www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2502 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Dell wereldwijde reseller van cloudgebaseerde wifi- en mobility-oplossingen van Aerohive Networks

Amstelveen, 8 juli 2015Aerohive Networks® (NYSE:HIVE), aanbieder van wifi- en cloudgebaseerde mobiele netwerkoplossingen, kondigt aan dat Dell haar wereldwijde reseller wordt. Klanten van Dell kunnen nu kiezen voor een sterke combinatie van de wifi- en cloudservices van Aerohive in combinatie met het brede scala aan oplossingen van Dell; van het datacenter tot aan de endpoint apparatuur. Dell en Aerohive hebben de handen ineengeslagen om hun gezamenlijke visie op cloudgebaseerde IT om te zetten naar simpele en gestroomlijnde operations, configuratie, monitoring en troubleshooting voor alle elementen van de netwerken van klanten.

Door mobiele technologieën kunnen organisaties klantbinding een enorme boost geven, de productiviteit verbeteren en online samenwerken stimuleren. Mede dankzij deze ontwikkelingen hebben bedrijven de business kunnen laten groeien. Deze ontwikkeling vraagt om een robuuste, schaalbare en beheersbare wifi- en mobility-infrastructuur.

Dell gaat de award-winnende cloudgebaseerde wifi-oplossingen naast haar normale productportfolio verkopen, zoals de Aerohive 802.11 accesspoints en het cloudplatform HiveManager® NG. HiveManager NG centraliseert het beheer, overzicht en monitoren van mobiele netwerken. Dit geeft een nieuwe invulling aan de complexiteit en flexibiliteit van netwerken. Zo kan men binnen vijftien minuten een compleet en schaalbaar enterprise-class netwerk opzetten.

“Onze klanten willen een simpele, schaalbare en kosteneffectieve draadloze netwerkoplossing”, zegt Tom Burns, vice president en general manager van Dell Networking & Enterprise Infrastructure. “Nu IT steeds vaker naar de cloud verhuist, denken wij dat de combinatie van onze capaciteit om klanten te binden en de wifi-oplossingen van Aerohive gaat zorgen voor next generation oplossing voor onze klanten.”

David Flynn, CEO van Aerohive Networks: “Cloudmanagement heeft de kracht in zich om enterprise netwerken minder complex en schaalbaar te maken. Dit zien we keer op keer bij onze 19.000 klanten. We zijn vereerd dat Dell heeft gekozen om onze producten te resellen en ik kijk er dan ook naar uit om met hen samen te werken. Met onze samenwerking brengen we de voordelen van mobiliteit en cloud van endpoint devices helemaal naar het datacenter.”

Over Dell
Dell Inc. luistert naar zijn klanten en partners en levert innovatieve technologieën en diensten die hen de mogelijkheid geven om meer te doen. Meer informatie: www.dell.com.

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) maakt het klanten mogelijk om simpel en vertrouwd aan te sluiten op  informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het eenvoudige, schaalbare en veilige platform zorgt voor grenzeloze mobiliteit. Voor alle 19.000 klanten is elke accesspoint een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Sunnyvale in Californië.

Meer informatie is beschikbaar via www.aerohive.com. Volg Aerohive op Twitter @Aerohive, abonneer u op de weblog en word lid van onze community en ‘like’ ons op Facebook

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: our ability to continue to attract, integrate, retain and train skilled personnel, general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent quarterly report on Form 10-Q. Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit PR
Lisanne van der Drift
Aerohive@marcommit.nl
Laatste van Aerohive
Aerohive lanceert in 2018 meer dan 50 innovaties

Aerohive HiveManager Shortcuts maakt op spraak gebaseerd beheer van netwerkinfrastructuur mogelijk

Aerohive Cloud Configuration Groups vereenvoudigen microsegmentatie in netwerken
Fullstaq en Venafi bestrijden malware met Jenkins plugin voor Next-Gen Code Signing

Datacenter NorthC Oude Meer wordt aangesloten op het eigen netwerk van Relined Fiber Network in Amsterdam

Gezondheidsorganisaties, overheden en bedrijven omarmen de robot in hun strijd tegen het coronavirus

Digitaal thuisonderwijs: tips van devolo

Wat is het beste moment om boodschappen te doen?

Unisys Always-On Access™ powered by Stealth biedt medewerkers snelle en veilige toegang op afstand

Werkend Nederland stelt veel vrije tijd boven een hoog inkomen

PragmatiQ versnelt digitale transformatie van bedrijven met Thinkwise low-code platform

Pega lanceert Pega kickstart services voor versnelde digitale transformatie

Markteffect bij beste drie onderzoeksbureaus van Nederland!

Trend Micro verkozen tot ‘2019 Google Cloud Technology Partner of the Year voor Security’

VMware behaalt ruimschoots zijn belangrijkste Virtual Cloud Network-mijlpalen

Nieuwe MSSP’s zetten Secure SD-WAN van Fortinet in om klanten van onderscheidende netwerk- en beveiligingsdiensten te voorzien

Vertixo lanceert gratis encrypted video conference tool
NewChannel bouwt aan gecertificeerd Clavister reseller kanaal in Benelux

Contactloos visitekaartje extra in belangstelling door coronacrisis

Veeam Cloud & Service Provider-programma viert 10 jaar succes met 33% jaarlijkse groei en release van Veeam Service Provider Console v4

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

commercetools introduceert Accelerator voor het uitrollen van commerce-initiatieven binnen twee weken

Eén op de vijf Nederlandse bedrijven heeft zwaar te lijden onder huidige coronacrisis

DP World verbetert productiviteit en klantenservice met Panasonic Toughbooks

Xebia. One of the best companies in e-business 2020.

Fast forward: ALSO’s online event Channel Trends + Visions wordt internationaal uitgerold

Eerste Expertwebinar Het Houtblad zeer goed bekeken

Uitbreiding naar acht vreemde talen corona-persconferentie Rijksoverheid

Onderzoek: Gesloten Efteling en Rijksmuseum gaan we het meest missen met Pasen

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo HubSpot

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com