www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (6 jaar en 96 dagen geleden)

FiberRevolution Nederland benoemt Raad van Advies

Razendsnel glasvezel vraagt actieve Raad van Advies

De directie van FiberRevolution Nederland BV (FiberRevolution) heeft een Raad van Advies benoemd die haar komende jaren actief gaat ondersteunen. De Raad van Advies bestaat uit industry experts die met kennis, netwerk en ervaring de directie terzijde zal staan bij de realisatie van de ambitieuze groeistrategie. Jochem Regtuit, algemeen directeur van FiberRevolution licht toe: 'Wij zijn zeer verheugd dat deze gezaghebbende experts ons gevraagd en ongevraagd van advies willen dienen over allerlei onderwerpen waar wij mee te maken krijgen, zowel in termen van marktbewerking, uitbouw van onze dienstverlening alsook het in goede banen begeleiden van de organisatorische groei. De Raad van Advies start met twee leden en zal mogelijk in de toekomst uitgebreid worden.'

Toegetreden tot Raad van Advies van FiberRevolution Nederland BV zijn:

Luuk Pals (1963) heeft meer dan 20 jaar ervaring in international business development, product innovatie en new business management binnen de ICT sector. Luuk begon zijn carriere bij Granada International, Philips Broadband Networks (USA) en Philips Electronics waar hij succesvol internationale strategische allianties ontwikkelde met grote telecom- en kabeloperators. Daarna bracht hij als Vice President het bedrijf Genexis van nationaal naar een Europese marktleider en wereldwijde speler op het gebied van glasvezelmodems voor de Fiber-to-the-Home netwerken (FttH) markt. Zijn ervaring alsmede zijn uitvinding van een indoor POF (polymer optical fiber) concept, waarmee een betrouwbare, supersnelle en draad(loze) internet en WiFi verbinding ontstaat binnen woningen en bedrijfsruimten, vormt inmiddels de basis van Innovience International BV. Daarnaast is Luuk actief geweest als bestuurslid van het eSociety Platform Nederland, de community waarin bedrijfsleven, overheid en maatschappelijke sectoren gezamenlijk werken aan een breedbandige toekomstvaste digitale infrastructuur in Nederland.

Marc Steenbergen (1970) heeft meer dan 20 jaar ervaring in ICT. Hij combineert zijn bedrijfs- en organisatiekundige achtergrond met een sterk gevoel voor commercie en strategisch inzicht in technologieontwikkelingen. Na de start van zijn carriere bij AT&T Networks Systems, later Lucent Technologies, kwam hij via Cap Gemini Ernst & Young bij Atos Origin in dienst waar hij vele grote uitbestedingcontracten heeft binnengehaald en begeleid en hij diverse jaren commercieel directeur was van de business unit End User Services. Vanaf 2007 was hij Managing Director van Traxon Technologies Europe, een fabrikant van innovatieve bestuurbare LED verlichting. Na de verkoop van Traxon Technologies aan Osram keerde Marc terug in de ICT als commercieel directeur bij T-Systems Nederland. Op dit moment is Marc actief als Business Development Executive bij IBM, met de focus op de kansen die cloud computing biedt aan bedrijven, organisaties, startups en ecosysteem partners.

Over FiberRevolution
FiberRevolution is medio 2014 ontstaan vanuit het idee dat open en betaalbaar zakelijk glasvezel (FttO) van levensbelang is voor de toekomst van de BV Nederland. FiberRevolution Nederland maakt dit mogelijk voor ondernemers(verenigingen), instellingen en vastgoedpartijen: collectief glasvezel tegen eerlijke scherpe prijzen met transparante spelregels. Geen verplichte afname van diensten maar een volledig open toegang tot, en vrije keuze uit, een speelveld van concurrerende dienstenaanbieders. Het heeft zakelijke netwerken gerealiseerd op bedrijventerreinen in Tilburg, Rotterdam en Nieuwkoop.

FiberRevolution Nederland BV
Business Park Rotterdam The Hague Airport
Fairoaksbaan 70
3045 AS Rotterdam
Web: www.fiberrevolution.nl

Contactpersoon Jochem Regtuit
Email: info@fiberrevolution.nl
Mobiel: 0626746022
Laatste van FiberRevolution Nederland BV
Ondernemers in Boskoop gaan voor glasvezel

Glasvezelnetwerk industriepark Kraaiven Tilburg van start

Glasnet Heemskerk van start
Verstreken tijd: 6 jaar en 96 dagen
FiberRevolutio.. contact

Logo FiberRevolution Nederland BV

FiberRevolutio.. sociaal

FiberRevolutio.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis