www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Red Hat introduceert mobiel applicatieplatform

Red Hat Mobile Application Platform integreert mobile-centric workloads met bestaande IT-infrastructuur

Boston – Red Hat Summit 2015 – 23 juni 2015 – Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, introduceert het Red Hat Mobile Application Platform. Dit platform verenigt technologie van het in oktober 2014 overgenomen bedrijf FeedHenry met producten van Red Hat’s JBoss Middleware en OpenShift PaaS-portfolio en voegt daar enkele nieuwe mobiele diensten aan toe. Het platform biedt organisaties een complete technologie-stack waarmee mobile-centric workloads met bestaande IT-infrastructuren geïntegreerd kunnen worden. Hierdoor neemt de complexiteit af en neemt de agility bij mobiele ontwikkelcycli toe.

Het Red Hat Mobile Application Platform maakt het ontwikkelen van mobiele oplossingen makkelijker en sneller. Bovendien versnelt het de integratie, implementatie en het beheer van mobiele oplossingen door samenwerking mogelijk te maken tussen verschillende ontwikkelteams, zoals front-end applicatieontwikkelaars, back-end IT-integratie en DevOps teams. Red Hat kondigt ook de beschikbaarheid aan van een ontwikkelaarsoplossing in haar publieke cloud applicatieontwikkel- en hosting-omgeving, OpenShift Online. Volledige ondersteuning voor het Red Hat Mobile Application Platform in productie-omgevingen via OpenShift Enterprise staat gepland voor volgend jaar.

Het Red Hat Mobile Application Platform biedt onder andere beveiliging, herbruikbare koppelingen met back-end systemen en gezamenlijke/ agile app-ontwikkeling. Wat betreft het uitbreiden van zeer complexe en geavanceerde applicaties voor mobiele apparaten, gelooft Red Hat dat een rijke set middleware-diensten de doorslaggevende factor zal zijn voor de volgende generatie PaaS-functionaliteiten. Door het Mobile Application Platform naar OpenShift te brengen, positioneert Red Hat zichzelf hiervoor en breidt het bedrijf haar visie voor xPaaS-diensten verder uit.

De opensourceleverancier kondigde eveneens plannen aan voor een open source upstream project dat de FeedHenry-naam draagt. In dit project staat het ontwikkelen van spraakmakende open source mobiele technologie centraal, waaronder FeedHenry-technologie die door Red Hat open source is gemaakt. Hierdoor blijft het bedrijf trouw blijven aan het gedachtengoed van open source. De community zal het project naar verwachting volgend jaar naar buiten brengen.

Quotes
Cathal McGloin, vice president, Mobile Platforms, Red Hat

“Red Hat is een van de weinige bedrijven die de componenten kan bieden die nodig zijn om schaalbare workloads – die nodig zijn voor de hedendaagse digitale bedrijfsvoering - te laten draaien en daarbij ondersteuning kan bieden. Het Red Hat Mobile Application Platform, afkomstig van een betrouwbare leverancier van enterprise middleware, cloud en mobiele oplossingen, biedt mobiele mogelijkheden en een veilige en beheersbare integratie met enterprise systemen.”

Extra informatie Volg Red Hat Over Red Hat, Inc.
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een community-gedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: http://www.redhat.com.

Meer informatie voor de pers
Anke van Heerebeek
Lubbers De Jong
anke@lubbersdejong.nl

Dit persbericht is ook online beschikbaar

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the effects of industry consolidation; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; risks related to data and information security vulnerabilities; ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations; fluctuations in exchange rates; and changes in and a dependence on key personnel, as well as other factors contained in our most recent Annual Report on Form 10-K (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission's website at http://www.sec.gov), including those found therein under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations". In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat, Red Hat Enterprise Linux, the Shadowman logo, and JBoss are trademarks of Red Hat, Inc., registered in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries.
Eerder van Red Hat, Inc.
4 nov 2019 Red Hat voegt voorspellende modellen toe aan nieuwste versie van Red Hat Process Automation

23 okt 2019 Red Hat werkt met Vodafone Idea samen om een Network-as-a-Platform te bouwen

17 okt 2019 Red Hat breidt Kubernetes-ontwikkelaarservaring uit met nieuwe versie Red Hat OpenShift 4
Workfront benoemt Maria Alvarez tot lid van de Raad van Bestuur

Uniserver neemt datacenterinfrastructuur van Detron over

Collibra, the data intelligence company, stelt Madan Gadde aan als Chief Customer Officer

OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

Helft gemeenteambtenaren: gemeente voldoet niet aan digitale behoeften burger

Schuldgevoel consument het grootst bij bestelling pakket uit ander werelddeel

SMS versturen: ook in de winter een uitkomst!

Cegeka versterkt internationale positie door overname KPN Consulting

Cybersecurity visie op 2020

Panasonic Toughbook verstevigt positie als Europees leider van robuuste notebooks en tablets

Nieuw research-team SentinelOne vindt link tussen crimeware-organisatie TrickBot en Noord-Koreaanse Lazarus-aanvallers

Let op: 'Handige' zoekmachine blijkt vaak wolf in schaapskleren

Experts: richt nationaal informatiepunt quantumtechnologie op

TIE Kinetix: Publication of Annual Report 2019
Cisco presenteert plan voor het internet voor het volgende decennium digitale innovatie

Valid benoemd tot Veeam Accredited Services Provider (VASP)

Google’s Year in Search: Ajax en Duncan trending in 2019

Gina van der Werf steps down as Supervisory Board member ICT Group

KPN Ventures investeert opnieuw in Sensara

Selligent en Cisco bundelen krachten voor een datagestuurde omnichannelklantervaring

Pepperminds kiest Pink Elephant als ICT-partner

Uitwisseling tussen patiënt en zorgverlener vergemakkelijkt door Zorgplatform en BeterDichtbij

Europees Bureau voor Visserijcontrole gunt contract aan Unisys voor IT-diensten en ondersteuning om visbestanden in stand te helpen houden

Een op de drie Nederlandse werknemers niet op de hoogte van AVG-beleid

Eerste Media Hack Day geslaagd voor alle partijen

Healthcare startup Kermit ontwikkelt analyseplatform met Mendix

Adobe voorspelt de visuele trends voor 2020

Dutch Analytics haalt investering van 2 miljoen euro op bij Global Founders Capital en BAM

Cybersecurity in 2020: vier voorspellingen

Onderzoek Ericsson: De 10 consumententrends voor 2030 – ‘Het internet van zintuigen’

Hoe meet je de werkelijke economische impact van cyberaanvallen?

Logo Lubbers De Jong

Logo Nuance

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl