Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (5 jaar en 18 dagen geleden)
PR: Marcommit

CRM Partners en Thunderhead zetten samen in op Customer Engagement

Barneveld, 14 september 2015CRM Partners en Thunderhead zijn een samenwerking aangegaan om de ONE Engagement Hub van Thunderhead geïntegreerd aan te bieden met Microsoft Dynamics CRM. Hierdoor kunnen alle interacties en klantervaringen tijdens de klantreis gekoppeld worden aan de gegevens in het CRM-systeem. Dit stelt organisaties in staat om hun interacties met de klant nog relevanter en persoonlijker te maken. CRM Partners levert nu een complete Customer Engagement-oplossing, waarmee organisaties de klantbeleving kunnen versterken.

Met de ONE Engagement Hub kunnen organisaties tijdens iedere fase van de customer journey real-time luisteren naar hun klanten. De oplossing brengt de ervaringen van klanten via alle soorten kanalen, zoals mobile, web, fysiek, social en contact center, bijeen en verbindt deze met klantinformatie in bestaande CRM-systemen. Hierdoor ontstaat een multidimensionale weergave van iedere klant. Organisaties zijn zo beter in staat om op ieder moment de behoeftes van elke individuele klant in kaart te brengen, op ieder punt in de customer journey. Klanten die bijvoorbeeld een nieuwsbrief via e-mail hebben ontvangen, vervolgens de website bezoeken, een tweet uitsturen en daarna contact opnemen met een contactcenter, kunnen direct herkend worden. Dit inzicht stelt organisaties in staat om slimme vervolgacties te bepalen. Tevens krijgen zij op basis van historische gegevens informatie aangereikt over de meest voordehandliggende volgende interactie. Organisaties kunnen de klantreis nu continu optimaliseren en zo betekenisvolle en contextuele interacties aangaan om de klantbeleving versterken. Daarnaast kunnen klantrelaties nu op een effectieve manier worden gemanaged op grote schaal.

Pipa Unsworth, VP Alliances bij Thunderhead: “Inzicht in iedere individuele klantreis is essentieel om echt te ‘engagen’ met klanten. Op basis van deze inzichten kunnen organisaties nu feilloos en moeiteloos bepalen wat de beste vervolginteractie is. Bij Customer Engagement draait het immers allemaal om de juiste boodschap, op het juiste moment en via het juiste kanaal. Door de bundeling van krachten met CRM Partners kunnen wij deze gedeelde visie nog beter uitdragen en bedrijven voorzien van een krachtige totaaloplossing.”

Rik Dubbink, partner bij CRM Partners: “Het is tegenwoordig belangrijker dan ooit om binnen de klantrelatie goed invulling te geven aan de wensen en eisen van iedere klant. Een one-size-fits-all benadering volstaat niet langer. Daarnaast verbinden klanten zich niet meer vanzelfsprekend voor een langere tijd aan een organisatie en zijn zij continu op zoek naar betekenisvolle verbintenissen met organisaties die waarde toevoegen aan hun bestaan. Dit maakt Customer Engagement relevanter dan ooit. De oplossing van Thunderhead is een enorm waardevolle aanvulling op Microsoft Dynamics CRM. Hierdoor kunnen organisaties zich makkelijker verplaatsen in de context en hiermee zorgen voor een glimlach bij de klant.”

------------------

Noot voor de redactie: Bijgevoegd een foto van de ondertekening van het partnership met van links naar rechts: Pipa Unsworth (Thunderhead), Rik Dubbink (CRM Partners) en Maarten Mulder (Thunderhead).

Over CRM Partners
Customer Engagement – dat is wat het team van CRM Partners mogelijk maakt. Altijd, overal en via elk kanaal persoonlijk contact tijdens elke klantinteractie is daarbij de leidraad voor succes. CRM Partners is in Nederland marktleider op het gebied van Customer Engagement met het Microsoft platform. Met Business Consultancy, training en technische ondersteuning worden bedrijven geholpen bij een volledige integratie van Customer Engagement in hun bedrijfsprocessen. De focus van CRM Partners ligt op drie markten: Agri, Finance en Members. Organisaties in deze branches krijgen via unieke labs toegang tot een breed scala aan diensten, oplossingen en kennis. CRM Partners is gevestigd in Nederland, Duitsland en Engeland. Bedrijven als ABN Amro, Kramp Groep, Nutreco, Bayer CropScience, Cooperatie DELA, ABN AMRO, Univé, De Zonnebloem en Omroep Max kozen al voor CRM Partners. Meer informatie op www.crmpartners.nl of op www.crmpartners.com

CRM Partners is Microsoft Certified Gold CRM Partner en lid van de President’s Club en de Inner Circle van Microsoft Dynamics. In 2013 ontving CRM Partners de titels CRM partner of the year finalist en Country partner of the year finalist en nam het bedrijf de Partner of Western Europe Award in ontvangst.

CRM Partners op Facebook | LinkedIn | Twitter

Over Thunderhead
Thunderhead is erkend pionier op het gebied van Customer Engagement. Het Britse softwarebedrijf is de lancering in 2004 uitgegroeid tot een wereldwijd erkend leider in de Customer Engagement markt. Thunderhead heeft haar hoofdkantoor in Londen, vestigingen in drie verschillende continenten en een klantenbestand van meer dan 200 merken wereldwijd. Thunderhead stelt bedrijven in staat om op basis van verkregen klantinzichten een goede customer journey op te ontwikkelen en hierdoor een duurzame klantrelatie op te bouwen die leidt tot langdurige klantenbinding. Meer informatie op: www.thunderhead.com

Volg Thunderhead op Twitter via @ThunderheadONE of op LinkedIn via https://www.linkedin.com/company/thunderhead-.-com