www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Brocade breidt OEM-relatie met Lenovo uit

• Brocade Gen 5 Fibre Channel SAN-oplossingen toegevoegd aan het aanbod embedded switches, wereldwijd beschikbaar via Lenovo en zijn distributiepartners
  • Brocade SAN-fabrics zijn een betrouwbare basis tussen servers en de nieuwe hybride flash storage arrays van Lenovo
Amsterdam, 19 augustus 2015 – Brocade (NASDAQ: BRCD) heeft vandaag bekendgemaakt zijn OEM-relatie met Lenovo, een van de grootste technologiebedrijven ter wereld, uit te breiden. Lenovo heeft zijn aanbod enterprise IT-infrastructuur significant uitgebreid na de overname in oktober 2014 van de x86-servertak van IBM.

Brocade Gen 5 Fibre Channel Storage Area Networking-switches worden nu wereldwijd verkocht door Lenovo en zijn distributiepartners, naast embedded Fibre Channel en VCS Ethernet fabric switches, die beschikbaar zijn in oplossingen voor alle Lenovo-servers op x86-basis. Brocade fixed-port SAN-switches integreren uitstekend in de server- en storageoplossingen van Lenovo, waaronder de pas aangekondigde Lenovo Storage S2200 en S3200 SAN-arrays. De Brocade-switches zijn getest op naadloze interoperabiliteit met deze nieuwe storageproducten.

Brocade SAN-switches bieden de hoogste doorvoersnelheid voor maximaal presterende applicaties zonder bottlenecks in het netwerk. Brocade SAN-switches bevatten Brocade Fabric Vision-technologie, waarmee de uptime kan worden gemaximaliseerd en de implementatie en het beheer van het SAN sterk kunnen worden vereenvoudigd. Tegelijk wordt het storagenetwerk op ongekende manieren inzichtelijk gemaakt.

“We zijn blij onze OEM-relatie met Lenovo te kunnen uitbreiden”, zegt Jack Rondoni, vicepresident Storage Networking bij Brocade. “Door de nieuwe kwalificatie en ondersteuning voor de S2200 en S3200 kunnen Lenovo-klanten van alle soorten en maten op een unieke manier kennismaken met de performancevoordelen van Gen 5 Fibre Channel, van ThinkServer- en System x-gebruikers tot enterprise-class Flex System-klanten.”

De Lenovo Storage S2200 en S3200 zijn gemaakt met het oog op eenvoud, snelheid en schaalbaarheid en bieden enterprise-class features voor een betaalbare prijs. Deze systemen ondersteunen de meest uiteenlopende taken, van online-applicaties tot gevirtualiseerde omgevingen. De S2200 en S3200 bieden betrouwbare, hoge doorvoersnelheden voor applicaties als SQL, MS Exchange en virtualisatie met VMware.

“Wanneer Lenovo-servers en de Lenovo S2200 en S3200 worden gecombineerd met Brocade Gen 5 Fibre Channel, ontstaat een complete oplossing die betaalbare innovatie en ongeëvenaarde prestaties biedt en waarmee optimaal kan worden voldaan aan de eisen en wensen van onze wereldwijde klanten”, zegt Kamran Amini, Executive Director, EBG Product Marketing, van Lenovo. “Naadloze interoperabiliteit met Brocade Gen 5 Fibre Channel SAN-fabrics maakt een probleemloze implementatie mogelijk, die de unieke waarde van onze nieuwe storagearrays extra in de verf zet.”

Prijzen en beschikbaarheid
Embedded switches voor Lenovo-servers en Brocade SAN-fabric-oplossingen zijn nu verkrijgbaar via Lenovo en zijn wereldwijde netwerk van distributiepartners. Neem voor meer informatie over prijzen contact op met Lenovo via lenovo.com.

Over Brocade
De netwerkoplossingen van Brocade (NASDAQ: BRCD) helpen ’s werelds grootste, toonaangevende organisaties probleemloos over te stappen naar een wereld waar overal applicaties en informatie zijn. (www.brocade.com)

© 2015 Brocade Communications Systems, Inc. Alle rechten voorbehouden.

ADX, Brocade, Brocade Assurance, het B-wing-symbool, DCX, Fabric OS, HyperEdge, ICX, MLX, MyBrocade, OpenScript, The Effortless Network, VCS, VDX, Vplane en Vyatta zijn gedeponeerde handelsmerken en Fabric Vision en vADX zijn gewone handelsmerken van Brocade Communications Systems, Inc. in de Verenigde Staten en/of andere landen. Andere merk-, product- of dienstnamen die hierboven zijn genoemd, zijn het handelsmerk van hun respectieve eigenaren.

CONTACT:

Media Relations                                 Investor Relations
Emory Epperson                                 Michael Iburg
Tel: 408 333 5755                            Tel: 408 333 0233
eepperso@brocade.com                    miburg@brocade.com

Voor meer informatie, beeldmateriaal of het inplannen van een interview over dit onderwerp:

LVTPR

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl