Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Steijger.communications BV

Delen Private Bank kiest ICTroom voor nieuw datacenter

Nieuw Tier III corporate datacenter in Antwerpen

Amsterdam/Diegem - ICTroom, expert in het leveren van datacenter-oplossingen op maat, kondigde vandaag aan dat het bedrijf door Delen Private Bank, een van de grootste private banken in België, werd geselecteerd voor het ontwerp en de bouw van een nieuw Tier III corporate datacenter in Antwerpen. Dit belangrijk contract omvat het volledige spectrum van datacenterfaciliteiten en zaalinfrastructuur, met inbegrip van elektriciteit, koeling, beveiliging en racks. De bouw van het datacenter kadert in een grootschalig project voor de renovatie van de Antwerpse hoofdzetel van de bank. Het gebouw van het datacenter zou tegen het einde van dit jaar klaar zijn, zodat de installaties van ICTroom begin 2016 van start kunnen gaan.

Delen Private Bank, die een jarenlange reputatie heeft van veilige haven en goede huisvaderbankier bij uitstek, is altijd overtuigd geweest dat geavanceerde IT en computertechnologie cruciaal zijn voor haar succes. De bank koos dan ook ICTroom als datacenterpartner, omdat met name ICTroom de IT-prestaties van zijn klanten constant optimaliseert door een datacenter-infrastructuur te creëren die een maximale beschikbaarheid en beveiliging garandeert.

Johan Claes, sales & marketing manager bij ICTroom BELUX, zei: “Het verheugt ons enorm te kunnen samenwerken met Delen Private Bank, die onze integrale datacenterportfolio koos voor zijn nieuw corporate datacenter in het hartje van Antwerpen. ICTroom onderscheidt zich door volledig af te stemmen op de onderliggende businesscase van de klant en een verregaande technische deskundigheid en grondige kennis van datacenterontwerp en technische voorschriften aan te reiken. Bovendien geven we blijk van een flexibele benadering op het vlak van projectimplementatie, coördinatie en systeemintegratie alsook van een grondig inzicht in de manier waarop het datacenter nu en in de toekomst gebruikt zal worden.”

Het binnenhalen van dit contract past perfect binnen de groeistrategie van ICTroom in België en Luxemburg omdat Delen Private Bank één van de grootste onafhankelijke private banken in België is en deel uitmaakt van de groep Ackermans & van Haaren (AvH), een grote Belgische investeringsmaatschappij die noteert op de beurs van Brussel, behoort tot de BEL20-index en in 2014 een omzet van 5,9 miljard EUR realiseerde.

Over ICTroom
Sinds de oprichting in 2001 in Nederland heeft ICTroom meer dan 250 datacenters en computerlokalen in de Benelux, het VK en andere delen van de wereld geleverd. De klanten zijn nationale en internationale bedrijven, cloud service providers, overheden en IT-dienstverleners. Op basis van zijn sectorkennis en zijn deskundigheid heeft ICTroom ook een gestandaardiseerde en schaalbare datacenteroplossing ontwikkeld met zijn Integrated Modular Datacenter (IMD).

Schaalbaarheid, flexibiliteit, betrouwbaarheid en duurzaamheid zijn integrale onderdelen van alle infrastructuuroplossingen van ICTroom, die variëren van turn-key leveringen van multi-megawatt modulaire datacenters over upgrades van mechanische en elektrische infrastructuren tot de levering van racks en gestructureerde bekabeling. Bezoek www.ictroom.com voor meer info.
Tags bij dit bericht

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl