www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (6 jaar en 134 dagen geleden)
PR: MCS PR

Pure Storage breidt FlashStack CI en P3 Partnerprogramma verder uit

Nieuw: ondersteuning van Microsoft SQL Server en Citrix XenDesktop

Amsterdam, 14 juli 2015 - Solid-state array-fabrikant Pure Storage heeft zijn FlashStack Converged Infrastructure (CI) uitgebreid met ondersteuning van Microsoft SQL Server en Citrix XenDesktop. Daarnaast heeft Pure ook een nieuwe laag toegevoegd aan zijn P3 Partner Program: FlashStack CI Accreditation Partner. Hierdoor kan een grotere groep partners de FlashStack CI-producten aan klanten leveren.

FlashStack CI is een flexibele, op flash-geheugen gebaseerde infrastructuuroplossing, die de nieuwste technologie op het gebied van computers, netwerken, opslaghardware en virtualisatiesoftware samenvoegt tot één, nauw geïntegreerde architectuur. Deze oplossing kan sneller worden uitgerold, vermindert de IT-kosten en de operationele risico's. Verder wordt de implementatie van een volledig op flash-geheugen gebaseerde infrastructuur gestroomlijnd. FlashStack CI biedt nu ook de Pure Storage FlashArray productfamilie met configuraties voor Microsoft SQL Server en Citrix XenDesktop. Eerder waren al configuraties voor Cisco UCS Blade Servers, Cisco Nexus switches, VMware vSphere 5 en VMware Horizon 6 beschikbaar.

“Sinds de lancering van FlashStack CI, in december 2014, zijn onze partners en klanten zeer positief over onze CI-oplossingen. Dankzij onze nieuwe, volledig op flash gebaseerde oplossingen voor convergente infrastructuur, kunnen onze partners klanten helpen bij de transitie naar een ‘all-flash’ opslaginfrastructuur”, zegt Michael Sotnick, vice president of Global Channels and Alliances bij Pure Storage. “Het bewezen succes van onze oplossingen heeft ook nieuwe, wereldwijde partners aangetrokken. Met de introductie van configuraties voor Microsoft SQL Server en Citrix XenDesktop, biedt FlashStack CI klanten en partners de prestaties, eenvoud, beschikbaarheid en betrouwbaarheid die zij nodig hebben om nieuwe omzetkansen te benutten en een voorsprong te nemen op de concurrentie.”

Steeds meer IT-afdelingen kijken naar oplossingen die gebaseerd zijn op geconvergeerde infrastructuren om hun datacenterontwerpen te vereenvoudigen. FlashStack CI stroomlijnt het proces van selecteren, plannen, ontwerpen, implementeren en ondersteunen van de infrastructuur van het gehele datacentrum, gebaseerd op virtualisatie en flash-geheugen. Daarnaast voorkomt FlashStack CI performance-knelpunten, verbetert de betrouwbaarheid van de infrastructuur en biedt forse besparingen op het gebied van stroomverbruik, koeling en rack-ruimte.

Nieuwe FlashStack CI voor XenDesktop en SQL Server
De Pure Storage FlashStack CI voor Citrix XenDesktop 7.6 biedt virtuele applicaties en desktops, waarmee bedrijven veilig een mobiele infrastructuur met de snelheid van flash-geheugen kunnen inrichten. De configuraties kunnen probleemloos 7500 productierijpe virtuele machines in een enkel rack leveren. Hierdoor kunnen mobiele werkplekken en applicaties gevirtualiseerd worden met  hoge prestaties, een lage latency en een prettige gebruikerservaring. Zo kunnen organisaties de productiviteit van medewerkers verhogen, zonder onderbrekingen of uitval. Citrix XenDesktop is geoptimaliseerd voor elk apparaat om aan de uiteenlopende eisen op het gebied van prestaties, beveiliging en mobiliteit van individuele gebruikers te voldoen; tegelijkertijd maakt het de uitrol en het beheer van virtuele desktopomgevingen eenvoudiger.

De Pure Storage FlashStack CI voor Microsoft SQL Server 2014 biedt bedrijfskritische prestaties voor alle workloads en biedt snellere data-analyses. SQL Server-implementaties die zeer hoge prestaties vragen zijn bij uitstek geschikt voor FlashStack CI-integratie, omdat deze eenvoudige en herhaalbare SQL-infrastructuren biedt met voorspelbare prestaties bij lagere kosten. Een eenvoudige uitrol leidt tot snellere rapportages en bevragingen, zodat er beter geïnformeerd beslissingen kunnen worden genomen.

FlashStack CI Partner Accreditation
De nieuwe FlashStack CI Partner Accreditation breidt de verkoopmogelijkheden van FlashStack uit naar een grotere groep Pure Storage P3-partners. Die kunnen daarmee nieuw kansen benutten en hun omzet vergroten. Klanten van FlashStack CI hebben nu de keuze om ondersteuning van een FlashStack Authorized Support Partner te ontvangen, of direct van één van de infrastructuurleveranciers die de basis van FlashStack vormen: Pure Storage zelf, VMware of Cisco. Deze optie is een uitbreiding van het eerder bekend gemaakte programma, dat FlashStack Authorized Support Partner Accreditation biedt aan partners die single-call support voor de gehele oplossingsketen bieden. Voor klanten betekent dit een uitgebreide keuze aan oplossingen, uitgebreidere hulp tijdens de ontwerpfase en een breder scala aan diensten.

Over Pure Storage
Pure Storage, de marktleidende onafhankelijke leverancier van solid state-arrays, maakt een brede inzet van flash-geheugen in datacenters mogelijk. De all-flash enterprise arrays van Pure Storage bieden in vergelijking met mechanische schijven betere prestaties en hogere efficiëntie aan, tegen een lagere prijs per opgeslagen gigabyte. De Pure Storage FlashArrays zijn ideaal voor high-performance workloads, waaronder servervirtualisatie en -serverconsolidatie, desktopvirtualisatie (VDI), database (OLTP-database, real time analytics) en cloud computing. Voor meer informatie: http://www.purestorage.com.

Voor meer informatie:
MCS PR, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@mcspr.nl.
Laatste van Pure Storage
Rose Mensink treedt toe tot Fullstaq als CMO

Uniserver levert de nieuwe ‘cloudmotor’ van Soluno BC

RobotWise organiseert tijdens de voorjaarsvakantie gratis dag voor leerlingen van Amstelveense basisschool

Loopbaansector heeft last van lage werkloosheid
T-Mobile bekroond door umlaut met “Best in Test” wereldwijd

Nederlandse digitale innovator Sam Media wint Meffy Award met VR-streamingdienst Mobio360

ALLEENINKT.NL GAAT 8 RETAILONDERNEMERS HELPEN

Gedateerde roostersoftware zorgt voor stevige omzetverliezen

Zyxel roept mkb op een effectieve cyberbeveiligingsstrategie op te bouwen

Red Hat verbetert Kubernetes voor traditionele en cloud-native applicaties met nieuwste versie Red Hat OpenShift

Ruim kwart ondernemers vertrouwt extraverte fiscaal-professional niet

Vijf mogelijke vormen van autolease

Citrix-onderzoek: Bedrijven lopen toptalent mis als werken op afstand niet permanent wordt omarmd

Logistiek dienstverlener De Rijke Group maakt orders verwerken volledig digitaal met low-code platform van Mendix

Advocatenkantoor NautaDutilh kiest voor Sentia als managed service partner

Panasonic Toughbook: de ultieme personalisatie

Europese consumenten zijn teleurgesteld in digitale vernieuwing

Onderzoeksrapport van FortiGuard Labs: cybercriminelen volgen de online activiteiten van werknemers op de voet

Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Appian uitgeroepen tot 2021 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Applicatie Platforms

TIE Kinetix introduceert real-time disaster recovery dienstverlening voor bedrijfskritische data
Verstreken tijd: 6 jaar en 134 dagen

Logo MCS PR
Pure Storage contact

Logo Pure Storage

info@purestorage.com
  www.purestorage.com
Pure Storage sociaal

Pure Storage tweets

Logo umlaut
Logo Sam Media
Logo Alleeninkt.nl
Logo Tesorion
Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys