Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (5 jaar en 58 dagen geleden)

Outsourcing Hub groeit: al 53 ICT-providers aangesloten

Mijlpaal bereikt, definitieve GO, eerste klanten maken gebruik van het platform

Amsterdam, 1 juli 2015 – Outsourcing Hub, het eerste en enige online platform voor het slim matchen van IT Outsourcing, maakt vandaag bekend dat het al 53 ICT-providers heeft aangesloten. Inmiddels is de volgende fase ingegaan en worden de eerste launching customers bediend.

De laatste maanden is er achter de schermen veel gebeurd. In april maakte Outsourcing Hub wereldkundig dat tientallen ICT-serviceproviders zich achter het platform hadden geschaard. Het fundament is in de periode daarna flink verstevigd.

Waren er in april al 36 partners, in mei is dit aantal verder gegroeid tot 53 aangesloten providers en de verwachting is dat het aantal aangesloten providers dit jaar nog verder oploopt. In totaal zijn er nu 9 Founding Partners en 44 Participant Partners. Hoewel de Founding Partners een proactievere rol hebben en onder andere meedenken over de inrichting van het platform en het onderliggende datamodel, is en blijft Outsourcing Hub volledig transparant en onafhankelijk.

Volgende fase
Toen de mijlpaal van 50 providers bereikt werd, ging een periode van 14 dagen bedenktijd in. Alle partners konden zich tijdens deze periode nog zonder opgaaf van redenen terugtrekken. Niemand is echter afgehaakt en dus kon met deze definitieve ‘GO’ op zak, echt gestart worden. Henk Pater, oprichter en eigenaar van Outsourcing Hub: “De toegevoegde waarde van het platform is evident, dat blijkt alleen al uit het feit dat we nu al 53 betalende ICT-providers aan ons hebben weten te binden. Ik ben – samen met mijn team – heel enthousiast dat we nu écht begonnen zijn. Onze missie om ICT-outsourcing te verbeteren via het selectieproces en om de problemen in onze industrie op te lossen is de volgende fase ingegaan!”

De afgelopen maanden is er intensief overlegd met de Founding Partners. Tijdens deze sessies werden de search & match criteria van de beslissingsnemers en de unieke kenmerken van de ICT-providers nog beter aangescherpt in het onderliggende informatiemodel. Daarmee is de basis gelegd om de launching customers te bedienen. De eerste succescases worden nog voor het einde van het jaar verwacht.

Veel vertrouwen
Ook sluiten nog steeds nieuwe providers zich aan bij Outsourcing Hub. Henk Pater: “We zijn ontzettend blij met het aantal providers dat nu al participeert. Maar als Outsourcing Hub streven we natuurlijk naar een zo volledig mogelijk aanbod van providers die in Nederland ICT-outsourcingdiensten leveren. Afhankelijk van hoe je naar de markt kijkt, kom je misschien op een paar honderd providers. Maar als wij straks zo’n 80 a 100 providers aangesloten hebben, is het beeld van het Nederlandse ICT-providerlandschap al behoorlijk compleet. We zijn met een groot aantal providers nog in gesprek over hun deelname, al vanuit de vorige fase.

Het feit dat andere providers ons nu zelf weten te vinden en dat onafhankelijke adviseurs ons benaderen om het systeem te gebruiken voor hun klanten, geeft ons veel vertrouwen dat we goed op weg zijn. Ik ben ervan overtuigd dat we met betere matches dankzij Outsourcing Hub de ICT-outsourcingmarkt structureel gaan verbeteren.”

==========================================

Over Outsourcing Hub
Outsourcing Hub is de ontbrekende link tussen Outsourcers, ICT-serviceproviders en hun Third Party Advisors als het gaat om het selectieproces bij ICT-outsourcing. Outsourcing Hub is het eerste en enige online matching platform voor ICT-outsourcing, dat het risico op mismatches en het missen van goede matches minimaliseert. Website: www.outsourcinghub.nl.

Partners
De Founding Partners van the Outsourcing Hub leveren een proactieve bijdrage aan de ontwikkeling van het platform. In totaal nemen negen Founding Partners zitting in een advisory board, vanuit waar zij hun kennis en ervaring inbrengen. Een actueel overzicht van alle Founding Partners en overige partners (Participant Partners) is terug te vinden op de website van Outsourcing Hub, zie: www.outsourcinghub.nl/partner-list/all-partners

Beeldmateriaal
Klik hier voor beeldmateriaal (zip-bestand).
Laatste van iSourcing Hub
Outsourcing Hub kondigt rebranding aan en is vanaf nu iSourcing Hub

Nieuw B2B-platform ‘slimmer’ dan Google: “alles begint met het stellen van de juiste vragen.”

Outsourcing Hub en cloudscanner gaan samenwerking aan
Intus levert geavanceerde planning- en roostertool aan Luchtverkeersleiding Nederland

Qualys biedt uitgebreide Inventory Sync met ServiceNow Service Graph CMDB als onderdeel van het nieuwe Service Graph Connector Program

Lockdown zet aanzienlijk deel Nederlanders aan tot leren