www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 65 dagen geleden)
PR: Whizpr

VisionsConnected voldoet aan internationale richtlijn voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

MVO tot en met 2020 verankerd in bedrijfsstrategie

Amsterdam, 16 juli 2015 - VisionsConnected, leverancier van cloud-based videoconferencing en unified communications, voldoet sinds deze week aan de ISO 26000-norm: de internationale richtlijn voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). VisionsConnected vindt het belangrijk ook buiten zijn dienstverlening een positieve bijdrage te leveren aan de maatschappij. Door middel van een toetsbaar plan van aanpak zijn de MVO-doelstellingen nu tot en met 2020 verankerd in de bedrijfsstrategie.

Doelstellingen
Gezien het internationale werkveld en de huidige ontwikkelingen in de markt, lag het voor de hand de ISO 26000-richtlijn te gebruiken voor de uitwerking van het MVO-beleid. Om hieraan te voldoen, heeft VisionsConnected zijn voormalige MVO-beleid geconcretiseerd. Ook is verder uitgediept hoe MVO in de toekomst een prominente plaats krijgt binnen de algehele bedrijfsstrategie. Hiervoor zijn doelen geformuleerd voor de korte, middellange en lange termijn. Op korte termijn geeft VisionsConnected prioriteit aan het verduurzamen van de eigen bedrijfsvoering. Hiervoor wordt onder andere de CO2-besparing die videoconferencing oplevert, meetbaar gemaakt. Verder zijn tot en met 2020 thema’s als eerlijk zaken doen, maatschappelijke betrokkenheid en milieu belangrijk.

Gaby de Bruijn, MVO manager bij VisionsConnected: “Videoconferencing en unified communications zijn op zichzelf al ‘groene’ diensten, maar we kunnen nog veel meer doen. We willen een leidende rol spelen in het veranderen van de manier waarop mensen met elkaar samenwerken, maar daarnaast ook een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij, de economie en het milieu. Het plan van aanpak hiervoor is nu klaar.”

Belangrijk thema
MVO is sinds de oprichting al een belangrijk thema voor VisionsConnected. Intern is de afgelopen jaren al flink ingespeeld op duurzaamheid. Zo staat de ontwikkeling van medewerkers centraal, bestaat het wagenpark uitsluitend uit auto’s met energielabel A en biedt de organisatie ruimte voor herintreders. Daarnaast wordt alles in het bedrijfsrestaurant lokaal ingekocht en zet VisionsConnected zich in voor maatschappelijke initiatieven.

Raymond Alves, oprichter en CEO van VisionsConnected: “Ondernemen gaat over geloven in wat je kan en wat je te bieden hebt. Met die visie onderscheiden we ons ook van onze concurrenten. Wij worden blij als we leuke reacties krijgen van eindgebruikers die fijn geholpen zijn. Of als we horen dat we een bijdrage hebben kunnen leveren aan een maatschappelijke discussie, bijvoorbeeld over hoe de kosten van care/cure worden teruggebracht. Die maatschappelijke rol gaat de komende jaren alleen maar belangrijker worden. Persoonlijk word ik geraakt als mijn collega’s, klanten, partners, leveranciers met trots vertellen hoe bijzonder zij het vinden om met ons samen te werken om wie wij zijn als organisatie en waar we voor staan. MVO gaat ons hierbij verder in ondersteunen.”

Meer informatie over de invulling van het MVO-beleid is hier te vinden.

Over VisionsConnected
De visie van VisionsConnected is dat video en unified communication “will change the way people collaborate”. De VisionsConnected Services hebben één belangrijke focus: het bieden van de ultieme gebruikerservaring. Wij zorgen dat gebruikers wereldwijd waar, wanneer en hoe zij maar willen op een veilige manier met elkaar kunnen samenwerken. Of men nu gebruik maakt van een smartphone, tablet, videoconferencing of Unified Communications-oplossing. De VisionsConnected Services variëren van het verbinden van hardware en software endpoints tot volledig cloud-based managed videoservices voor een vast bedrag per maand.

VisionsConnected ondersteunt klanten in meer dan 120 landen en is gevestigd in Nederland (Hoofdkantoor), België en Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Noorwegen en de Verenigde Arabische Emiraten. VisionsConnected heeft verschillende certificeringen waaronder Cisco Master ATP en Cloud Managed Service Provider, Polycom en LifeSize. Daarnaast heeft VisionsConnected een management systeem voor informatiebeveiliging en kwaliteit volgens ISO27001:2013 en ISO9001:2008. de Information Security Management System Standard ISO/ IEC 27001 : 2013.

Meer informatie: www.visionsconnected.nl

VisionsConnected
Robert Blaas
E-mail: robert.blaas(at)visionsconnected.com
Telefoon: 020 580 00 905

Whizpr
Marjan Schrader/Winnie Silvertand/Mandy Willemsen
E-mail: visionsconnected(at)whizpr.nl
Telefoon: 0317 410 483
Laatste van VisionsConnected
Cisco verlengt Cloud Managed Service Provider-certificering voor VisionsConnected

VisionsConnected introduceert persoonlijke virtuele vergaderruimte: VCLounge
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 6 jaar en 65 dagen
VisionsConnect.. contact

Logo VisionsConnected

VisionsConnect.. sociaal

VisionsConnect.. tweets

Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR
Logo Experis