Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (5 jaar en 48 dagen geleden)

Outsourcing Hub gaat samenwerkingsverband aan met 5 Knowledge Partners

Knowledge Partners voegen elk vanuit hun eigen expertisegebied kennis en ervaring toe aan het Outsourcing Hub platform

Amsterdam, 13 augustus 2015 – Outsourcing Hub, het online platform voor het slim matchen van uitbesteders en providers op het gebied van IT-Outsourcing, kondigt vandaag een samenwerkingsverband aan met vijf Knowledge Partners. De kennispartners leveren - ieder vanuit hun eigen expertisegebied - een bijdrage aan de search & match criteria en het onderliggende informatiemodel voor het systeem van Outsourcing Hub.

De aangesloten Knowledge Partners zijn, op alfabetische volgorde: Conceptsales, The Next Cloud, The Orchestrate Group, SourcingExchange en een in september nader bekend te maken partij met expertise op het gebied van transitie. Stuk voor stuk zijn het bedrijven die vanuit hun eigen expertise de nodige kennis en ervaring toevoegen aan Outsourcing Hub. Zowel klanten die hun ICT willen outsourcen, ICT-serviceproviders (die op zoek zijn naar deze klanten) alsook Third Party Adisors (consultancy firms en zelfstandige adviseurs) hebben baat bij de nieuwe partnerships die Outsourcing Hub heeft gesloten.

The Orchestrate Group kan uitbestedende klanten adviseren op het gebied van regie en governance. Aan de providerkant is The Next Cloud een handige partner voor alle IT-providers als het gaat om cloudproposities, waar Conceptsales zich met name richt op portfolio- en marketingmanagement en als geen ander het onderscheidend vermogen weet te achterhalen. SourcingExchange is een community, toolbox en marktplaats voor zelfstandige, onafhankelijke sourcing professionals. En de in september bekend te maken Knowledge Partner biedt uitbestedende klanten meerwaarde als het gaat om transitiegerelateerde vraagstukken.

Door deze unieke zaken tijdens of – beter nog – voorafgaand aan het selectieproces aan de orde te stellen, leveren de Knowledge Partners een bijdrage aan het verbeteren van de markt.

Aan deze samenwerking is achter de schermen hard gewerkt, de afgelopen maanden. Henk Pater, oprichter van Outsourcing Hub is er dan ook zeer verguld over: “Door hun kennis en ervaring te delen in het Outsourcing Hub systeem, kan deze informatie samen met Outsourcing Hub worden verwerkt tot slimmere search & match criteria, of simpelweg kennis die als informatie in het systeem beschikbaar wordt gesteld aan de gebruikers. Hier wordt iedereen beter van. Niet alleen het Outsourcing Hub systeem, maar dus ook de IT-providers, de uitbestedende klanten, de adviseurs en natuurlijk de Knowledge Partners zelf. Het is een win-win-win-win-win-situatie.”

Henk Pater: “Het gaat hier om onderscheidende IT-bedrijven die allemaal zeer enthousiast zijn over het concept van Outsourcing Hub. Het mooie is, dat iedereen zich realiseert dat Outsourcing Hub een kans biedt om zowel klanten als providers via een andere route en in een eerder stadium te wijzen op de relevantie van hun expertisegebied. En natuurlijk is het prettig dat de Knowledge Partners daarmee ook eerder op de radar van de klant en/of de provider staan.”

Over Outsourcing Hub

Outsourcing Hub is de ontbrekende link in het selectieproces van IT-outsourcing tussen afnemers van IT-diensten, IT-serviceproviders en hun Third Party Advisors. Outsourcing Hub biedt een onafhankelijk online platform waar IT-outsourcers en IT-serviceproviders elkaar beter en eerder kunnen vinden. Zo wordt de kans op een échte match vergroot, wordt het risico op een mismatch of het missen van een match geminimaliseerd en gaan tegelijkertijd de benodigde effort en kosten voor alle betrokken partijen omlaag. Outsourcing Hub: betere selectie, betere matches, betere outsourcing.

Meer informatie: www.outsourcinghub.nl.

Over de Knowledge Partners
Conceptsales, The Next Cloud, The Orchestrate Group en SourcingExchange zijn sinds medio augustus 2015 toegevoegd als Knowledge Partner aan Outsourcing Hub. In september volgt nog een vijfde Knowledge Partner. Deze kennispartners leveren - ieder vanuit hun eigen expertisegebied - een bijdrage aan de search & matchcriteria voor het systeem van Outsourcing Hub.

Meer informatie: www.outsourcinghub.nl/partner-list/knowledge-partners.

Websites van de Knowledge Partners Beeldmateriaal
Klik hier om het logo van Outsourcing Hub te downloaden (zip-bestand met 6 varianten).
Laatste van iSourcing Hub
Outsourcing Hub kondigt rebranding aan en is vanaf nu iSourcing Hub

Nieuw B2B-platform ‘slimmer’ dan Google: “alles begint met het stellen van de juiste vragen.”

Outsourcing Hub en cloudscanner gaan samenwerking aan
Intus levert geavanceerde planning- en roostertool aan Luchtverkeersleiding Nederland

Qualys biedt uitgebreide Inventory Sync met ServiceNow Service Graph CMDB als onderdeel van het nieuwe Service Graph Connector Program

Lockdown zet aanzienlijk deel Nederlanders aan tot leren