www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!

Software AG verrijkt zijn Digital Business Platform met High-Performance, Big Data Predictive Analytics en zet in op IoT

Den Haag, 30 juni 2015 – Software AG, bekend van onder andere Alfabet, Apama, ARIS en webMethods, voegt een high-performance, big data predictive analytics-voorziening toe aan zijn Digital Business Platform. Hierdoor kunnen organisaties in uiteenlopende sectoren als retail, productie, financiële dienstverlening, telecommunicatie, utilities en hospitality eenvoudiger en sneller anticiperen op kritieke inzichten die ze vergaren.

Wolfram Jost, Chief Technology Officer van Software AG: “De mogelijkheid te voorspellen wat er waarschijnlijk gaat gebeuren wordt steeds belangrijker om klanten tevreden te stellen, je bedrijfsvoering te verbeteren en concurrenten te verslaan. Predictive analytics maakt gebruik van patronen in historische en real-time data om een indicatie te geven van wat komen gaat. De toevoeging van predictive analytics verbetert de mogelijkheden van ons Digital Business Platform en stelt organisaties in staat toekomstige risico’s en kansen voor omzet, resources en output te identificeren en daarop te reageren.”

Concreet heeft Software AG ADAPA (Adaptive Decision and Predictive Analytics) van partner Zementis toegevoegd aan zijn big data streaming analytics-applicatie Apama. Apama analyseert razendsnel grote hoeveelheden gegevens in beweging om zakelijke besluitvorming te ondersteunen en gerichte (al dan niet geautomatiseerde) acties te ondernemen. Met de toevoeging van ADAPA kunnen organisaties nu profiteren van een ‘one stop shop’ voor zakelijk inzicht en real-time analyses. Zementis ADAPA is een extreem snel, op standaarden gebaseerd deployment-platform en scoring engine voor predictive analytics. Het maakt gebruik van algoritmes die patronen in big data ontdekken, die wellicht vergelijkbare uitkomsten in de toekomst hebben. Alle bekende commerciële en open-source data mining tools kunnen met deze oplossing samenwerken.

Michael Zeller, Chief Executive Officer van Zementis: “Te veel bedrijven stoeien met de vraag hoe ze big data moeten omvormen tot waardevolle inzichten en nog belangrijker: actie. Door gebruik te maken van high performance, big data predictive analytics kunnen bedrijven een schat aan informatie aanboren die ze helpt hun performance te optimaliseren of hun onderscheidend vermogen te vergroten.”

Internet of Things Award
Nieuwe technologieën zoals in-memory processing, streaming analytics, cloud computing, big data en Internet of Things (IoT), in combinatie met steeds snellere en goedkopere computing-platformen en sensoren dragen allemaal bij aan het groeiende succes en de toegevoegde waarde van predictive analytics. De toepassingen hiervoor zijn legio, waaronder predictive maintenance, smart metering, smart logistics, supply chain-optimalisatie, fraudedetectie en gepersonaliseerde marketing – gebieden waar Software AG flink in investeert.

Dit gaat niet onopgemerkt aan de markt voorbij: onlangs heeft Software AG namens IoT Evolution Magazine een prijs voor ‘IoT Evolution Product of the Year’ in ontvangst mogen nemen voor zijn focus op geavanceerde en bewezen technologie voor het Internet of Things. IoT Evolution Magazine omschrijft het Digital Business Platform van Software AG als zeer innovatief en superieur.

Over Software AG
Software AG (FRA: SOW) helpt bedrijven bij het sneller realiseren van hun zakelijke doelen. De technologieën van het bedrijf voor Big Data, integratie en procesmanagement stellen klanten in staat de operationele efficiëntie te vergroten, hun systemen te moderniseren en bedrijfsprocessen te optimaliseren voor een betere besluitvorming en dienstverlening. Software AG bouwt voort op meer dan veertig jaar klantgerichte innovatie en is leider in veertien markcategorieën. Aan de basis van het leiderschap liggen kernproducten als Alfabet, ARIS, Apama, Terracotta en webMethods. Software AG telt ruim 4.400 medewerkers in zeventig landen. In 2014 bedroeg de omzet 858 miljoen euro. Meer informatie is te vinden op softwareagblog.nl en www.softwareag.com

Whizpr
Laura Witlox / Paul Maris
E: softwareag@whizpr.nl
T: 0317 - 410 483
Laatste van Software AG Nederland BV
Zes IoT trends voor het komende jaar

Software AG brengt webMethods Cloud: Container en Mobile-Backend-as-a-Service op de markt

Schuberg Philis kiest Software AG’s GRC-platform voor continuous assurance
Software AG Ne.. contact

Logo Software AG Nederland BV

info@softwareag.nl
  www.softwareag.com/nl
Software AG Ne.. sociaal

Software AG Ne.. tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl