www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlContentbureau
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Whizpr

IT-Galaxy 2015 – Always On!

25 jaar PQR, 25 inspirerende sessies

De Meern, 8 september 2015 – Voor de zevende keer op rij organiseert PQR haar jaarlijkse kenniscongres IT-Galaxy. Op 8 oktober aanstaande worden in Spant! te Bussum maar liefst 25 inspirerende sessies gegeven om kennis en ervaring te delen: online, on stage en on air.

Online, via allerhande devices die continu met het internet verbonden zijn. On stage, waar PQR, klanten en partners hun licht laten schijnen op de expertises datacenter, workspace, cloud en de aanvullende track IT-strategie. On air deelt PQR haar 25 jaar ervaring, waarbij alle informatie altijd en overal beschikbaar is, of het nu op locatie is in het PQR Experience Center, of in ‘the air’. PQR is ‘always on’ en verwelkomt u graag op 8 oktober aanstaande.

Datacenter, workspace, cloud en IT-strategie
Tijdens IT-Galaxy voert inhoud de boventoon. Het programma wordt door de ontwikkelingen in de markt gedicteerd. Dat vertaalt zich in keynotes en diverse parallelsessies die in het teken staan van de laatste trends rondom datacenter, workspace, cloud en IT-strategie. Bekijk de trailer en zie hoe PQR IT benadert.

Bring Your Own Lab
Dit jaar introduceert PQR de ‘Bring Your Own Lab’. Deelnemers kunnen hier op hun eigen device nieuwe workspace-gerelateerde technologie testen. Vraagt u zich bijvoorbeeld af hoe autocad binnen een virtuele desktop werkt, dan kunt u dit hier met uw eigen bestanden testen. Bring Your Own Laptop laat zien hoe u met behulp van on- en offline VDI uw eigen laptop binnen uw organisatie kunt gebruiken en beheren. U kunt ook kennis maken met Bring Your Own Phone/Tablet. PQR laat u zien hoe Mobile Application Management of Mobile Information Management u via privé-devices veilig toegang geven tot applicaties en/of data.

Informatiemarkt met Expert Desk
Ook dit jaar zijn alle belangrijke IT-spelers vertegenwoordigd op de informatiemarkt. Hier kunt u gedurende de dag netwerken met tal van partners waaronder hoofdsponsor HP, goudsponsoren Cisco, Citrix, NetApp en VMware, zilversponsoren Commvault, Hitachi Data Systems, Nutanix en RES Software en exposanten Brocade, Comparex, Imprivata, Tintri, Trend Micro en Watchguard. Op de Innovators Plaza staan Atlantis Computing en eG Innovations klaar om hun kennis met u te delen. Daarnaast wordt een Expert Desk ingericht waar u kunt sparren met experts uit de markt over uw specifieke IT-vraag.

Entertainment en twitteractie
Naast het intensieve en leerzame programma is er ook ruimte voor ontspanning. De dag start met een spectaculaire openingsact die alle zintuigen op scherp zet. U maakt kans op een Apple Watch Sport door mee te twitteren met #ITG15 en als herinnering aan deze waardevolle dag laat u een karikatuur van uzelf maken. Aan het eind van de dag volgt de primeur van de relativerende theatervoorstelling ‘Waarom moet mijn tandenborstel aan de wifi?’, waarna de dag bijzonder feestelijk wordt afgesloten om het 25-jarige jubileum van PQR te vieren.

Persoonlijk programma
Het congres is gericht op eindgebruikers die werken bij organisaties met minimaal 200 werkplekken; van systeembeheerders tot en met CIO’s. Ieder jaar trekt IT-Galaxy meer bezoekers, in 2014 waren er 450 eindgebruikers aanwezig. Kom 8 oktober naar Bussum en praat bij over de laatste ontwikkelingen op het gebied van datacenter, workspace, cloud en IT-strategie. Schrijf u direct in en stel uw persoonlijke agenda samen.

Over PQR
PQR, advies- en implementatiepartner, verzorgt het gehele traject voor professionele ICT-infrastructuren met focus op het veilig en beheersbaar beschikbaar stellen van data, applicaties en werkplekken met optimale gebruikerservaring.

Klanten van PQR zijn actief in alle sectoren van de samenleving en zijn te typeren als middelgrote tot grote organisaties waarbij de ICT-voorziening van essentieel belang is voor de bedrijfsvoering. Met de expertises datacenter, workspace, cloud en bijbehorende IT-services, staat PQR garant voor een stabiele IT-omgeving, zonder dat processen complexer worden.

Naast de vele referenties beschikt PQR over een breed kennisgebied, getuige de vele hoogste partnerstatussen en certificeringen. PQR is onder meer Cisco Premier Partner, Citrix Platinum Solution Advisor & Elite Partner, Hitachi Data Systems Platinum Partner, HP Platinum Partner, meervoudig Microsoft Gold Partner, NetApp Star Partner, RES Platinum Partner en VMware Premier Partner.

PQR is opgericht in 1990, gevestigd in De Meern en telt ruim 100 medewerkers.

PQR B.V.
Rijnzathe 7
3454 PV De Meern
www.PQR.com
@PQRnl

Meer informatie en beeldmateriaal
PQR, Karin Mulder, Marketing & Communicatie Manager, tel: +31 (0)30 6629729, e-mail: karin.mulder@pqr.nl.
Eerder van PQR B.V.
23 okt 2019 PQR realiseert flexibele capaciteit bij gemeente Barneveld

19 sep 2019 PQR kenniscongres ‘IT Galaxy’ viert 10-jarig jubileum

25 mrt 2019 PQR benoemt Erik Wiechers tot nieuwe Chief Executive Officer
Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020
Conscia breidt aanbod uit met managed security services

NFIR zet cyberalarm van SecureMe2 in als forensisch instrument

Schneider Electric brengt het eerste serverrek met geïntegreerde vloeistofkoeling in de datacenterindustrie

Helft kantoormedewerkers heeft lichamelijke klachten door werk

IRIS Nederland optimaliseert klantervaring met Freshworks

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau