polycom versterkt Benelux-team met twee nieuwe medewerkers

David van den Berg benoemd tot nieuwe Sales Manager met focus op grote enterprise accounts; Sebastiaan Hoogstadt is nieuwe Channel Sales Manager voor de Benelux

Amsterdam, 14 september 2015 Polycom, Inc. (Nasdaq: PLCM) versterkt zijn Benelux-team met David van den Berg en Sebastiaan Hoogstadt. Van den Berg vervult de rol van Sales Manager en Hoogstadt die van Channel Sales Manager voor de Benelux.

De twee nieuwe collega’s krijgen als taak het verhogen van de omzet en het stimuleren van de adoptie van video-, voice- en contentsamenwerkingsoplossingen van Polycom in de Benelux. Beiden werken daarbij nauw samen met Jeremy Keefe, Area Sales Vice-President voor de Benelux en het Verenigd Koninkrijk/Ierland. De twee nieuwe managers werken vanuit de Polycom-vestiging in Amsterdam.

Van den Berg was voorheen werkzaam bij Vidyo als Sales Vice-President voor de Benelux, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland, en de opkomende regio’s. Daaraan voorafgaand was hij actief als Regional Sales Vice-President van Polycom voor de Benelux en de Nordics. Van den Berg vervulde eerder ook leidinggevende functies in de Benelux bij onder meer Touchbase Group, Avaya, Lucent en Hewlett-Packard.

Hoogstadt werkte hiervoor bij Zebra Technologies, waar hij channel- en salesfuncties vervulde. Daar vervulde hij in zijn meest recente functie de rol van Global Channel Sales Manager. Hoogstadt werkte eerder in managementfuncties bij onder meer Getronics, DiVA en La Poste Courier International in Frankrijk.

“Ik ben erg blij met de toetreding van David en Sebastiaan tot ons salesteam in de Benelux”, zegt Jeremy Keefe. “De sterke achtergrond van beiden in sales en channelsales stimuleert het succes en leiderschap van Polycom in de regio. David en Sebastiaan gaan zich richten op het leveren van de beste ervaring in de markt, waarbij ze tegelijkertijd samen met onze strategische partners en channelpartners onze go-to-market versterken.”

Over Polycom
Polycom helpt organisaties de kracht van samenwerking te ontketenen. Wereldwijd overbruggen meer dan vierhonderdduizend bedrijven en organisaties afstanden met veilige video-, spraak- en contentoplossingen van Polycom. Polycom en zijn partnerecosysteem bieden flexibele samenwerkingsoplossingen voor elke omgeving en leveren de beste gebruikerservaring en ongeëvenaarde investeringsbescherming.

Progress Communications
Inger Hund / Kinyi Tsui