www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau
Datum: (6 jaar en 7 dagen geleden)

Profource ontvangt Oracle Partner Award voor Applications partner of the year

Award beloning voor investeringen in het ontwikkelen van de markt voor Oracle Applications

ROTTERDAM (donderdag 2 juli 2015) – Tijdens de jaarlijkse Oracle Partner Awards is Profource door Oracle beloond voor al haar investeringen in het ontwikkelen van de markt voor Oracle Applications. Berry Clemens, commercieel directeur van Profource, ontving de award uit handen van Henry Barenholz (Oracle Applications Leader Benelux) en Bas Diepen (Director Alliances & Channels Benelux). Profource was drie jaar geleden de eerste Europese live-gebruiker van de nieuwe generatie ERP, HCM, CX en Analytics software die Oracle in 2010 op Oracle OpenWorld introduceerde.

Door een nauwe samenwerking met Oracle Nederland en Development in de Verenigde Staten is er veel kennis en ervaring opgedaan die nu ook in klantprojecten is toegepast. Op Oracle OpenWorld 2013 presenteerde Profource als early adopter haar positieve ervaringen met internationale klanten en veel hiervan zijn zelf referentiegebruikers geworden.

Mijlpalen
In 2014 koos een groot aantal Benelux Oracle-klanten voor Cloud Applications. In veel van deze projecten heeft Profource advies mogen verlenen. Daarnaast heeft Profource voor Oracle EMEA haar kennis en ervaring gedeeld door in diverse landen meerdaagse implementatietrainingen te verzorgen voor andere Oracle partners.

Wim Seebregts, algemeen directeur van Profource, is blij met de award: “Op deze award zijn wij natuurlijk erg trots; het is een erkenning voor het harde werken van de afgelopen jaren door onze consultants om Oracle Cloud Applications tot een succes te laten worden. Als Cloud implementatiepartner is dit natuurlijk ook een erkenning voor de toegevoegde waarde die wij voor klanten kunnen betekenen in de complete cyclus van advies, implementatie en beheer voor hun bedrijfsprocessen en geïntegreerde analytics-toepassingen.”

Berry Clemens gaat verder: “Wat een mooi jaar voor Profource; eerst in het voorjaar beloond door de Oracle Benelux Gebruikers Group met een award voor onze innovatie binnen de Oracle gebruikers community. En nu ook de erkenning van Oracle zelf voor onze vernieuwingsdrang. Als bedrijf hebben wij de afgelopen drie jaar een transformatie doorgemaakt naar een integrale rol voor onze klanten. Ze vragen tegenwoordig ons advies rondom applicaties en processen voor hun bedrijfsstrategie, de implementatie en veranderingen hiervan en vervolgens ook in de ondersteuning om de vernieuwingen en verbeteringen te continueren en laten excelleren. En het belangrijkste hierbij is dat zowel de klanten alsook mijn collega’s er veel plezier aan beleven, en dat is misschien nog wel het allermooiste resultaat.”

Oracle Partner Awards
De Oracle Partner Awards zijn 16 juni uitgereikt in Club Nautique in Zandvoort. Naast Applications Partner of the Year werden ook nog prijzen uitgereikt in de categorieën: Database Partner of the Year, Middleware Partner of the Year, Industry Partner of the Year (Applications), Industry Partner of the Year (Technology), Servers and Storage Systems Partner of the Year, Engineered Systems Partner of the Year, Oracle Cloud Partner of the Year en Business Analytics Partner of the Year.

Over Profource
Profource is een snelgroeiende dienstverlenende kennispartner en marktleider op gebied van Oracle software en systemen, met ruim 250 betrokken professionals. Profource ondersteunt organisaties bij het optimaal inrichten, beheren en gebruiken van Oracle software en systemen. Klanten waar Profource voor werkt zijn zorginstellingen, gemeentelijke en provinciale overheden, telecom operators, internationale uitgevers, handelsondernemingen en service- en onderhoudsbedrijven. Afgelopen jaren is Profource met ruim twintig procent per jaar gegroeid. De verwachting is om ook de komende jaren verder te groeien.

Noot voor de pers, niet voor publicatie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Profource - Afdeling Communicatie
+ 31 (0) 88 77 636 00
communicatie@profource.com

Kijk ook op onze website: www.profource.com
LinkedIn: www.linkedin.com/company/profource
Twitter: www.twitter.com/profource
Facebook: www.facebook.com/profource
Laatste van Profource
Profource wint Rijksbrede aanbesteding voor financiële adviesdiensten

Profource onderdeel van Redmore