www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2502 volgers blijven op de hoogte!

Kaseya benoemt Fred Voccola tot nieuwe CEO om bedrijf door krachtige groeifase te leiden

Yogesh Gupta verkozen tot voorzitter van de raad van bestuur

Amsterdam, 7 juli 2015 – Kaseya, leverancier van IT-systeembeheersoftware, heeft Fred Voccola tot CEO benoemd en diens voorganger Yogesh Gupta gekozen als nieuwe voorzitter van de raad van bestuur.

Fred Voccola heeft een lange en succesvolle carrière opgebouwd als leidinggevende, president en CEO van technologiebedrijven. Voccola stond meerdere malen aan de basis van de groei van ondernemingen en private bedrijven in verschillende technologische sectoren, zoals infrastructuursoftware, financiële technologie, advertentietechnologie, business analytics en marketing automation.

Fred Voccola maakt de overstap van Yodle naar Kaseya. Bij Yodle was hij president en algemeen directeur van de Brand Networks-divisie. In deze functie was hij verantwoordelijk voor het leveren van digitale- en automatiseringsoplossingen voor kleine en middelgrote bedrijven. Voor zijn tijd bij Yodle was Voccola president van Nolio Inc., een DevOps SaaS-bedrijf, waar hij vele opeenvolgende jaren een omzetgroei van honderd procent realiseerde. Voccola verkocht het bedrijf aan Computer Associates. Vóór Nolio was Voccola medeoprichter van Trust Technology Corp, waar hij president en CEO was. De omzet van dit bedrijf groeide in drie jaar tijd naar 28 miljoen dollar. Trust Technology Corp. werd verkocht aan FGI Global.

Vóór Trust Technology Corp was Voccola medeoprichter en COO van Identify Software. Dit bedrijf groeit in vijf jaar van een omzet van één miljoen dollar naar zestig miljoen, resulterende in de verkoop van het bedrijf aan BMC Software. Voccola maakte daarna de overstap naar vicepresident Worldwide Sales & Services bij BMC Software. Vóor Identify Software had Voccola diverse management- en leidinggevende functies bij Intira, dat werd verkocht aan Divine Systems, en bij Prism Solutions, dat werd verkocht aan Ardent Software / Informix / IBM.

“Ik ben verheugd dat we Fred Voccola aan boord krijgen als nieuwe CEO”, zegt Yogesh Gupta, bestuursvoorzitter van Kaseya. “Zijn uitstekende trackrecord op het gebied van snelle transformationele groei van softwarebedrijven en investeringen in het succes van zijn klanten, is ongeëvenaard.”

Onder het leiderschap van Yogesh Gupta, heeft Kaseya de afgelopen twee jaar een ingrijpende en succesvolle transformatie doorgemaakt. Gupta bouwde aan een sterk managementteam en een krachtige organisatie. Daarnaast leverde Gupta een belangrijke bijdrage aan de zakelijke groei van het bedrijf en productinnovaties, zoals hieronder.
  • Transformatie naar een cloudorganisatie, vanuit product en go-to-marketperspectief. Bijna zeventig procent van de nieuwe klanten van Kaseya kocht zijn cloud-aanbod in 2014.
  • Jaarlijkse groei van bijna veertig procent van nieuwe cloud-abonnementen tot 2014.
  • Aanpassing van het inkomstenmodel van Kaseya van overwegend een on-premise-model voor onbepaalde tijd naar een abonnementgebaseerd model.
  • Jaarlijkse groei van veertig procent van het wereldwijde resellerkanaal tot 2014.
  • Het implementeren van een agile productontwikkelingsmodel en het versnellen van de introductie van Kaseya-producten, met als resultaat drie betrouwbare en hoogwaardige releases per jaar.
  • Aanzienlijke investeringen in de performance, betrouwbaarheid en veiligheid van de belangrijkste beheeroplossing van Kaseya, Virtual System Administrator. Dit is inclusief ‘s  werelds snelste remote control en vele andere toonaangevende mogelijkheden.
  • Overname en integratie van de belangrijkste aanvullende technologieën, waaronder Scorpion Software voor Identity & Access Management (IAM), RoverApps voor Bring Your Own Device-beheer (BYOD), 365 Command voor cloudapplicatiebeheer en Zyrion voor cloud-monitoring en -beheer.
  • Aanzienlijke investeringen in klantrelaties en klantsuccessen.
"De mogelijkheden binnen Kaseya zijn ongekend", zegt Fred Voccola, CEO van Kaseya. "De organisatie, het team en de producten die Yogesh en de rest van het bedrijf hebben opgebouwd, zijn ronduit van wereldklasse. Ik ben enorm enthousiast dat ik de kans krijg om bij Kaseya binnen te komen, juist op dit moment in de ontwikkeling van het bedrijf. Ik ga me inzetten om onze klanten te begeleiden naar een nog succesvollere business en ga zorgen voor de volgende groeifase van Kaseya.”

Over Kaseya
Kaseya is wereldwijd dé aanbieder van IT-systeembeheer- en security-software. De oplossingen van Kaseya stellen Managed Service Providers (MSP’s) en IT-organisaties in staat hun IT-omgeving effectief en proactief te beheren en te beveiligen. Kaseya-oplossingen bieden de mogelijkheid alle IT centraal te sturen, remote en gedistribueerde omgevingen eenvoudig te beheren, en IT-beheerfuncties te automatiseren. Deze oplossingen worden als hoogstaande cloud-oplossing en als lokale installatie aangeboden. De oplossingen van Kaseya stellen MSP´s en middelgrote bedrijven in staat om IT centraal en op afstand gemakkelijk te beheren en te automatiseren. Meer dan tienduizend klanten wereldwijd zetten de oplossingen van Kaseya in. Deze bedrijven zijn actief in uiteenlopende sectoren als retail, industrie, gezondheidszorg, onderwijs, overheid, media, technologie, de financiële sector en meer. Het niet-beursgenoteerde bedrijf heeft kantoren in meer dan twintig landen, waaronder het hoofdkantoor in Dublin, Ierland. Voor meer informatie: www.kaseya.com.

Voor meer informatie:
LVTPR
Michael Ros / Wouter Meijering
Tel.: +31 (0)30 – 65 65 070
E-mail: kaseya@lvtpr.nl
Laatste van Kaseya
Kaseya breidt IT-security aanbod voor wereldwijde klanten uit met overname RapidFire Tools, softwareleverancier voor IT Assesment en Compliance

Unitrends MSP verenigt back-up-management met nieuwe Autotask integratie

Vijf acties die bedrijven moeten ondernemen om AVG-compliant te worden
Fullstaq en Venafi bestrijden malware met Jenkins plugin voor Next-Gen Code Signing

Datacenter NorthC Oude Meer wordt aangesloten op het eigen netwerk van Relined Fiber Network in Amsterdam

Gezondheidsorganisaties, overheden en bedrijven omarmen de robot in hun strijd tegen het coronavirus

Digitaal thuisonderwijs: tips van devolo

Wat is het beste moment om boodschappen te doen?

Unisys Always-On Access™ powered by Stealth biedt medewerkers snelle en veilige toegang op afstand

Werkend Nederland stelt veel vrije tijd boven een hoog inkomen

PragmatiQ versnelt digitale transformatie van bedrijven met Thinkwise low-code platform

Pega lanceert Pega kickstart services voor versnelde digitale transformatie

Trend Micro verkozen tot ‘2019 Google Cloud Technology Partner of the Year voor Security’

VMware behaalt ruimschoots zijn belangrijkste Virtual Cloud Network-mijlpalen

Nieuwe MSSP’s zetten Secure SD-WAN van Fortinet in om klanten van onderscheidende netwerk- en beveiligingsdiensten te voorzien

Vertixo lanceert gratis encrypted video conference tool
NewChannel bouwt aan gecertificeerd Clavister reseller kanaal in Benelux

Contactloos visitekaartje extra in belangstelling door coronacrisis

Veeam Cloud & Service Provider-programma viert 10 jaar succes met 33% jaarlijkse groei en release van Veeam Service Provider Console v4

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

commercetools introduceert Accelerator voor het uitrollen van commerce-initiatieven binnen twee weken

Eén op de vijf Nederlandse bedrijven heeft zwaar te lijden onder huidige coronacrisis

DP World verbetert productiviteit en klantenservice met Panasonic Toughbooks

Xebia. One of the best companies in e-business 2020.

Fast forward: ALSO’s online event Channel Trends + Visions wordt internationaal uitgerold

Eerste Expertwebinar Het Houtblad zeer goed bekeken

Uitbreiding naar acht vreemde talen corona-persconferentie Rijksoverheid

Onderzoek: Gesloten Efteling en Rijksmuseum gaan we het meest missen met Pasen

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo HubSpot

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl