www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!

Logitech introduceert nieuw Bluetooth-toetsenbord en muis om op elk apparaat te creëren en communiceren

Logitech K380 Multi-Device Bluetooth Keyboard en M535 Bluetooth Mouse geven gebruikers vrijheid vanaf elke werkplek te werken

Leusden, 3 september 2015 - Logitech introduceert het Logitech K380 Multi-Device Bluetooth Keyboard en de Logitech M535 Bluetooth Mouse. Hierdoor hebben gebruikers de vrijheid vanaf elk apparaat, waar dan ook te werken, creëren en communiceren.

“We leven in een creatief tijdperk waarin we de content die ons inspireert op elk apparaat kunnen vastleggen, bewerken en publiceren”, zegt Andy Hoekstra, Country Manager Benelux bij Logitech. “In deze connected- en multi-device-wereld, is werk niet langer gebonden aan het kantoor of de studio. De bank, tuin of het koffietentje op de hoek zijn nieuwe werkplekken. Het Logitech K380 Multi-Device Bluetooth Keyboard en de M535 Bluetooth Mouse geven de vrijheid vanaf elke plek te werken, zonder afbreuk te doen aan precisie en comfort.”

Logitech K380 Multi-Device Bluetooth Keyboard
Het Logitech K380 Mulit-Device Bluetooth Keyboard biedt hetzelfde comfort en gemak als typen op een desktop, ook op mobiele devices als smartphone of tablet. Hierdoor is het mogelijk vanaf elk computerplatform in je huis te werken, maximaal drie apparaten te verbinden en hier direct tussen te schakelen dankzij de Easy-Switch-knoppen. Het toetsenbord herkent het verbonden apparaat en brengt toetsen voor ondersteunende functies en snelkoppelingen automatisch in kaart. Dit zorgt voor een vertrouwde en comfortabele typ-ervaring. Het Logitech K380 Multi-Device Bluetooth Keyboard bevat twee meegeleverde AAA-batterijen die tot twee jaar mee gaan. Het toetsenbord is beschikbaar in de kleuren blauw en grijs, voor een adviesprijs van 44,99 euro.

Logitech M535 Bluetooth Mouse
De Logitech M535 Bluetooth Mouse biedt de mogelijkheid te creëren vanaf vrijwel elk computerapparaat, waar en wanneer dan ook. De programmeerbare navigatieknoppen zorgen voor een optimale controle vanuit de handpalm, zodat gebruikers gemakkelijk kunnen schakelen tussen applicaties, wisselen tussen desktops en eenvoudig bestanden en afbeeldingen kunnen slepen en verplaatsen. De knoppen repliceren de swipe-functie met drie vingers waarmee controle op de Mac-computer mogelijk is en taakbeheer wordt geopend in Windows 10. Dankzij zijn geavanceerde optische technologie op laserniveau beschikt de muis over een nauwkeurige tracking op vrijwel elk oppervlak, van metalen tafels en werkbladen tot tegels en bureaus. De muis is draagbaar, beschikt over een kantelbaar wiel, heeft een afgeronde vorm met rubberen textuur voor duurzaam comfort en gaat tot 10 maanden mee op een AA-batterij. De Logitech M535 Bluetooth Mouse is beschikbaar in de kleuren grijs en blauw, voor een adviesprijs van 44,99 euro.

Aanpassingen doen via Logitech Software Options
Door het downloaden van Logitech Software Options kunnen zowel het toetsenbord als de muis aangepast worden voor een betere gebruikerservaring en aanvullende mogelijkheden. Beide producten werken onafhankelijk van elkaar, maar de muis en het toetsenbord passen goed bij elkaar dankzij bijpassende kleuren en een onderscheidend ontwerp.

Beschikbaarheid
Het Logitech K380 Multi-Device Bluetooth Keyboard is naar verwachting vanaf oktober beschikbaar in Nederland. De Logitech M535 Bluetooth Mouse is naar verwachting vanaf september in Nederland beschikbaar. Beide apparaten worden afzonderlijk verkocht. Kijk voor meer informatie op www.logitech.com/nl-nl/home, onze blog of het Nederlandse Twitter-kanaal

Over Logitech
Logitech ontwerpt producten die een alledaagse plek hebben in het leven van mensen en hen verbindt met de gewenste digitale ervaring. Logitech is meer dan 30 jaar geleden begonnen met het verbinden van mensen door middel van computers. Nu ontwerpt Logitech producten die mensen bij elkaar brengt door middel van muziek, gaming, video en computing. Logitech International is opgericht in 1981 en genoteerd aan de beurs in Zwitserland onder LOGN en in Noord-Amerika aan de NASDAQ onder LOGI. Voor meer informatie kijk op: http://www.logitech.com/nl-nl/home.

Whizpr
Renée Rijken / Julien Harbers / Daphne Groenhard
E. logitech(at)whizpr.nl

Logitech Nederland
Jordy Kroeze
Marketing Manager Benelux (Gaming, Core en Harmony)

Consumenten
Logitech-klanten kunnen met hun vragen terecht bij de Logitech Klantenservice via telefoonnummer 020 200 8432. Zij helpen u graag verder.
Laatste van Logitech
Nederlander Rudy van Buren wint de titel World’s Fastest Gamer en wordt officiële McLaren simulator-bestuurder

Logitech G introduceert twee Cherry-mechanische gaming-toetsenborden

Logitech G breidt lijn van RGB mechanische gaming-toetsenborden verder uit met de Logitech G810 Orion Spectrum
Logitech contact

Logo Logitech

www.logitech.com/nl-nl
Logitech sociaal

Logitech tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl