www.LVTPR.comwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!

StorageCraft verbindt back-up en disaster recovery van Windows en Linux systemen met goednieuwe ShadowProtect SPX

3 augustus 2015 - Snelle, flexibele en betrouwbare back-up en disaster recovery van de volledige IT omgeving van een organisatie wordt heel wat gemakkelijker met de cross-platform versie  van StorageCraft® ShadowProtect® SPX. Met de unieke SPX cross-platform oplossing van StorageCraft Technology Corp. kan men nu de back-up en recovery activiteiten van Windows en Linux systemen met fysieke en virtuele omgevingen beheren.

SPX wordt aangedreven door de technologie die van de StorageCraft ShadowProtect software family een van de meeste betrouwbare namen maakte in back-up en recovery. In de oplossing werden een reeks krachtige nieuwe eigenschappen ingebouwd die berust op de feedback van IT beheerders.

Met SPX kan op snelle en efficiënte wijze een sector-level back-up gemaakt worden van Windows en Linux systemen alsook een betrouwbare recovery op de originele hardware, nieuwe hardware of een virtuele machine op dezelfde of een andere hypervisor, en dit binnen enkele minuten. SPX maakt gebruik van  Volume Shadow Copy Service om betrouwbare back-ups te maken en van een eigen kernel-level snapshot driver voor snelle en robuuste back-ups van Windows systemen. Voor Linux systemen heeft SPX een nieuwe kernel-level driver om snelle en betrouwbare backups te maken.

“Vandaag de dag moeten IT professionals toegang tot data vrijwaren in complexe netwerken van computers en servers die met verschillende besturingssystemen en in verschillende omgevingen werken. SPX maakt deze taak veel gemakkelijker door slechts één pad aan te bieden voor snelle en betrouwbare back-up en recovery,” aldus Brandon Nordquist, StorageCraft’s vice president voor product management. “We hebben de feedback van onze partners en klanten gebruikt bij het ontwerpen en ontwikkelen van StorageCraft ShadowProtect SPX om hen een oplossing aan te reiken waarmee ze flexibel en succesvol zijn bij het verzekeren van toegang tot data en computersystemen.”

Naast de allesomvattende en bekroonde ShadowProtect 5, heeft SPX talloze nieuwe eigenschappen en functionaliteiten die dit product tot een van de meest vooruitstrevende maar makkelijk te gebruiken back-up en disaster recovery oplossing van de hedendaagse markt maakt. Onder de nieuwe eigenschappen vindt men:
  • Revolutionaire user interface met gepatenteerde job timeline waarmee back-up jobs nog gemakkelijker kunnen opgevolgd en beheerd worden.
  • Geavanceerde, door StorageCraft ontwikkelde snapshotdriver voor Linux.
  • Heterogene cross-platform ondersteuning voor omgevingen onder zowel Windows als Linux besturingssystemen.
  • Beste virtuele en fysieke ondersteuning uit de sector (P2V, P2P, V2P, V2V).
  • Monitoring en beleid-gebaseerde besturing op afstand vanaf een gemeenschappelijke management console StorageCraft ShadowControl® 3.0.
  • Een nieuwe takenplanner met meer granulaire en flexibele planningopties.
  • Uitgebreide en geïntegreerde technologische ondersteuning voor StorageCraft VirtualBoot
  • Vereenvoudigd migratiesysteem vanaf elk SPX back-up beeld naar nieuwe fysieke of virtuele systemen.
  • Best-in-class (D2D en D2D2C) ondersteuning voor cloud replicatie voor onsite of offsite bescherming met StorageCraft ImageManager.

SPX back-ups worden volledig ondersteund door alle bekroonde StorageCraft Recover-Ability oplossingen met inbegrip van: StorageCraft ImageManager, StorageCraft ShadowControl (versie 3.0 of nieuwere) en StorageCraft Cloud Services™.

StorageCraft heeft eveneens ShadowControl 3.0 aangekondigd. Met ShadowControl 3.0 kunnen IT-beheerders nu elk ShadowProtect, SPX en StorageCraft ImageManager endpoint in een systeemomgeving beheren en opvolgen met een enkele webgebaseerde console.
Voor endpoints die door SPX beschermd zijn, biedt ShadowControl bovendien beleid-gebaseerde back-up takenbeheer waarmee gebruikers snel en gemakkelijk een consistente back-up takenconfiguratie kunnen creëren en toewijzen aan endpointgroepen.

Door de jaren heen werden de producten van StorageCraft erkend door analisten, partners en eindgebruikers voor hun snelheid en betrouwbaarheid. In maart behaalde het bedrijf zijn derde opeenvolgende 5-sterren classificatie - third-consecutive 5-Star rating - in de CRN Partner Program Guide, een jaarboek dat geldt als de definitieve lijst van technologievendors die producten leveren via solution providers en het IT kanaal. In januari behaalde StorageCraft de prijs Best Channel Vendor in de categorie Business Continuity en Backup en Disaster Recovery, toegekend door de lezers van het blad Business Solutions.

Meer details over SPX en andere interessante StorageCraft producten zijn te vinden op www.StorageCraft.com/SPX  of per mail naar sales@storagecraft.com.

Meer weten over StorageCraft Technology Corp.
De StorageCraft bedrijvenfamilie opgericht in 2003, biedt de best-in-class back-up, disaster recovery, systeemmigratie en data beschermingsoplossingen voor servers, desktops en laptops.
StorageCraft levert software om downtime te reduceren, veiligheid en stabiliteit van systemen en data te verhogen en de Total Cost of Ownership te verminderen. Voor meer informatie, bezoek www.storagecraft.com.

PERSINFORMATIE

Catherine d’Adesky
Key Communications
catherine@keycommunications.be
www.keycommunictions.be

MGK Technologies
+352  26 18 51

StorageCraft en ShadowProtect zijn handelsmerken van StorageCraft Technology Corporation. Namen van andere bedrijven en producten kunnen handelsmerken of gedeponeerde merken zijn van hun respectievelijke eigenaars.

Laatste van StorageCraft Technology Corporation

Leader in back-up en recovery viert 10de verjaardag

StorageCraft brengt ShadowProtect Granular Recovery for Exchange 7.5 voor het eerst als standalone
StorageCraft T.. contact

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Veeam Software
Logo Extreme Networks
Logo commercetools
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl