www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

Timeshare ellende begint weer

De vakanties zijn weer afgelopen en het jachtseizoen is weer geopend. Het is weer de tijd dat de meeste timeshare resorts hun jaarlijkse rekeningen gaan versturen. Dit houd in dat veel mensen weer tegen de kosten aanhikken en vaak niet weten hoe dit te betalen of het eigenlijk niet meer willen betalen. Een van de redenen waarom de mensen het niet willen betalen is dat ze veel te weinig gebruik maken van hun timeshare. Buiten het feit dat ze de jaarlijkse kosten moeten betalen komen er ook nog andere kosten om de hoek kijken. Ruilkosten, lidmaatschap ruilbank, tickets etc. etc.. Al deze kosten bij elkaar maken een concept, dat zogenaamd goedkoper zou moeten zijn en je alle droom vakanties laat beleven die je maar wilt, nog duurder dan wanneer je boekt via de boeking sites op het internet. Het zal u verbazen. dat je zelfs in je eigen resort een boeking kan maken, die vele malen goedkoper is dan de jaarlijkse kosten die ieder jaar betaald moeten worden.

De zogenaamde hulpvaardige bedrijven

Buiten de timeshareresorts die het op uw geld hebben gemunt zijn er nog tal van hulpvaardige bedrijven die u met raad en daad terzijde willen staan. Dit begint met bedrijven die u vertellen dat u moet stoppen met betalen, want dat is de beste oplossing voor u, echter hebben deze bedrijven of stichtingen vaak een geheime agenda. Dan hebben we de wederverkoopbedrijven die u opbellen met de mededeling dat ze een koper voor u hebben of dat ze uw timeshare te koop willen zetten op hun website, ook deze bedrijven werken vaak samen met de timeshare resorts en u bent degene die blijft betalen aan de jaarlijkse onderhoudskosten en daar bovenop een fee voor het verkopen van uw timeshare. Bespaar u de moeite want dit gebeurt nooit. Vraag u gewoon eens af hoe deze bedrijven aan uw gegevens komen? Daarnaast zijn er bedrijven actief die u vertellen dat u nog belasting moet betalen en niet te vergeten de incasso bedrijven die er een slaatje uit proberen te slaan maar de enige die er slechter van wordt bent uzelf.

Waarom gaat dit dan door

Net als u vragen wij van TImeshareStop ons ook af waarom deze zaken gewoon doorgaan en waarom er geen einde aan word gemaakt. De enige reden die wij kunnen bedenken is geld en corruptie. Zolang de regeringen in de diverse landen de verkoop van timeshare en vakantieclubs toestaan en ondersteunen, zal er niets veranderen. Zolang de toerist nog steeds uit is op een gratis cadeau en de timeshare industrie blijft bezoeken, zal er niets veranderen. Zolang de leden nog steeds geloven dat als ze iets duurder aanschaffen dan ze al hebben, dat het dan makkelijker verkocht word, zal er niets veranderen. Zolang de leden nog steeds in zee gaan met dubieuze bedrijven, zal er niets veranderen. Zolang de RDO, het overkoepelend orgaan in de timeshare, de leden blijft steunen, lees aanmoedigen, zal er niets veranderen. Zolang bepaalde bedrijven en stichtingen de uitingen van de RDO, via Mindtimeshare, blijven ondersteunen, zal er niets veranderen

Denk eerst na als:
  • U gebeld word door een wildvreemde die uw timeshare wil verkopen
  • U een brief krijgt van het incassobureau
  • U een aanbieding krijgt die te mooi is om waar te zijn
  • Als u gevraagd word om uw timeshare te upgraden
  • Etc. etc.
Ga nooit af op bedrijven dat u plotseling bellen, zoek zelf op internet naar bedrijven die u wel kunnen helpen. Gebruik uw gezond verstand, ga zelf op zoek naar de juiste partner om uw timesharecontract te beëindigen. U kunt altijd informatie inwinnen bij de volgende bedrijven:

www.timesharehulp.nl

www.timesharealarm.com

en wilt u uw timeshare echt beëindigen kijk dan op www.timesharestop.nl

Vergeet niet dat zij u niet bellen!!
Laatste van Global Timeshare Terminal BV
Timesharestop bestaat 1 jaar!!!

Timeshare ellende begint weer

Timeshare gedupeerden
Global Timesha.. contact

Logo Global Timeshare Terminal BV

Global Timesha.. sociaal

Global Timesha.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel