www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Archetype Agency BV

Polycom introduceert drie nieuwe oplossingen voor voice-, video- en contentsamenwerking

• Polycom RealPresence Group Series 5.0-software werkt direct samen met Microsoft-oplossingen, wat gebruikers binnen een Microsoft-omgeving een rijkere ervaring op het gebied van contentsamenwerking geeft
  • Polycom RealPresence OTX Studio breidt visuele samenwerking uit met de meest geavanceerde HD-video, graphics en voicekwaliteit voor groepen van gemiddelde grootte
Amsterdam, 7 september 2015 Polycom, Inc. (Nasdaq: PLCM) introduceert drie nieuwe toevoegingen aan zijn toonaangevende Polycom RealPresence Group-lijn. Deze nieuwe samenwerkingsoplossingen zijn makkelijk in gebruik en eenvoudig in elke werkomgeving te integreren.

De Polycom RealPresence Touch-oplossing is voorzien van nieuwe-generatie touchbediening en ontworpen met eenvoud voor de eindgebruiker als uitgangspunt. De oplossing is te gebruiken in combinatie met Polycom RealPresence Group Series, Polycom RealPresence Immersive Studio en de nieuwe Polycom RealPresence OTX Studio. De RealPresence Touch heeft een intuïtieve tabletinterface die het voor gebruikers makkelijker dan ooit maakt om de bediening voor virtuele samenwerking te regelen. Gebruikers kunnen nu met één druk op de knop meteen vanuit de kalender op het beginscherm een verbinding maken. Elke organisatie en bedrijfscultuur is uniek. Daarom stelt de Polycom RealPresence Touch-interface IT-beheerders ook in staat de ervaring van de eindgebruiker te optimaliseren en tegelijkertijd consistentie te behouden voor wat betreft het werken met de Polycom-oplossingen. In deze video is meer te zien en te horen over de RealPresence Touch-oplossing.

De Polycom RealPresence Group Series 5.0-software bewerkstelligt interoperabiliteit met zowel Skype for Business als Microsoft Lync. Deze applicaties zijn rechtstreeks vanaf systemen in de Polycom Group-lijn te gebruiken, op dezelfde manier als in een Skype for Business/Microsoft Lync-call (meer informatie in dit blog). De oplossingen van Polycom onderscheiden zich van andere samenwerkingsoplossingen in de markt, die interoperabiliteit met Microsoft-omgevingen bieden. Er zijn namelijk geen extra devices in het netwerk nodig en er komen ook geen extra   kosten bij kijken.

Voor een rijkere audio-ervaring beschikt Polycom RealPresence Group Series 5.0-software ook over Polycom Acoustic Fence-technologie. Die voorkomt dat deelnemers aan de vergadering worden afgeleid door achtergrondgeluiden als een blaffende hond, toeterende auto of andere gesprekken die in de omgeving plaatsvinden. Er is ook een nieuwe versie van Polycom Acoustic Fence-technologie van Polycom Labs. Hierin is een functie opgenomen, die ook gebruikers met slechts één microfoon tot hun beschikking, in staat stelt te profiteren van deze innovatieve audio-oplossing voor eenvoudiger gebruik in open werkruimten. Meer informatie over Polycom Acoustic Fence-technologie – alleen verkrijgbaar bij Polycom – is te zien en te horen in deze video.

“Intuïtieve samenwerkingservaringen met veel functies staan symbool voor de moderne werkplek”, zegt Ashan Willy, senior vicepresident Product Management & Worldwide Systems Engineering van Polycom. “Onze klanten vragen om oplossingen die eenvoudig te integreren zijn met het platform van hun keuze. Daarbij willen ze de toonaangevende mogelijkheden voor voice, video en content kunnen benutten, waar Polycom om bekendstaat. De Polycom RealPresence Group Series 5.0-software maakt het gebruikers makkelijk om content te delen en samen te werken met uitstekende audio en video vanaf elk device, op welke locatie ook.”

Polycom RealPresence OTX Studio maakt de nieuwste innovaties van Polycom RealPresence Immersive Studio beschikbaar voor de middelgrote vergaderruimte. Gebruikers van RealPresence OTX Studio kunnen eenvoudig content vanaf hun eigen device delen en interactief aantekeningen maken met Polycom VisualBoard. Voor productieve meetings beschikt RealPresence OTX Studio over mogelijkheden voor video en content delen in scherpe full HD-kwaliteit en Polycom 3D Voice-technologie. Polycom 3D Voice biedt zeer nauwkeurige positionele audio met een heel duidelijk onderscheid tussen deelnemers, wat videosamenwerking natuurlijk en levensecht maakt. Meer over RealPresence OTX Studio is te zien en te horen in deze video.

Beschikbaarheid
Polycom RealPresence Group Series 5.0-software is vanaf september 2015 verkrijgbaar. De Polycom RealPresence Touch-oplossing en Polycom RealPresence OTX Studio zijn verkrijgbaar vanaf de winter van 2015. De beschikbaarheid verschilt per land. Bestellingen voor de drie oplossingen zijn vanaf september 2015 te plaatsen. Meer informatie is te vinden op www.polycom.co.uk.

Over Polycom
Polycom helpt organisaties de kracht van samenwerking te ontketenen. Wereldwijd overbruggen meer dan vierhonderdduizend bedrijven en organisaties afstanden met veilige video-, spraak- en contentoplossingen van Polycom. Polycom en zijn partnerecosysteem bieden flexibele samenwerkingsoplossingen voor elke omgeving en leveren de beste gebruikerservaring en ongeëvenaarde investeringsbescherming.

Progress Communications
Inger Hund / Kinyi Tsui