www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (5 jaar en 58 dagen geleden)
PR: Whizpr

Star-MDC gaat vijfjarig IT-partnership aan met Pink Elephant

Outsourcing- en innovatiepartner in één

Naarden, 3 september 2015 − Star-MDC (Medisch Diagnostisch Centrum) is een vijfjarig partnership aangegaan met IT-dienstverlener Pink Elephant, die een groot deel van de infrastructuur onder zijn hoede krijgt. Daarnaast moet de samenwerking een bijdrage gaan leveren aan de innovatieve kracht van het medisch diagnostisch centrum. Star-MDC wil de bijdrage van zijn ICT-infrastructuur aan de innovatieve kracht van de business vergroten.

Pink Elephant krijgt de komende vijf jaar de verantwoordelijkheid voor een groot deel van de ICT-infrastructuur van Star-MDC. De kern van de overeenkomst omvat het beheer en leveren van de opslag-, netwerk- en servercapaciteit binnen het datacenter en de verbindingen ernaartoe. Tevens maken ‘online desktops’ deel uit van het contract. Daarnaast zullen consultants van Pink Elephant de rol van sparringpartner gaan vervullen. Het doel hiervan is met de nieuwe IT-infrastructuur de business-innovatie van Star-MDC te versnellen.

Impuls business
Star-MDC levert binnen de gezondheidszorg van de regio Groot-Rijnmond diensten als laboratorium- en biometrisch onderzoek en adviseert zorgverleners binnen uiteenlopende vakgebieden. Daarnaast beschikt het bedrijf over één van de grootste trombosediensten van Nederland. In de sector waarin Star-MDC opereert draait het vooral om snelheid, betrouwbaarheid en innovatie. Paul Best, Manager I&A, Facilitaire Zaken en Inkoop van Star-MDC: "Onze markt verandert snel. Denk hierbij aan bijvoorbeeld zelfdiagnose en nieuwe medische ecosystemen. Vandaar dat de afdeling Informatisering en Automatisering zich steeds meer richt op procesoptimalisatie, innovatie, de applicaties en managementinformatie die hierbij horen en de ondersteuning van de gebruikers van de ICT-systemen. De technische infrastructuur besteden we grotendeels uit. We willen hiermee onder meer bereiken dat de ICT-infrastructuur up-to-date blijft, dat bedrijfscontinuïteit en beveiliging op een zo hoog mogelijk niveau gewaarborgd blijven en dat we zijn ontzorgd als het gaat om het beheer van deze infrastructuur. Pink Elephant kan dit samen met ons waarborgen met de kennis, kwaliteit en capaciteit die ze in huis hebben."

Adviserende rol
Jan-Dirk Krispijn, Director Outsourcing van Pink Elephant, geeft aan dat de samenwerking meer behelst dan alleen het beheren en leveren van de infrastructuur. “Zo vernieuwen wij jaarlijks een derde van ons infrastructuurplatform – IaaS – en zullen consultants van Pink Elephant regelmatig als sparringpartner aanschuiven bij Star-MDC.” Paul Best: "We waren op zoek naar een echt partnership, waarin onze leverancier ook een adviserende rol heeft. Periodieke informatie over de nieuwste technologische ontwikkelingen alleen is voor ons niet genoeg. Vandaar dat we Pink Elephant hebben gevraagd ons te helpen meer snelheid in de innovatieve processen te brengen. De communicatie van hun team over wat ze hierin voor ons kunnen betekenen was van meet af aan helder en direct. Kortom, een prettige partij om straks mee aan de slag te gaan."

---------

Boilerplate Pink Elephant
Pink Elephant is een internationaal IT-bedrijf. Wij ondersteunen onze klanten met technologie en kennis. Dit doen we via IT-opleidingen, IT- oplossingen en bedrijfsoplossingen van hoge kwaliteit. Het mogelijk maken van innovatie voor mens, business en technologie staat bij Pink Elephant centraal, evenals het realiseren van resultaatverbetering voor onze opdrachtgevers. Wij zijn pas tevreden als de klant dat ook is. Onze oplossingen, ons advies én onze communicatie moet te allen tijde helder zijn. Pink Elephant is actief in meer dan twintig landen. Meer informatie: www.pinkelephant.nl

Voor meer informatie:

Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise