www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (6 jaar en 76 dagen geleden)
PR: MCS PR

Pure Storage breidt FlashStack CI en P3 Partnerprogramma verder uit

Nieuw: ondersteuning van Microsoft SQL Server en Citrix XenDesktop

Amsterdam, 14 juli 2015 - Solid-state array-fabrikant Pure Storage heeft zijn FlashStack Converged Infrastructure (CI) uitgebreid met ondersteuning van Microsoft SQL Server en Citrix XenDesktop. Daarnaast heeft Pure ook een nieuwe laag toegevoegd aan zijn P3 Partner Program: FlashStack CI Accreditation Partner. Hierdoor kan een grotere groep partners de FlashStack CI-producten aan klanten leveren.

FlashStack CI is een flexibele, op flash-geheugen gebaseerde infrastructuuroplossing, die de nieuwste technologie op het gebied van computers, netwerken, opslaghardware en virtualisatiesoftware samenvoegt tot één, nauw geïntegreerde architectuur. Deze oplossing kan sneller worden uitgerold, vermindert de IT-kosten en de operationele risico's. Verder wordt de implementatie van een volledig op flash-geheugen gebaseerde infrastructuur gestroomlijnd. FlashStack CI biedt nu ook de Pure Storage FlashArray productfamilie met configuraties voor Microsoft SQL Server en Citrix XenDesktop. Eerder waren al configuraties voor Cisco UCS Blade Servers, Cisco Nexus switches, VMware vSphere 5 en VMware Horizon 6 beschikbaar.

“Sinds de lancering van FlashStack CI, in december 2014, zijn onze partners en klanten zeer positief over onze CI-oplossingen. Dankzij onze nieuwe, volledig op flash gebaseerde oplossingen voor convergente infrastructuur, kunnen onze partners klanten helpen bij de transitie naar een ‘all-flash’ opslaginfrastructuur”, zegt Michael Sotnick, vice president of Global Channels and Alliances bij Pure Storage. “Het bewezen succes van onze oplossingen heeft ook nieuwe, wereldwijde partners aangetrokken. Met de introductie van configuraties voor Microsoft SQL Server en Citrix XenDesktop, biedt FlashStack CI klanten en partners de prestaties, eenvoud, beschikbaarheid en betrouwbaarheid die zij nodig hebben om nieuwe omzetkansen te benutten en een voorsprong te nemen op de concurrentie.”

Steeds meer IT-afdelingen kijken naar oplossingen die gebaseerd zijn op geconvergeerde infrastructuren om hun datacenterontwerpen te vereenvoudigen. FlashStack CI stroomlijnt het proces van selecteren, plannen, ontwerpen, implementeren en ondersteunen van de infrastructuur van het gehele datacentrum, gebaseerd op virtualisatie en flash-geheugen. Daarnaast voorkomt FlashStack CI performance-knelpunten, verbetert de betrouwbaarheid van de infrastructuur en biedt forse besparingen op het gebied van stroomverbruik, koeling en rack-ruimte.

Nieuwe FlashStack CI voor XenDesktop en SQL Server
De Pure Storage FlashStack CI voor Citrix XenDesktop 7.6 biedt virtuele applicaties en desktops, waarmee bedrijven veilig een mobiele infrastructuur met de snelheid van flash-geheugen kunnen inrichten. De configuraties kunnen probleemloos 7500 productierijpe virtuele machines in een enkel rack leveren. Hierdoor kunnen mobiele werkplekken en applicaties gevirtualiseerd worden met  hoge prestaties, een lage latency en een prettige gebruikerservaring. Zo kunnen organisaties de productiviteit van medewerkers verhogen, zonder onderbrekingen of uitval. Citrix XenDesktop is geoptimaliseerd voor elk apparaat om aan de uiteenlopende eisen op het gebied van prestaties, beveiliging en mobiliteit van individuele gebruikers te voldoen; tegelijkertijd maakt het de uitrol en het beheer van virtuele desktopomgevingen eenvoudiger.

De Pure Storage FlashStack CI voor Microsoft SQL Server 2014 biedt bedrijfskritische prestaties voor alle workloads en biedt snellere data-analyses. SQL Server-implementaties die zeer hoge prestaties vragen zijn bij uitstek geschikt voor FlashStack CI-integratie, omdat deze eenvoudige en herhaalbare SQL-infrastructuren biedt met voorspelbare prestaties bij lagere kosten. Een eenvoudige uitrol leidt tot snellere rapportages en bevragingen, zodat er beter geïnformeerd beslissingen kunnen worden genomen.

FlashStack CI Partner Accreditation
De nieuwe FlashStack CI Partner Accreditation breidt de verkoopmogelijkheden van FlashStack uit naar een grotere groep Pure Storage P3-partners. Die kunnen daarmee nieuw kansen benutten en hun omzet vergroten. Klanten van FlashStack CI hebben nu de keuze om ondersteuning van een FlashStack Authorized Support Partner te ontvangen, of direct van één van de infrastructuurleveranciers die de basis van FlashStack vormen: Pure Storage zelf, VMware of Cisco. Deze optie is een uitbreiding van het eerder bekend gemaakte programma, dat FlashStack Authorized Support Partner Accreditation biedt aan partners die single-call support voor de gehele oplossingsketen bieden. Voor klanten betekent dit een uitgebreide keuze aan oplossingen, uitgebreidere hulp tijdens de ontwerpfase en een breder scala aan diensten.

Over Pure Storage
Pure Storage, de marktleidende onafhankelijke leverancier van solid state-arrays, maakt een brede inzet van flash-geheugen in datacenters mogelijk. De all-flash enterprise arrays van Pure Storage bieden in vergelijking met mechanische schijven betere prestaties en hogere efficiëntie aan, tegen een lagere prijs per opgeslagen gigabyte. De Pure Storage FlashArrays zijn ideaal voor high-performance workloads, waaronder servervirtualisatie en -serverconsolidatie, desktopvirtualisatie (VDI), database (OLTP-database, real time analytics) en cloud computing. Voor meer informatie: http://www.purestorage.com.

Voor meer informatie:
MCS PR, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@mcspr.nl.
Laatste van Pure Storage
Pure Storage breidt as-a-Service-aanbod uit ter ondersteuning van bedrijfsresultaten

Pure's Evergreen abonnement op innovatie bereikt nieuwe mijlpaal: meer dan 7.000 upgrades sinds 2015

Pure Storage helpt partners met het versterken van hun business
De UvA/HvA heeft Bergler Flex Solutions (wederom) de recente Europese aanbesteding Inhuur Tijdelijk ICT Personeel gegund

KnowBe4 presenteert winnaars 2021 EMEA Partner Programme Awards

Het Rode Kruis biedt veilig vervoer met WEBFLEET
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Verstreken tijd: 6 jaar en 76 dagen

Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks