www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 62 dagen geleden)

Hogere positie in Google door nieuwe Argeweb SEO-tool

Hostingprovider Argeweb voegt de software rankingCoach toe aan haar diensten. rankingCoach is een online marketing tool die de website analyseert en een op maat gemaakt actieplan opstelt waarmee klanten een hogere positie in de zoekmachines bereiken. Hiermee stelt Argeweb ondernemers in staat om online nog succesvoller te worden.

De missie van Argeweb is om ondernemend Nederland succesvol online te krijgen. Met rankingCoach speelt Argeweb in op de behoefte van klanten om hun online vindbaarheid te verbeteren, een belangrijke stap in online succesvol zijn.

Eenvoudig aan de slag met SEO
De rankingCoach tool heeft alles te maken met zoekmachine optimalisatie, beter bekend als SEO (Search Engine Optimization). De tool biedt concrete stappen om de website van klanten te optimaliseren. De stappen bestaan bijvoorbeeld uit het aanpassen van teksten en het toevoegen van bepaalde zoekwoorden. Ook bevat de tool een concurrentievergelijking.

Snel resultaat
In samenwerking met het Duitse rankingCoach levert Argeweb de gebruiksvriendelijke SEO-tool. Koen van Deudekom (directeur Argeweb): “Online beter zichtbaar zijn zorgt voor meer bezoekers, meer opdrachten en zo meer omzet. Iets wat iedereen graag wil, maar wat vaak lastig te realiseren is. Met rankingCoach kunnen onze klanten eenvoudig zelf aan de slag met SEO en zo snel en eenvoudig beter gevonden worden in zoekmachines zoals Google.

Kostenefficiënt
Tot nu toe was voor veel ondernemers het inzetten van zoekmachine-optimalisatie een kostbare zaak gezien de vaak benodigde inhuur van (dure) SEO-consultants. Met de introductie van rankingCoach biedt Argeweb alle ondernemers een software-alternatief waarmee het verbeteren van de online vindbaarheid bereikbaar wordt vanaf slechts €3,95 per maand (excl. BTW).

Gebruiksvriendelijk
rankingCoach is zo gemaakt dat iedereen het kan gebruiken. Na een websitescan wordt een plan opgesteld met daarin verbeterpunten. De verbeterpunten worden uitgelegd middels tekst en video’s. Zo wordt de gebruiker stap voor stap door het verbeterproces geleid. Deze stappen zijn toegepast op het CMS dat de klant gebruikt voor zijn website. Het uitvoeren van deze opdrachten resulteert in een betere zichtbaarheid op het internet.

Gedetailleerde informatie over de versies, prijzen en looptijden zijn hier te vinden: https://www.argeweb.nl/seo-rankingcoach

Over Argeweb
Met meer dan 190.000 domeinnamen en het beheer van tienduizenden websites is Argeweb één van de grootste hostingproviders van Nederland. Al 15 jaar toonaangevend in de hostingbranche vanwege service, kwaliteit en een extra stapje zetten voor de klant.

Over rankingCoach
rankingCoach is in 2012 gestart met het leveren van software waarmee kleinere bedrijven hun eigen website eenvoudig zelf voor zoekmachines kunnen optimaliseren. De software ondersteunt op dit moment meer dan 15 Content-Management-systemen en Shopsystemen.
Laatste van Argeweb
Nog veel online kansen voor het MKB

Hogere positie in Google door nieuwe Argeweb SEO-tool

Argeweb biedt geavanceerde VPS gebruikers nog meer performance
Verstreken tijd: 6 jaar en 62 dagen

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials