Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (6 jaar en 179 dagen geleden)

SIGNET INTRODUCEERT ZAKELIJK ONBEPERKT BELLEN NAAR VAST ÉN MOBIEL IN NEDERLAND ÉN EUROPA

Son, 20 juli 2015 - Signet, zakelijke internet- en telecomprovider uit Eindhoven introduceert zakelijk onbeperkt bellen naar vast én mobiel. Er zijn twee varianten: een Onbeperkt Bellen Nederland abonnement en een Onbeperkt Bellen Europa abonnement waarin 26 bestemmingen zijn opgenomen.

Uniek
Nog niet eerder was er voor zakelijke gebruikers een abonnement beschikbaar waarmee gesprekken naar zowel vast én mobiel en bestemmingen binnen Europa afgekocht konden worden. Signet heeft hiermee een primeur en verwacht vele zakelijke gebruikers aan te trekken. Eerder was het al mogelijk om VoIP telefonie van Signet af te nemen tegen zeer lage gesprekskosten. Onbeperkt bellen wordt nu aan het portfolio toegevoegd. Een groot voordeel voor bedrijven die veel binnen Europa bellen, is dat ze af zijn van al die verschillende gesprekstarieven. Alle bestemmingen worden immers afgerekend met dezelfde belbundel.

Per gebruiker
Het Onbeperkt Bellen abonnement is gebaseerd op een belbundel, samengesteld op basis van het betalen-per-gebruiker principe. Hierdoor sluit het abonnement naadloos aan bij andere SaaS- en kantoor-applicaties, zoals hosted telefooncentrales. Per gebruiker wordt een spraakkanaal + onbeperkt bellen bundel geleverd. Alle collega’s (ook op eventuele nevenvestigingen) bellen uit dezelfde bundel waardoor de klant nooit voor verrassingen komt te staan. Net zoals bij data kan de gebruiker nu ook zijn telefonie onbeperkt gebruiken zonder per minuut te hoeven afrekenen.

Goedkope abonnementen
De abonnementen worden voor € 10,- (Onbeperkt bellen Nederland) en € 15,- (Onbeperkt bellen Europa) per gebruiker per maand (excl. BTW) aangeboden. Hiermee belt de gebruiker onbeperkt naar alle bestemmingen in de bundel, zowel naar vast als mobiel. Op beide bundels is een Fair Use Policy van toepassing. Bij het abonnement ontvangt de klant een nieuw telefoonnummer, waarbij hij de keuze heeft uit een regio gebonden of 085-bedrijfsnummer. Daarnaast is het mogelijk om bestaande telefoonnummers te porteren en nieuwe nummers en nummerblokken aan te vragen.

Voor resellers is er een aantrekkelijk partnerprogramma beschikbaar.

Bestemmingen Onbeperkt Bellen Europa abonnement
De volgende 26 vaste en mobiele bestemmingen zijn onderdeel van het Europa abonnement: België; IJsland; Portugal; Bulgarije; Italië; Roemenië; Denemarken; Kroatië; Spanje; Duitsland; Luxemburg; Tsjechië; Finland; Malta; Vaticaanstad; Frankrijk; Nederland; Verenigd Koninkrijk; Griekenland; Noorwegen; Zwitserland; Hongarije; Oostenrijk; Zweden; Ierland en Polen. De volledige lijst met bestemmingen en uitzonderingen is te vinden op: www.signet.nl/onbeperktbellen

Tot 31-12-2015 kunt u kosteloos overstappen en aansluiten naar een Onbeperkt bellen abonnement. Neem contact op met Signet om vandaag nog te starten met Zakelijk Onbeperkt Bellen. Wilt u meer weten over de producten van Signet? Kijk dan op: www.signet.nl

VOOR DE REDACTIE

Over Signet
Signet is sinds 1996 als netwerkonafhankelijke internet service provider in staat om internet- en telecomdiensten op meer dan 30 verschillende glasvezel- en DSL-netwerken in Nederland aan te bieden en heeft hiermee de grootste dekking op zakelijke netwerken in Nederland. Hiermee kunt u landelijk elke vestiging en thuiswerker aansluiten en meerdere locaties onderling koppelen. Kijk op signet.nl/postcodecheck en zie waarop uw bedrijf aangesloten kan worden

Signet maakt sinds december 2013 onderdeel uit van de IT-Ernity groep met vestigingen in Eindhoven, Amsterdam, Rotterdam, Papendrecht en Zwolle. IT-Ernity bestaat uit een aantal bedrijfsonderdelen die ieder een specifiek marktsegment bedienen en gezamenlijk een volledig palet aan ISP-diensten bieden: van domeinnaam registratie en het hosten van websites en –shops tot en met managed services, waaronder het beheren van de dedicated en cloudinfrastructuur voor onze klanten, inclusief de daartoe benodigde connectiviteit vanuit Signet zoals internet, VoIP telefonie en managed netwerkoplossingen. Voor meer informatie kijkt u op www.it-ernity.nl

Voor meer informatie:

E-mail: info@signet.nl
www.signet.nl
Laatste van Signet
Signet neemt Breedband volledig over

Signet en Xelion starten met gezamelijke distributie van telefonie- en communicatieoplossing in de cloud, speciaal voor het dealerkanaal.
Flexso Nederland opent eerste filialen in Utrecht en Den Bosch

LANCOM voor de vijfde keer op rij VPN-kampioen in techconsult Professional User Rating 2021

Zscaler-onderzoek: “security-misconfiguraties grootste oorzaak van cyberaanvallen op public cloud-omgevingen”

NTT biedt Cyber Threat Sensor aan klanten na SolarWinds-aanval

Trend Micro voegt geavanceerde cloud-native container security toe aan zijn Cloud One services-platform

Macaw en Northwave bundelen krachten om meer bedrijven te helpen zich te weren tegen cyberdreigingen

Citrix kondigt overname Wrike aan

90% van de Europese CEO’s: cruciaal om wendbaar te zijn, slechts 21% is het daadwerkelijk

Ondanks zorgen rond security groeit het vertrouwen van IT-professionals in de public cloud
Clarity Benelux breidt team uit met twee nieuwe talenten

Veel verschillende IT-systemen veroorzaken hinder in zorgsector

GTT verbetert managed securitydiensten met Fortinet Security Fabric

BOYS WITH BRAINS ZIET EXPLOSIEVE GROEI DOOR CORONA

Sitecore haalt investeringsplan van 1,2 miljard dollar binnen om groei te versnellen

Seamless integration of The Voice of O365 and CONTACTCENTER4ALL

Schneider Electric neemt DC Systems B.V. over om innovaties in elektrische distributie te bevorderen

De wereldwijde crisis beïnvloedt de supply chains van bedrijven

Digitale huisartsenpost vanaf vandaag ook beschikbaar voor alle inwoners van Drenthe

Lockdown belemmert tech-vrouwen in loopbaanontwikkeling

BIS|Econocom project bij Rijksoverheid wint Cisco WebexOne Award

CyberArk biedt gratis controle-tool voor SolarWinds klanten

Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio
Verstreken tijd: 6 jaar en 179 dagen

Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Techone B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Orange Cyberdefense