Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

De volledige IT-wereld in zakformaat

Rittal technische bibliotheek: duurzame IT

Zevenaar, 4 augustus 2015

De wereld van de informatietechnologie is complex en vraagt van IT-verantwoordelijken en IT-beslissers een grondige kennis. Het kennisboek “De wereld van de IT-infrastructuren” uit de technische bibliotheek van Rittal biedt waardevolle achtergrondinformatie en een basis voor de besluitvorming op het gebied van IT. Het 160 pagina’s tellende kennisboek biedt basisinformatie en vakkundige informatie over IT-infrastructuren, normen en voorschriften. Beslissers en technici beschikken met dit kennisboek over een hulpmiddel bij het selecteren van de systeemcomponenten en IT-infrastructuursystemen.

Het nieuwe deel 4 uit de technische bibliotheek van Rittal gaat uitgebreid in op succesfactoren van IT-infrastructuren zoals vermogen, beschikbaarheid, efficiëntie, locaties en duurzaamheid. De lezer ontvangt praktische hulp, zoals formules en evaluatienormen voor het berekenen van de energie-efficiëntie van serverruimten en datacenters. Het kennisboek laat bovendien zien hoe de performance van een IT-infrastructuur afhankelijk is van het samenspel tussen de afzonderlijke systeemcomponenten. De lezer ontvangt uitgebreide informatie over de RiMatrix infrastructuursystemen bestaande uit rack, power, cooling, monitoring en security. Tal van praktische tips in het kennisboek maken het gemakkelijker om een passend klimatiseringsconcept te vinden.

“Maar ook voor zeer grote projecten, zoals de engineering, bouw of modernisering van een volledig datacenter, biedt het boek praktische tips en oplossingen”, aldus de auteur Martin Kandziora. Hij vervolgt: “Het kennisboek geeft antwoord op vragen zoals hoe je kleine, middelgrote of grote serverruimten duurzaam bouwt of moderniseert.” Schaalbare, modulaire en efficiënte IT-infrastructuursystemen zetten deze eisen om naar de realiteit. De voordelen en toepassingen van een gestandaardiseerd computerruimten worden duidelijk en begrijpelijk beschreven.

Het kennisboek is direct bij Rittal te downloaden via

Tot nu toe zijn de volgende kennisboeken verschenen: “Het normconform bouwen van schakel- en besturingsinstallaties”, “Kast- en proceskoeling” en “Deskundig in kastsystemen”.

Rittal
Rittal GmbH & Co. KG uit Herborn in Hessen is wereldwijd een toonaangevende systeemaanbieder voor behuizings- en kasttechniek, stroomverdelingssystemen, systeemklimatisering, IT-Infrastructuur en software & service. Systemen van Rittal worden toegepast in alle takken van de industrie, in de machine- en installatiebouw en in de ICT-branche.

Het brede productenprogramma omvat bovendien complete systemen voor modulaire en energiezuinige computercentra, van innovatief veiligheidsconcept (voorheen Litcos) tot aan de fysieke data- en systeembeveiliging van de IT-infrastructuur (voorheen Lampertz). De toonaangevende softwareleverancier EPLAN en de softwareproducent Mind8 zijn dochtermaatschappijen van Rittal en vullen de systemen van Rittal aan tot engineeringsoplossingen die zich uitstrekken over meerdere disciplines.

Het in 1961 opgerichte Rittal is met 11 productielocaties, 64 dochtermaatschappijen en 40 vertegenwoordigingen over de hele wereld aanwezig.  Met in totaal 10.000 medewerkers is Rittal de grootste onderneming van de Friedhelm Loh Group, Haiger, Hessen. De complete bedrijfsgroep heeft meer dan 11.500 medewerkers.  Meer informatie vindt u op www.rittal.de en www.friedhelm-loh-group.com.

Beeldmateriaal:

Het kennisboek “De wereld van de IT-infrastructuren” van Rittal geeft antwoord op vragen zoals hoe je kleine, middelgrote of grote serverruimten duurzaam bouwt of moderniseert.

Afdruk toegestaan. Vermeld s.v.p. als bron Rittal GmbH & Co. KG. Wij ontvangen graag een bewijsnummer

Voor nadere informatie:
Rittal B.V., Postbus 246, 6900 AE  Zevenaar, Tel. (0316) 59 16 60, Fax (0316) 52 51 45
E-mail: sales@rittal.nl, sites: www.rittal.nl

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl