www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (6 jaar en 76 dagen geleden)
PR: En Serio

LeaseWeb’s nieuwe partnerprogramma breidt uit met incentives en voordelen

Programma omvat nu LeaseWeb’s volledige scala aan cloud, dedicated servers en CDN services

Amsterdam, 28 juli 2015 - LeaseWeb, een van de grootste hosting merken ter wereld met meer dan 65.000 fysieke servers in beheer, heeft een nieuw channel partnerprogramma ontwikkeld om Authorized Reseller Partners een uitgebreider pakket aan producten, services en support te bieden. Het nieuwe vereenvoudigde systeem vervangt LeaseWeb’s vorige Reseller Partner Program, en biedt reseller partners een concurrerender en marktgerichter aanbod waarmee zij grotere potentiële voordelen kunnen realiseren.

“Wij hebben goed in de markt rondgekeken en met bestaande reseller partners overlegd,” zegt Freek Hemminga, LeaseWeb’s Global Channels & Marketing Manager. “Het nieuwe Reseller Partner Program omvat nu ons volledige assortiment producten en services, waaronder cloud en CDN services die voorheen niet in het programma waren opgenomen. Het programma is nu ook veel concurrerender als het gaat om de financiële voordelen voor partners, terwijl zowel bestaande als nieuwe LeaseWeb resellers een breder scala aan support en marketing services krijgen toebedeeld.”

Na uitvoerig marktonderzoek naar bestaande partnerprogramma’s kwam LeaseWeb tot de conclusie dat er geen heldere marktstandaard is voor het berekenen van kortingen voor reseller partners. Het onderzoek maakte ook duidelijk dat verschillende behoeften voor veel resellers in de markt onbeantwoord blijven, waaronder de ondersteuning van leads en sales, ondersteunende trainingen, het beschikbaar stellen van hulpmiddelen via een partnerportal, en marketingsupport.

“Om resellers te helpen met de uitdagingen binnen de huidige marktomstandigheden, heeft LeaseWeb de inhoud van dit partnerprogramma herzien. Met het uitgebreidere pakket aan kortingen en voordelen verhogen wij de concurrentiekracht en de winstgevendheid van onze partners,” zegt Hemminga. “Er zijn vele voordelen aan het programma toegevoegd, waaronder trainingen voor nieuwe partners, business development planning, en een nieuwe service waarmee klanten partners kunnen vinden. Daarnaast bieden we betere promotionele acties, seeding opties, en nog veel meer. Het volledige programma is ontworpen om onze partners te laten groeien en te helpen met hun succes.”

Het nieuwe channel programma is ontworpen om nog meer groei te realiseren in het toch al snel groeiende reseller partnerbestand van LeaseWeb. Het partnerbestand groeide de afgelopen jaren met 60 procent jaar-op-jaar.

Het nieuwe partnerprogramma, een “6-tier” systeem, vervangt het oude programma dat vier niveaus kende. LeaseWeb zal voor de huidige Authorized Reseller Partners voor de resterende tijd van dit jaar de originele kortingsniveaus handhaven. Vervolgens zal met deze partners worden samengewerkt om hen over te zetten naar het nieuwe 6-tier systeem.

In aanvulling op het nieuwe partnermodel, maakt LeaseWeb het tevens mogelijk voor resellers om hun reguliere kortingen te combineren met welke online promotionele actie dan ook. Deze maatregel is meteen van kracht en van toepassing op alle nieuwe bestellingen van partners. LeaseWeb heeft hiertoe besloten om potentiële channel conflicten te voorkomen ten aanzien van prijsstelling en promotionele acties.

“Wij zullen aan elke bestaande Authorized Reseller Partner ook een partnermanager toewijzen, om de overgang naar het nieuwe partnermodel zo soepel mogelijk te laten verlopen,” zegt Hemminga. “Wij zijn ervan overtuigd dat het nieuwe programma voor partners nog meer incentives biedt om hun business te laten groeien.”

LeaseWeb’s nieuwe Reseller Partner Programma treedt vandaag wereldwijd in werking.

Het nieuwe Reseller Partner Programma vormt, tezamen met het Referral Partner Programma en het Specialized Partner Programma, het LeaseWeb Partner Network (LPN) - een uitgebreid raamwerk dat LeaseWeb’s partner ecosysteem ondersteunt. Bestaande en nieuwe partners die hierin geïnteresseerd zijn kunnen meer informatie vinden op https://www.leaseweb.com/partner-programs.

Aanvullende informatie
Video waarin het nieuwe LeaseWeb Reseller Partner Programma diepgaand wordt uitgelegd: https://www.youtube.com/watch?v=eiwoatznAuU

Over LeaseWeb
LeaseWeb is een van de grootste hosting merken ter wereld en levert Infrastructure-as-a-Service (IaaS) oplossingen aan meer dan 17.500 klanten wereldwijd, van MKB tot enterprise organisaties. De diensten bestaan onder andere uit: Public Cloud, Private Cloud, Bare Metal Servers, CDN (Content Delivery Network), Colocatie, Managed Hosting en Hybride oplossingen, met 24/7 support.

Met momenteel meer dan 65.000 fysieke servers in beheer, levert LeaseWeb sinds 1997 de infrastructuur voor organisatie-kritische websites, internetapplicaties, e-mailservers, beveiliging en opslagdiensten. LeaseWeb beheert 9 datacenters in Europa, Azië, en de Verenigde Staten, die allemaal zijn verbonden met een uitgebreid wereldwijd netwerk met een totale capaciteit van 5,0 Tbps. LeaseWeb (LeaseWeb) is een groep onafhankelijke bedrijven die opereren onder de merknaam LeaseWeb. LeaseWeb diensten worden onder andere verleend door LeaseWeb Netherlands B.V. (LeaseWeb Nederland), LeaseWeb USA, Inc. (LeaseWeb VS), LeaseWeb Deutschland GmbH (LeaseWeb Duitsland), LeaseWeb Asia Pacific PTE. LTD. (LeaseWeb Asia Pacific), en LeaseWeb CDN B.V. (LeaseWeb CDN). Deze separate bedrijven leveren hun diensten tevens via hun respectievelijke LeaseWeb Partners.

Voor meer informatie, ga naar www.leaseweb.com.

Mediacontact
Dyan Koning
PR & AR Marketing Executive
E-mail: PR@leaseweb.com
Tel: 0031 (0)646-351-821
Laatste van Leaseweb
Leaseweb brengt klanten dichterbij ‘always on’ met nieuwe DRaaS-dienst

Leaseweb en delaware Nederland ontwikkelen enterprise cloud-oplossing voor SAP S/4HANA

Leaseweb USA biedt met nieuw datacenter in Miami springplank naar Zuid-Amerika
Verstreken tijd: 6 jaar en 76 dagen
Leaseweb contact

Logo Leaseweb

Leaseweb sociaal

Leaseweb tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis