www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!
PR: LEWIS

Formule 1-coureur Max Verstappen en Exact gaan samenwerking aan

Delft, 21 augustus 2015 - Max Verstappen, de grote belofte van de Formule 1, heeft een persoonlijke overeenkomst getekend met Exact. De mentaliteit, ambitie en drive van de coureur en het bedrijf om de wereldtop te behalen, vormen de basis voor het partnership dat is aangegaan. Verstappen is gefocust op termijn de wereldtitel te behalen. Exact wil wereldwijd een top 3-speler worden op het gebied van bedrijfssoftware in de cloud voor het mkb.

De zeventienjarige Max Verstappen behoort nu al tot de beste coureurs die Nederland heeft voortgebracht. Hij scoorde als jongste coureur in de geschiedenis van de Formule 1 punten in het kampioenschap en zijn ambitie reikt verder. De positie van Exact, dat zich als marktleider in Nederland richt op het bereiken van de wereldtop, is daarmee vergelijkbaar. De software van het bedrijf biedt klanten en hun accountants betere inzichten en controle over hun business. Exact ondersteunt wereldwijd meer dan 230.000 organisaties.

Nooit stoppen met verbeteren
Erik van der Meijden, CEO Exact: “Iedereen binnen Exact is enthousiast over de samenwerking met Max Verstappen. Max past perfect bij onze daadkrachtige mentaliteit en die van onze klanten. Waar onze technologie bedrijven en hun accountants in staat stelt te groeien, gaat Max vol voor de hoogst mogelijke prijs in de Formule 1. Om succesvol te zijn in de sport en in het bedrijfsleven is het noodzakelijk om altijd te blijven verbeteren. Dat element – ‘Never Stop Improving’ - is iets wat we zullen benadrukken in de wereldwijde marketingcampagnes van Exact, waarin Max het gezicht wordt. We wensen Max heel veel succes in de Belgische Grand Prix dit weekend.”

Max Verstappen: “Ik voel me goed bij de samenwerking met Exact en ben er trots op. Het bedrijf heeft een geschiedenis in de Formule 1-wereld en ondersteunde mijn vader toen hij coureur was. De samenwerking met Exact past perfect bij mij. We willen allebei de wereldtop bereiken. En ja, dat kan een uitdaging zijn, maar we weten ook dat succes niet af te dwingen is. Je moet gewoon het juiste pad blijven volgen.”

Over Exact
Daadkrachtige business software, dat is wat Exact maakt. Voor meer dan 200.000 organisaties wereldwijd.

Voor ondernemende doeners die hun dromen nog dezelfde dag in daden willen vertalen. Exact heeft diezelfde mentaliteit. Dertig jaar geleden startten zes studenten een bedrijf in een garage, nu zijn we een internationale onderneming met 1.550 collega’s in 15 landen met een omzet van €188 miljoen in 2014.

Dankzij Exact kunnen bedrijven snel reageren op veranderingen in de markt en kansen grijpen wanneer ze zich voordoen. Onze business software zorgt ervoor dat klanten zich kunnen richten op het volgende doel, de volgende uitdaging.

Voor meer informatie over Exact ga naar www.exact.nl.

Max Verstappen werkt op creatief gebied samen met design- en onderzoeksinstituut FreedomLab rond comminity-activatie, om een bredere relevantie te verkrijgen in het leven van zijn fans. De samenwerking is erop gericht om het domein van professionale sport, gezondheid en ondernemerschap verder te ontwikkelen.

Exact
Exact Group BV
Jelle Zuidema
T: +31 (0)15 711 5462
M: +31 (0)6 4179 4588
E: jelle.zuidema@exact.com

Whizpr
Marjan Schrader / Laura Witlox
E. exact(at)whizpr.nl
Laatste van Exact Software Nederland B.V.
Exact sluit convenant met Fontys Hogeschool ICT

RS Finance wint Exact Cloud Award 2016/2017

Exact breidt nationale en internationale activiteiten uit
Exact Software.. contact

Logo Exact Software Nederland B.V.

+31(0)15 - 711 51 00

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Veeam Software
Logo Extreme Networks
Logo commercetools
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl