www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (6 jaar en 79 dagen geleden)
PR: Wisse Kommunikatie

Synology introduceert RS18016xs+ en RXD1216sas

Schaalbaar NAS-systeem voor veeleisende bedrijven ondersteunt tot 1 Petabyte aan opslag

Taipei, Taiwan, 2 juli 2015 - Synology introduceert het RackStation RS18016xs+ en de uitbreidingsunit RX1216sas, een zakelijke combinatie met zeer ruime uitbreidingsmogelijkheden, point-in-time databackup en ongeëvenaarde datadoorvoersnelheden.

“De opslagcapaciteit van de RS18016xs+, lid van een nieuwe generatie NAS-servers, kan worden uitgebreid tot ruim 1 Petabyte”, zegt Michael Wang, product manager bij Synology. “Tegelijkertijd vereenvoudigt hij elke denkbare backupstrategie, waardoor deze NAS bij uitstek geschikt is voor ondernemingen die een kostenefficiënte, schaalbare en moderne oplossing voor dataopslag zoeken.”

De RS18016xs+ biedt de volgende geavanceerde mogelijkheden:
  • Extreme prestaties: met een datadoorvoer van ruim 3.900MB/s en 348.000 IOPS voorziet de RS18016xs+ moeiteloos in de opslag- en applicatiebehoeften van honderden gebruikers. Dankzij een aparte encryptie-engine leest de RS18016xs+ versleutelde gegevens met een snelheid ruim 3.000MB/s, voor effectieve databeveiliging die nauwelijks ten koste gaat van de prestaties.
  • Point-in-time gegevensherstel: De RS18016xs+ is uitgerust met snapshottechnologie, waarmee iedere vijf minuten automatisch point-in-time-kopieën van data wordt gemaakt, zonder dat daarbij het systeem extra wordt belast. Het bewaarbeleid kan desgewenst dusdanig worden aangepast dat er tot 256 herstelpunten per uur, per dag of per week worden opgeslagen.
  • Hoge uptime: De RS18016xs+ ondersteunt Synology High Availability en beschikt over tal van redundante hardwarecomponenten, zoals redundante aansluitingen, voedingen, systeemventilatoren en vier netwerkpoorten met ondersteuning voor failover. Al deze maatregelen dragen bij aan een zeer hoge uptime.
  • Klaar voor de toekomst: De RS18016xs+ ondersteunt 6GB/s SAS/SATA III-technologieën en kan worden uitgebreid met maximaal 32GB ECC RAM en 10 GbE, wat maximale compatibiliteit en return on investment garandeert.
  • Naadloze schaalbaarheid: Wanneer de opslagcapaciteit van de Synology RS18016xs+ zijn limiet heeft bereikt, kunnen er tot 14 Synology RX1216sas uitbreidingsunits worden aangesloten, waarmee in totaal 180 schijven kunnen worden gebruikt via één opslagsysteem.
De RS18016xs+ en de RX1216sas draaien op DiskStation Manager (DSM), het geavanceerde en intuïtieve web-based besturingssysteem voor NAS-apparaten, dat een groot aantal zakelijke applicaties biedt. Synology is verkozen tot ‘PC Mag Business Choice Award winner’: in ieder onderdeel van het onderzoek – onder andere betrouwbaarheid, tevredenheid en gebruikswaarde – behaalde het bedrijf de hoogste score.

Op de RS18016xs+ en de RX1216sas is 5 jaar Synology-garantie van toepassing en, in bepaalde regio’s, Synology Replacement Services (SRS).

Meer informatie is te vinden op https://www.synology.com/products/RS18016xs+

Prijs en beschikbaarheid
De Synology RS18016xs+ en RX1216sas zijn per direct leverbaar.

De adviesprijzen bedragen:
  • Synology RS18016xs+: € 4765 (excl. BTW)
  • Synology RX1216sas: € 2.160 (excl. BTW).
Over Synology
Synology zet de nieuwste technologieën in om zowel bedrijven als thuisgebruikers betrouwbare en betaalbare oplossingen te bieden voor de centrale opslag van gegevens, eenvoudige backups, het delen en synchroniseren van bestanden op verschillende platforms en voor mobiele toegang tot data. Synology streeft naar het leveren van producten met innovatieve eigenschappen en de best mogelijke klantenservices. Voor meer informatie: www.synology.nl

Contactpersonen voor de pers
MCS PR, Marguérite van der Heijden, tel. 023 - 562 82 08, e-mail marguerite@mcspr.nl
Synology, e-mail marketing@synology.com
Laatste van Synology Inc.
Synology presenteert de zeer compacte RackStation RS1221+ en RS1221RP+

Logo Ivanti
Logo Infoblox
Logo ROVC