www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2483 volgers blijven op de hoogte!

IGEL Technology certificeert Infotheek als Authorized IGEL Partner

Uitbreiding resellernetwerk stimulans voor Nederlandse thin clientmarkt

Utrecht, 30 juni 2015IGEL Technology, een van de meest toonaangevende en snelst groeiende fabrikanten van thin clients ter wereld, heeft Infotheek, pan-Europees leverancier van IT-hardware, -software en -diensten, gecertificeerd als Authorized IGEL Partner (AIP). Dankzij deze nieuw verworven status kan de reseller de oplossingen van IGEL Technology aan zijn assortiment toevoegen en thin-clientklanten extra ondersteuning bieden in de vorm van een goed gefundeerd advies op maat. Op die manier krijgt de klant altijd wat hem het beste past.

Infotheek is in zijn 24-jarige bestaan uitgegroeid tot een van de bekendste IT-resellers van Europa. Het bedrijf heeft op dit moment vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Engeland, Denemarken, Zweden, Spanje, Italië, Polen en Bulgarije. Inmiddels zijn meer dan tienduizend organisaties klant bij Infotheek, met de nadruk op overheids-, onderwijs- en zorginstellingen. De reseller fungeert daarbij als one-stop-shop voor een breed scala aan IT-hardware, -software en -services. Om Nederlandse klanten nog beter te kunnen adviseren en begeleiden, de klanttevredenheid naar een nog hoger plan te tillen en de Nederlandse thin-clientmarkt verder te helpen ontwikkelen, hebben IGEL Technology en Infotheek de handen ineengeslagen.

Uitgebalanceerd portfolio
“Wij hebben voor een partnership met IGEL Technology gekozen omdat het een van de meest vooraanstaande spelers op het gebied van thin clients is, met een even uitgebreid als uitgebalanceerd portfolio van hoge kwaliteit. We zijn ervan overtuigd dat onze klanten hier hun voordeel mee kunnen doen en willen ze dit merk daarom graag aanbieden. Met de ruimere keuze aan thin clients en de extra kennis over deze producten die het partnership met zich meebrengt, verwachten wij onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn,” zegt Joost Kokke, Sales Director van Infotheek. “Nederland heeft wereldwijd gezien nu al relatief de grootste ‘installed base’ als het gaat om thin clients. Samen met IGEL Technology hopen wij die positie in de toekomst verder uit te kunnen bouwen.”

Echte kennisclub
”Resellers spelen een cruciale rol in onze bedrijfsopzet. De verkoop van thin clients loopt dan ook volledig via het partnerkanaal,” aldus Edwin de Ron, Sales Manager van IGEL Technology in Nederland. “Daarbij werken wij bij voorkeur met partners die veel waarde hechten aan hun adviserende rol bij het contact met klanten en prospects. Om Infotheek, dat zich de afgelopen jaren steeds meer tot een echte kennisclub ontwikkeld heeft, in staat te stellen deze rol nog beter in te vullen, willen wij in de toekomst meer kennis delen en nauwer samenwerken bij projecten. Belangrijk pluspunt hierbij is dat de communicatielijnen tussen ons en Infotheek erg kort zijn. Dat komt de samenwerking alleen maar ten goede, ook bij de uitvoering van projecten.”
Laatste van IGEL Technology
IGEL realiseert omzetgroeirecord van 57% in hardware en 175% in software

Desiree Bats is nieuwe marketing manager Benelux van IGEL

IGEL benoemt Casey Cheyne tot Vice President Cloud Partnerships
IGEL Technolog.. contact

Logo IGEL Technology

info@igel.com
  www.igel.com
IGEL Technolog.. sociaal

IGEL Technolog.. tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau