www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

CRM Partners en Thunderhead zetten samen in op Customer Engagement

Barneveld, 14 september 2015CRM Partners en Thunderhead zijn een samenwerking aangegaan om de ONE Engagement Hub van Thunderhead geïntegreerd aan te bieden met Microsoft Dynamics CRM. Hierdoor kunnen alle interacties en klantervaringen tijdens de klantreis gekoppeld worden aan de gegevens in het CRM-systeem. Dit stelt organisaties in staat om hun interacties met de klant nog relevanter en persoonlijker te maken. CRM Partners levert nu een complete Customer Engagement-oplossing, waarmee organisaties de klantbeleving kunnen versterken.

Met de ONE Engagement Hub kunnen organisaties tijdens iedere fase van de customer journey real-time luisteren naar hun klanten. De oplossing brengt de ervaringen van klanten via alle soorten kanalen, zoals mobile, web, fysiek, social en contact center, bijeen en verbindt deze met klantinformatie in bestaande CRM-systemen. Hierdoor ontstaat een multidimensionale weergave van iedere klant. Organisaties zijn zo beter in staat om op ieder moment de behoeftes van elke individuele klant in kaart te brengen, op ieder punt in de customer journey. Klanten die bijvoorbeeld een nieuwsbrief via e-mail hebben ontvangen, vervolgens de website bezoeken, een tweet uitsturen en daarna contact opnemen met een contactcenter, kunnen direct herkend worden. Dit inzicht stelt organisaties in staat om slimme vervolgacties te bepalen. Tevens krijgen zij op basis van historische gegevens informatie aangereikt over de meest voordehandliggende volgende interactie. Organisaties kunnen de klantreis nu continu optimaliseren en zo betekenisvolle en contextuele interacties aangaan om de klantbeleving versterken. Daarnaast kunnen klantrelaties nu op een effectieve manier worden gemanaged op grote schaal.

Pipa Unsworth, VP Alliances bij Thunderhead: “Inzicht in iedere individuele klantreis is essentieel om echt te ‘engagen’ met klanten. Op basis van deze inzichten kunnen organisaties nu feilloos en moeiteloos bepalen wat de beste vervolginteractie is. Bij Customer Engagement draait het immers allemaal om de juiste boodschap, op het juiste moment en via het juiste kanaal. Door de bundeling van krachten met CRM Partners kunnen wij deze gedeelde visie nog beter uitdragen en bedrijven voorzien van een krachtige totaaloplossing.”

Rik Dubbink, partner bij CRM Partners: “Het is tegenwoordig belangrijker dan ooit om binnen de klantrelatie goed invulling te geven aan de wensen en eisen van iedere klant. Een one-size-fits-all benadering volstaat niet langer. Daarnaast verbinden klanten zich niet meer vanzelfsprekend voor een langere tijd aan een organisatie en zijn zij continu op zoek naar betekenisvolle verbintenissen met organisaties die waarde toevoegen aan hun bestaan. Dit maakt Customer Engagement relevanter dan ooit. De oplossing van Thunderhead is een enorm waardevolle aanvulling op Microsoft Dynamics CRM. Hierdoor kunnen organisaties zich makkelijker verplaatsen in de context en hiermee zorgen voor een glimlach bij de klant.”

------------------

Noot voor de redactie: Bijgevoegd een foto van de ondertekening van het partnership met van links naar rechts: Pipa Unsworth (Thunderhead), Rik Dubbink (CRM Partners) en Maarten Mulder (Thunderhead).

Over CRM Partners
Customer Engagement – dat is wat het team van CRM Partners mogelijk maakt. Altijd, overal en via elk kanaal persoonlijk contact tijdens elke klantinteractie is daarbij de leidraad voor succes. CRM Partners is in Nederland marktleider op het gebied van Customer Engagement met het Microsoft platform. Met Business Consultancy, training en technische ondersteuning worden bedrijven geholpen bij een volledige integratie van Customer Engagement in hun bedrijfsprocessen. De focus van CRM Partners ligt op drie markten: Agri, Finance en Members. Organisaties in deze branches krijgen via unieke labs toegang tot een breed scala aan diensten, oplossingen en kennis. CRM Partners is gevestigd in Nederland, Duitsland en Engeland. Bedrijven als ABN Amro, Kramp Groep, Nutreco, Bayer CropScience, Cooperatie DELA, ABN AMRO, Univé, De Zonnebloem en Omroep Max kozen al voor CRM Partners. Meer informatie op www.crmpartners.nl of op www.crmpartners.com

CRM Partners is Microsoft Certified Gold CRM Partner en lid van de President’s Club en de Inner Circle van Microsoft Dynamics. In 2013 ontving CRM Partners de titels CRM partner of the year finalist en Country partner of the year finalist en nam het bedrijf de Partner of Western Europe Award in ontvangst.

CRM Partners op Facebook | LinkedIn | Twitter

Over Thunderhead
Thunderhead is erkend pionier op het gebied van Customer Engagement. Het Britse softwarebedrijf is de lancering in 2004 uitgegroeid tot een wereldwijd erkend leider in de Customer Engagement markt. Thunderhead heeft haar hoofdkantoor in Londen, vestigingen in drie verschillende continenten en een klantenbestand van meer dan 200 merken wereldwijd. Thunderhead stelt bedrijven in staat om op basis van verkregen klantinzichten een goede customer journey op te ontwikkelen en hierdoor een duurzame klantrelatie op te bouwen die leidt tot langdurige klantenbinding. Meer informatie op: www.thunderhead.com

Volg Thunderhead op Twitter via @ThunderheadONE of op LinkedIn via https://www.linkedin.com/company/thunderhead-.-com

Marcommit PR
Laura Rijks
035-5822730 / 06-13468076
crmpartners@marcommit.nl
Laatste van Fellowmind
Fellowmind, eCraft en Orango fuseren om Europees platform voor Microsoft Business Applications te creëren

CRM Partners Group lanceert nieuwe strategie en wordt Fellowmind

CRM Partners Group neemt het Zweedse Endeavor over
Fullstaq eerste gecertificeerde Kubernetes adviesbureau in Nederland

Oasen en Schneider Electric bundelen krachten voor betaalbaar duurzaam drinkwater

Forrester studie: 66 procent van de ondernemingen verhoogt het komende jaar zijn uitgaven aan RPA-robotsoftware

Björn Nievergeld door Conclusion Zuyd aangesteld als Manager Implementatie, Transitie en Roadmap

Insider threats kosten organisaties jaarlijks ruim 10 miljoen euro, oplossen duurt gemiddeld 77 dagen

nCipher introduceert cloud-first-architectuur voor beveiliging en controle van public en private clouds

Trivento stelt nieuwe commercieel directeur aan

SentinelOne benoemt Daniel Kollberg als Vice President voor EMEA

Adrian McDonald gepromoveerd tot President EMEA van Dell Technologies

Rabo Corporate Investments stapt in e-scooter deelsysteem GO Sharing

De AVG is een succes! Maar, medewerkers vertrouwen hun eigen organisatie niet

Zebra Onderzoek: real-time datatoegang is van cruciaal belang voor veldwerkers op het gebied van energie- en nutsbedrijven
IFS overtreft de markt in 2019 met 32 procent groei in licenties en EBITDA

Cisco Live 2020 laat de nieuwste transformatieve technologieën zien

Cisco versnelt applicaties in een hybride multicloud-wereld

Solipsis deelt 5 praktische tips voor een sterk beleid op het gebied van cybersecurity en privacy

Collibra lanceert Data Lineage, een geautomatiseerde Data Lifecycle Mapping functie

IPsoft’s digitale medewerker Amelia wordt nu nog menselijker

De juiste mobiele computerapparatuur verbetert productiviteit en efficiëntie van werknemers

IGEL breidt samenwerking met Login VSI uit met de integratie van Login Enterprise en IGEL OS

Fabrikanten investeren fors in Customer Experience

iSHARE adapter in SAP App Store

Persuitnodiging Digital Days: scholieren aan de slag met uitdagende ICT-vraagstukken

Logo Marcommit
Fellowmind contact

Logo Fellowmind

info@fellowmindcompany.com
  fellowmindcompany.com
Fellowmind sociaal

Fellowmind tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Schneider Electric
Logo UiPath
Logo Conclusion Zuyd
Logo IFS
Logo Cisco
Logo Solipsis b.v.
Logo Collibra
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl