www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Emerson Network Power introduceert nieuwe online dubbele conversie-UPS-productreeks: Liebert® GXT4

Nieuwe units met ENERGY STAR®-label bieden uiterst efficiënte noodstroomvoeding voor kritische netwerkapparatuur

Breda, 14 september 2015Emerson Network Power, onderdeel van Emerson (NYSE: EMR) en wereldwijd toonaangevend in het ontwikkelen van bedrijfskritische infrastructuurtechnologieën voor ICT-systemen, introduceert de Liebert® GXT4-productreeks in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Deze online dubbele conversie-UPS, uitgevoerd in rack/tower-configuratie, levert uiterst betrouwbare noodstroomvoeding en biedt maximale beschikbaarheid om bedrijfskritische toepassingen binnen IT-systemen te ondersteunen. Deze oplossing is bedoeld voor kleine tot middelgrote bedrijven in uiteenlopende sectoren, waaronder financiële dienstverlening, gezondheidszorg, detailhandel en logistiek.

De nieuwe Liebert GXT4 is de opvolger van de Liebert GXT3-productreeks van Emerson Network Power. De GXT4 UPS-range loopt van 700 VA tot 10 kVA bij 230 V. Dankzij de flexibele rack/tower-configuratie en het compacte ontwerp zijn de UPS-systemen gemakkelijker en sneller te installeren en eenvoudig in gebruik te nemen en kunnen bedrijven direct inspelen op de veranderende eisen van de IT-sector. De ENERGY STAR®-gecertificeerde units bieden betrouwbare, efficiënte noodstroomvoeding. Het systeem garandeert dat kritische apparatuur altijd wordt voorzien van een optimale stroomvoorziening. Daarnaast maximaliseert de geavanceerde ECO-modus – die op alle modellen is geïnstalleerd – de energie-efficiëntie van de units, waardoor de gebruikskosten verder worden verlaagd en de Power Usage Effectiveness (PUE) wordt verhoogd.

Alle units van 700 tot 3000 VA beschikken over twee paar afzonderlijk te configureren aansluitingen. Hierdoor kunnen IT-managers verschillende instellingen programmeren en regelen. Een van de instelbare functies is aangepaste stroomvoorziening, waarmee de meest kritische toepassingen prioriteit krijgen en de apparatuur dus ‘voeding op maat’ krijgt. De beschikbaarheid en efficiëntie worden zo geoptimaliseerd. Het is ook mogelijk de aansluitingen zo in te stellen dat de units worden beschermd tegen ongeautoriseerd gebruik.

De Liebert GXT4-units zijn allemaal voorzien van een nieuwe, gebruiksvriendelijke, meertalige en intuïtieve LCD-interface, zodat gegevens eenvoudig toegankelijk zijn. Naast de toezicht- en beheerfuncties van de monitoringsoftware van Emerson Network Power, waaronder de LIFE™-service voor diagnose en bewaking op afstand, kunnen gebruikers profiteren van verschillende bewakings- en configuratietools voor preventief onderhoud en het beheren van de prestaties.

“De Liebert GXT4-reeks is een voortzetting van onze populaire productreeks Liebert GXT3. Het nieuwe model biedt efficiënte en instelbare noodstroomvoorziening van een ongekend niveau om zo aan de toenemende behoeften van kleine tot middelgrote bedrijven te voldoen en ervoor te zorgen dat kritische toepassingen altijd draaiende worden gehouden”, zegt Tilo Kaschubek, directeur IT Channel bij Emerson Network Power in EMEA. “Daarnaast kunnen onze partners de units gemakkelijk zelf installeren en in gebruik nemen, dit mede dankzij de slimme verpakking en hijsbanden. In combinatie met ons brede assortiment aan mogelijkheden en de deskundige ondersteuning binnen ons Innovation Partnership Program (IPP) garandeert dit product dat al onze partners hun klanten een optimale UPS-oplossing kunnen bieden, die compatibel is met talrijke technologieën. Zo kunnen ze aan alle wensen en eisen voor de bescherming van kritische IT-apparatuur voldoen.”

Ga naar www.EmersonNetworkPower.eu/AC-Power voor meer informatie over de reeks UPS-systemen van Emerson Network Power.

Over Emerson Network Power
Emerson Network Power, onderdeel van Emerson (NYSE:EMR), is wereldwijd toonaangevend in het ontwikkelen van bedrijfskritische infrastructuurtechnologieën en lifecycle-services voor ICT-systemen. Met een uitgebreid aanbod aan intelligente, eenvoudig te installeren hardware- en softwareoplossingen voor stroom-, koelings- en infrastructuurbeheer zorgt Emerson Network Power voor efficiënte, betrouwbare netwerken. Ga voor meer informatie naar www.EmersonNetworkPower.nl.

Over Emerson
Emerson (NYSE:EMR), gevestigd in St. Louis (VS), brengt als geen andere wereldwijde marktspeler technologie en engineering samen in de vorm van innovatieve oplossingen voor klanten in industriële, commerciële en consumentenmarkten. Het bedrijf kent daartoe vijf verschillende divisies: procesbeheer, industriële automatisering, noodstroomvoorziening, klimaattechnologie en commerciële en residentiële oplossingen. De omzet in het boekjaar 2014 bedroeg 24,5 miljard dollar. Ga voor meer informatie naar www.Emerson.com.