Datum: (1115 dagen oud)
PR: carolijn peelen bv

Keukenleverancier Howdens Joinery kiest Stibo Systems voor multichannel product informatie management

Laren, 1 juli 2015 – Stibo Systems, marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen, is door de Engelse marktleider in keukens, Howdens Joinery Group, als partner gekozen voor het effectief en efficiënt managen van alle productinformatie via de diverse marketingkanalen.

De STEP oplossing van Stibo Systems kan een hoge kwaliteit product informatie op maat genereren. Het marketing team van Howdens kan hiermee up-to-date en kloppende multichannel content creëren en aanbieden via brochures, web, mobile en intranet.

Citaat Chris Adkin, Head of Marketing Systems, Howdens Joinery Group

“Wij zien STEP als een belangrijke investering in onze groei. Onze klanten vragen om een hoge kwaliteit product informatie, via alle media en alle kanalen. De handmatige processen en maatwerkoplossingen die we eerder gebruikten om product informatie te managen, zijn niet meer toereikend voor de markt van nu.”

Citaat Bart Coenen, Managing Director Stibo Systems Benelux

“Howdens staat in Groot-Brittannië bekend om haar degelijkheid. Hierbij past een accurate en gerichte productinformatievoorziening richting de klant. Wij zijn er trots op dat we hieraan kunnen bijdragen.”

Over Howdens Joinery Group Plc
Howdens Joinery Group Plc is het moederbedrijf van Howdens Joinery en telt ruim 7000 medewerkers, voornamelijk in Groot-Brittannië. Het bedrijf heeft een omzet van ruim 1 miljard Pond per jaar en verkoopt keukens en maatwerk oplossingen aan aannemers via ruim 595 verkooppunten. Ongeveer een derde van de producten die verkocht worden, worden vervaardigd in de eigen fabrieken in Runcorn, Cheshire en Howdens, East Yorkshire. Voor meer informatie: www.howdens.com

Over Stibo Systems
Stibo Systems is wereldwijd marktleider in multidomein Master Data Management (MDM) oplossingen. Klanten vertrouwen op Stibo Systems voor cross channel consistentie van product-, klant- en leverancier-data. Dit stelt hen in staat om betere besluiten te nemen, de verkoop te bevorderen en aandeelhouderswaarde te vergroten. In de afgelopen 30 jaar heeft Stibo Systems honderden bedrijven ondersteund bij het creëren van één betrouwbare, centrale informatiebron. Stibo Systems is particulier eigendom en onderdeel van de Stibo A/S groep, die is opgericht in 1794. Het hoofdkantoor van Stibo Systems is gevestigd in Aarhus, Denemarken. Voor meer informatie: www.stibosystems.nl