www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 30 dagen geleden)
PR: Archetype Agency BV

Salesforce introduceert nieuwe interface met Salesforce Lightning Experience

Sales Cloud krijgt met Lightning Experience en Lightning Design System nieuw gezicht en extra functionaliteit

Utrecht, 25 augustus 2015 – Salesforce [NYSE: CRM], het Customer Success Platform en 's werelds meest gebruikte CRM-oplossing, introduceert met Salesforce Lightning Experience een geheel nieuwe gebruikersinterface. Op basis van feedback van ruim 150.000 klanten heeft Salesforce de Sales Cloud opnieuw ontworpen. Het resultaat zijn meer dan 25 nieuwe, innovatieve onderdelen, verpakt in drie belangrijke onderdelen: Lightning Experience, Lightning Design System en de al bestaande Lightning App Builder met Lightning Components.

Salesforce loopt voorop op het gebied van CRM en innoveert in hoog tempo zodat het platform altijd voldoet aan de eisen van het huidige digitale tijdperk. In 2013 presenteerde de organisatie Salesforce1, een mobiele oplossing waarmee alle business via een smartphone gedaan kan worden. Een jaar later kondigde Salesforce een nieuwe platformtechnologie aan, Lightning App Builder met Lightning Components. Hiermee kan elk bedrijf op een eenvoudige en snelle manier applicaties ontwikkelen. Met de nieuwe onderdelen Lightning Experience en Lightning Design System zet Salesforce een volgende stap op weg naar een geheel nieuwe generatie CRM.

Drie pijlers
Met Salesforce Lightning werken gebruikers efficiënt en snel en ontwikkelen ze in een handomdraai enterprise applicaties. Salesforce Lightning is opgebouwd uit drie onderdelen:
  • Lightning Experience: Lightning Experience zorgt een intuïtieve inrichting van workflows en een goede stroomlijning van processen, door altijd relevante informatie te tonen. Door de moderne uitstraling, efficiënte en intelligente inrichting geeft Lightning Experience elke Salesforce-gebruiker op zowel desktop, tablet als mobiel eenzelfde ervaring als bij een consumentenproduct.
  • Lightning Design System: het nieuwe Design System is een handleiding voor Salesforce-ontwikkelaars, zodat deze met behulp van components (bouwblokken) applicaties kunnen maken, ongeacht het device of het operating system. Het Design System vertaalt de nieuwe design-principes van Salesforce – helderheid, efficiëntie, consistentie en schoonheid – naar een eenvoudig uit te breiden CSS.
  • Lightning App Builder en Lightning Components:  de App Builder is een intuïtieve manier om applicaties te ontwikkelen met Lightning Components. Door middel van drag-and-drop met components (bouwblokken) kan iedereen in de eenvoudige interface van de App Builder een enterprise applicatie ontwikkelen. Een Lightning Component kan zowel een single UI-element als een robuste microservice zijn, de gemeenschappelijke factor is dat ze verbonden zijn via het Salesforce Platform. Lightning App Builder en Lightning Components werden op al Dreamforce 2014 aangekondigd en zijn algemeen beschikbaar.
Voordelen van de nieuwe interface
Veel klanten gebruiken de Sales Cloud omdat het systeem makkelijk aan te passen is. Bovendien kunnen ze gebruik maken van het bloeiende partner-ecosysteem wanneer ze vragen hebben. Met het nieuwe Salesforce Lightning krijgen organisaties een betere user experience en de ruim 25 productinnovaties zorgen voor een hogere productiviteit en betere besluitvorming.

Een aantal voordelen van het gebruik van Salesforce Lightning:
  • Sneller verkopen: De koopcyclus van een klant wordt steeds korter en daarom is het tegenwoordig enorm belangrijk om snel te kunnen reageren. De nieuwe homepage van Sales Cloud verzamelt alles wat een salesmedewerker moet weten om zijn dag te beginnen. Eén onderdeel is bijvoorbeeld Account Insights, dat in één oogopslag relevant nieuws voor top-accounts en prospects laat zien. Daarnaast helpt Assistent de salesmedewerker door bepaalde acties aan te bevelen, waarmee potentiële klanten richting een aankoop worden geleid. E-mails en bestanden (bijvoorbeeld Microsoft Office, Adobe PDF) kunnen binnen de Salesforce-omgeving naar contacten worden gestuurd, dit levert een flinke tijdsbesparing op. Daarnaast heeft Lightning Experience heeft een responsive design, waardoor onderdelen passend zijn voor elk scherm – van desktop tot smartphone.

• Slimmer verkopen: Salesforce Lightning levert proactief salesinformatie aan, dus precies de juiste informatie waar en wanneer dat nodig is. Pipeline Board is een visuele representatie van alle actieve deals. Hier kunnen salesmedewerkers alle potentiële prospects met digitale sticky notes van informatie voorzien en met drag-and­-drop verplaatsen als een deal opschuift in de verkoopcyclus. Met de nieuwe Activity Feed kunnen salesmanagers alle informatie van een deal inzien. Daarnaast worden de mogelijke vervolgstappen weergegeven in dezelfde, gemakkelijke single view. Samenwerkingstools in Chatter maken het gemakkelijk om informatie te delen. Hiermee speelt Salesforce in op de trend dat verkopen in teamverband een organisatie meer oplevert.

• Verkopen op maat: Sales Cloud is gemakkelijk aan te passen aan de eisen van elke organisatie. De Dashboards zijn gemakkelijk in te richten en grafieken kunnen op elk moment worden verplaatst. Ook processen, zoals Sales Path, kunnen worden aangepast om aan de eisen en behoeftes van een organisatie te voldoen. Op deze manier kunnen organisaties hun best practices en vertrouwde salesmethodes gebruiken om deals efficiënt door de pijplijn te verplaatsen. Bestaande maatwerkoplossingen worden naadloos overgenomen door Lightning Experience. Bovendien, omdat Lightning gebouwd is op het Salesforce1 Platform, kunnen salesorganisaties App Builder, Components en de Salesforce AppExchange gebruiken om in een handomdraai enterprise applicaties te bouwen.
##

Over Salesforce
Salesforce (NYSE: CRM) levert cloud computing-oplossingen en biedt - in abonnementsvorm -  een geïntegreerd online platform voor relatiebeheer, verkoop, service en marketing. Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd, variërend van het MKB tot multinationals, transformeren hun organisatie naar een werkelijk vraaggestuurde organisatie met Salesforce. Salesforce helpt organisaties hun klantgerichte processen zo te stroomlijnen, dat zij zeer snel kunnen inspelen op bestaande en nieuwe klantbehoeften en –wensen. Daarnaast biedt het bedrijf met het Salesforce1-platform naast eigen toepassingen ook business applicaties van partners via de snelgroeiende AppExchange. Deze apps zijn eenvoudig te integreren met de omgeving van eindgebruikers en zijn op nagenoeg alle mobiele platformen beschikbaar. In de Benelux werken bedrijven van uiteenlopende grootte met Salesforce, zoals KLM, PostNL, Philips, Nationale Nederlanden, Coca Cola, TVH, Telenet, Van Gansewinkel, eMerus, Mylaps, MKB Servicedesk en The Cloakroom. Ga voor meer informatie naar http://www.salesforce.com/nl of volg op Twitter @Salesforce_NL.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Lubbers De Jong
Mirjam Adriaanse
T: 020 205 04 36
E: mirjam@lubbersdejong.nl

Salesforce Benelux
Ward van Beek
M: 06 51 034 301
E: wvanbeek@salesforce.com

Dit bericht is ook online beschikbaar.
Laatste van Salesforce.com
Wereldwijd 4,2 miljoen banen dankzij ecosysteem Salesforce

Salesforce lanceert Integration Cloud en geeft Trailblazers de tools om verbonden klantervaringen te maken met het Salesforce-platform

Dropbox en Salesforce sluiten strategisch partnership
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Demissionair kabinet doet mooie beloften, maar juiste randvoorwaarden ontbreken

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf
Verstreken tijd: 6 jaar en 30 dagen

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Schneider Electric

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials