www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 118 dagen geleden)

Mobile marketing platform Notificare breidt activiteiten uit

Succesvolle Nederlandse startup speelt in op internationale kansen

Amsterdam, 8 september 2015 – Notificare, leverancier van het gelijknamige mobile marketing platform, investeert in een nieuwe groeifase. Het bedrijf introduceerde onlangs een nieuwe huisstijl en vulde het team aan met een marketingmanager. Hiermee wil Notificare onder andere de internationale markt beter bedienen. Het bedrijf groeit sterk, mede door een recente investering van Keadyn.

Notificare is behoorlijk aan de weg aan het timmeren. In de eerste instantie als een op zichzelf staand platform voor mobile marketing, maar inmiddels werkt het ook samen met diverse partners. Robert Leefmans, CEO van Notificare: “We bieden Notificare aan als een complete oplossing voor mobile marketing en we integreren erg goed met bestaande marketing automation-pakketten. Hierdoor kunnen bedrijven van elke grootte op een toegankelijke manier via slimme push-notificaties de interactie aangaan met hun doelgroepen.”

Notificaties en iBeacons
De grote kracht van Notificare is de mogelijkheid om met een eenvoudige plugin volledige mobile marketing-ondersteuning in mobiele apps te integreren. Bedrijven kunnen hierdoor op basis van locatie en andere kenmerken met de gebruikers van hun apps communiceren via slimme notificaties. De toepassing is uiterst breed en varieert van retail en events tot de financiële sector en media. Leefmans: “Met Notificare kun je slimme en contextuele notificaties sturen. Ofwel: je stuurt gebruikers berichten op het moment dat dit voor hen relevant is. Dat doen we op basis van geolocatie, en we ondersteunen ook iBeacons. Dat is echt een gamechanger voor marketing, en zo ervaren onze klanten dit ook. Het opent nieuwe mogelijkheden om een veel intiemere relatie met je klanten aan te gaan.”

Internationalisatie
In mei dit jaar investeerde venture builder Keadyn nog in Notificare, met als doel de startup klaar te stomen voor de volgende ontwikkelingsfase. Met een internationaler imago, een nieuwe huisstijl en website, en teamuitbreiding, kan het marketeers wereldwijd nu nog beter aanspreken en bedienen. Daarnaast werkt het bedrijf inmiddels aan de volgende investeringsronde. Deze is met name bedoeld om het platform te schalen en de bedrijfsactiviteiten internationaal verder te ontplooien. “Steeds meer klanten zien de toegevoegde waarde van onze technologie, ook over de grens. Door berichten op het  juiste moment aan de juiste persoon te kunnen sturen, vergroot je de effectiviteit van marketing enorm. Je opent een direct communicatiekanaal met je klanten via hun mobiele devices. Nog nooit was marketing zo persoonlijk, en dit is pas het begin!”

Over Notificare
Het Notificare Mobile Marketing Platform is een krachtig marketinginstrument waarmee bedrijven hun mobiele apps kunnen verrijken met interactieve contextuele berichten. Notificare maakt hierdoor persoonlijke en locatie-gebaseerde interactie mogelijk, onder andere door middel van iBeacons. Hiermee kunnen bedrijven hun klanten voorzien van relevante informatie op het juiste moment. Dit vergroot de effectiviteit van de marketingcommunicatie en zorgt dat er een duurzame relatie met klanten wordt opgebouwd. Notificare versterkt het mobiele kanaal binnen omni-channel campagnes. Meer informatie: www.notifica.re

Voor meer informatie voor de pers:

Notificare
Robert Leefmans
robert@notifica.re

Lubbers De Jong
Elise Quaden
020 2050 437
elise@lubbersdejong.nl

Dit bericht kunt u ook online vinden.
Laatste van Notificare
Notificare now supports Huawei Mobile Services

Social Brothers wordt Notificare Partner

Nakko becomes Notificare partner
Verstreken tijd: 6 jaar en 118 dagen
Notificare contact

Logo Notificare

notificare.com
Notificare sociaal

Notificare tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Extreme Networks
Logo ISBW
Logo Infor