www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Quocirca benoemt Ricoh voor het vierde jaar op rij tot wereldwijde marktleider op het gebied van Managed Print Services

Ricoh breidt aandeel in Managed Print Services-markt verder uit

Voor het vierde jaar op rij is Ricoh wereldwijd marktleider op de Managed Print Services (MPS)-markt, aldus het recente rapport van onderzoeksbureau Quocirca ‘Managed Print Services Landscape, 2015.’[1] Ricoh is actief beheerder van miljoenen machines wereldwijd, en helpt klanten met het beheren en verbeteren van de documentinfrastructuur en bedrijfsprocessen, evenals met het verbeteren van de productiviteit en milieuprestaties.

Volgens het rapport van Quocirca heeft Ricoh “een flinke slag gemaakt met zijn Managed Print & Document Services-strategie.” Het rapport zegt daarnaast dat Ricoh “laat zien dat het bedrijf innovatief is op meerdere markten, waaruit de toewijding blijkt om haar positie uit te breiden op markten die niet tot Ricoh’s kernactiviteiten behoren.”

“Het afgelopen jaar hebben we Ricoh zien groeien met een uitgebreider dienstenaanbod dat focust op het ‘werken nieuwe stijl’, aldus Louella Fernandes, Associate Director of Print Services and Solutions, Quocirca Ltd. “Quocirca heeft Ricoh erkend als één van de sterkste MPS-aanbieders vanwege het uitgebreide portfolio, waaronder het ver ontwikkelde aanbod aan Business Process Services. We verwachten dat Ricoh nog verder zal groeien als het bedrijf de mogelijkheden nog verder optimaliseert.”

Ricoh biedt de MPS-diensten aan klanten aan als onderdeel van het Ricoh Managed Document Services™ (Ricoh MDS)-portfolio. De verschillende diensten worden ondersteund door meer dan 30.000 serviceprofessionals wereldwijd en vijf regionale MDS-kenniscentra. Ricoh werkt samen met haar klanten om informatieprocessen te optimaliseren, om efficiency te verbeteren en informatiebeveiligingsproblemen aan te pakken. Hiermee kunnen zowel grote als kleine organisaties de kosten reduceren die een onbeheerde afdrukinfrastructuur met zich meebrengt.

“We zijn trots om wederom door Quocirca erkend te worden als marktleider op het gebied van Managed Print Services”, zegt Carsten Bruhn, Group Vice President & General Manager of Business Services, Ricoh Global Services & Industry Verticals, Ricoh Company, Ltd. “Met het oog op de vele veranderingen die bijvoorbeeld als gevolg van technologische ontwikkelingen plaatsvinden op de werkplek, blijven we ons richten op het innoveren van manieren van werken.”

Naast de erkenning door Quocirca is Ricoh gepositioneerd in het ‘Leaders’-kwadrant van Gartners rapport ‘Magic Quadrant for Managed Print and Content Services Worldwide’[2] uit 2014. Ook IDC heeft Ricoh voor de vierde keer op rij benoemd als leider op het gebied van Worldwide Managed Print Services in ‘IDC MarketScape: Worldwide Managed Print and Document Services 2014 Hardcopy Vendor Assessment — Focus on Managed Workflow Services’[3].

Voor meer informatie over Ricoh’s MDS-strategie, aanpak en dienstenportfolio, zie http://www.ricoh.nl/diensten-en-oplossingen/managed-document-services.

[1] Quocirca, Inc., “MPS Market Landscape, 2015”
[2] Gartner, Inc., “Magic Quadrant for Managed Print and Content Services” Ken Weilersten, Elizabeth Kim en Sharon McNee, 6 november 2014.
[3] “IDC MarketScape: Worldwide Managed Print and Document Services 2014 Hardcopy Vendor Assessment — Focus on Managed Workflow Services.” Doc # 250631, september 2014.
Tags bij dit bericht
Eerder van Ricoh Nederland B.V.
4 okt 2018 Ruim driekwart van de mkb’ers gebruikt 3D-print in 2020

2 mrt 2018 Helft ondernemers denkt over vijf jaar niet meer te bestaan als ze niet investeren in nieuwe technologie

15 jan 2016 Rijksuniversiteit Groningen kiest opnieuw voor Ricoh
Ricoh Nederlan.. contact

Logo Ricoh Nederland B.V.

Ricoh Nederlan.. sociaal

Ricoh Nederlan.. tweets

Logo Sensus Process Management
Logo 1DigitalNL
Logo Netprofiler
Logo NewChannel
Logo Company Connect
Logo Insight
Logo Relined Fiber Network
Logo Smile
Logo Erniesoft
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Knowliah
Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl