www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (6 jaar en 11 dagen geleden)

AFAS Software kiest voor echte e-facturatie via eVerbinding

AFAS legt de eVerbinding

Vanaf vandaag is eVerbinding beschikbaar in de software van AFAS. Productmanager Henk van der Schuur legt uit: "We merkten een behoefte bij onze klanten voor de ondersteuning van eVerbinding. Vooral bij accountants en administratiekantoren, die doorgaans veel facturen te verwerken hebben. We hebben het daarom mogelijk gemaakt om verkoop- en inkoopfacturen als e-Factuur via eVerbinding te verstrekken of verwerken.”

Deze e-factuur wordt nog steeds volledig automatisch gegenereerd in UBL2.1-formaat, maar kan vanaf nu niet alleen via e-mail verstrekt worden, maar ook via eVerbinding.

eVerbinding meldt het bedrijf aan in het e-facturatienetwerk PEPPOL, waardoor het bedrijf bereikbaar is voor iedereen die e-facturen verzendt. Via eVerbinding kunnen de facturen in de software worden afgeleverd en verwerkt, ook van andere softwareleveranciers.

Het werken met eVerbinding heeft nog een aantal andere voordelen zoals een extra beveiligingslaag, en een UBL-viewer die het PDF-bestand op termijn overbodig zou kunnen maken. Ook is het mogelijk om een machtiging aan de intermediair (zoals een accountant) te geven, zodat deze direct een kopie in de administratie ontvangt.

Elektronische facturatie moet voor de gebruikers zo gemakkelijk mogelijk zijn. Om deze reden is eVerbinding volledig geïntegreerd in de software van AFAS. Na een eenvoudige activering, kan de gebruiker direct starten met het platform van eVerbinding. Elektronische facturen vanuit de leveranciers of naar klanten worden vervolgens via het platform van eVerbinding automatisch in de administratie ingelezen. AFAS klanten die hiermee aan de slag gaan, rekenen af met eVerbinding met behulp van een prepaid model.

Om e-factureren nog eenvoudiger en toegankelijker te maken, ondersteunt AFAS ‘Simplerinvoicing FULL’. Dit betekent dat je zowel de inkoopfacturen als de verkoopfacturen kan uitwisselen via beveiligde e-facturatienetwerken, zoals PEPPOL. Meer weten? http://everbinding.nl/afas/

Over eVerbinding
eVerbinding is hét platform voor een veilige elektronische uitwisseling van financiële documenten voor het MKB via beveiligde e-facturatienetwerken. eVerbinding biedt het MKB echte machine-to-machine e-facturatie vanuit de eigen gebruikte software. Alle soorten facturen komen via eVerbinding in één stroom automatisch in de administratie: pdf tot echte e-factuur. De factuur is direct klaar voor verwerking zonder risico op invoer- en/of herkenningsfouten.
www.eVerbinding.nl

Noot voor de redactie niet voor publicatie:

Contactpersoon Marketing/PR
Voor beeldmateriaal of meer informatie kunt u contact opnemen met Sarah Hokken - Marketing Manager eVerbinding, telefoonnummer 088-440 6633 of e-mailadres sh@eVerbinding.nl.
Laatste van eVerbinding
Drie Hoogheemraadschappen binnen één uur klaar voor EU-richtlijn 2014/55/EU met AllSolutions en eVerbinding

eVerbinding helpt netbeheerder Stedin bij elektronische facturen

AFAS Software kiest voor echte e-facturatie via eVerbinding